Externe reviews tonen

Reviews verzameld via verschillende bronnen?

externe bronnen reviews toevoegen

Via WebwinkelKeur is het mogelijk om je eigen klantbeoordelingen te verzamelen. Heb je al een ander reviewsysteem of verzamel je ook beoordelingen via andere websites zoals prijsvergelijkers? Geen probleem! Ook deze kun je tonen op je ledenpagina.

Via ons systeem is het eenvoudig om externe verzamelde klantbeoordelingen via partijen als Facebook, Bol.com, Prijsvergelijkers of Trustpilot weer te geven op je ledenpagina. Zo voorkom je dat klantbeoordelingen verspreid worden over verschillende websites. Wij werken vervolgens dagelijks het aantal reviews en het gemiddeld bij. De uitleg hiervoor vind je op onze blog.

Momenteel ondersteunen we de volgende externe platformen:

• Facebook;
  • Bol.com;
  • Reviewspot;
  • Kiyoh.

Ledenpagina

In de afbeelding hieronder is een voorbeeld te zien van een webshop met externe reviewbronnen. Deze kun je zelf koppelen of weer eraf halen. WebwinkelKeur biedt hiervoor eenvoudige software, maar heeft geen officiële samenwerking met de partijen hierboven.

ledenpagina reviews
Voorbeeld ledenpagina met externe bronnen

Overstappen van een ander platform?

Verzamel je momenteel reviews bij een andere partij en denk je eraan om over te stappen naar WebwinkelKeur? Meestal is het dan mogelijk met behoud van je reviews. Vraag daarbij je oude reviewprovider of je toestemming krijgt om de reviews te verhuizen. Vervolgens kunnen wij deze vaak automatisch in ons systeem importeren. Zo verlies je geen oude beoordelingen!

Q&A Image
Niet gevonden wat je zocht?

Neem vrijblijvend contact op met één van de behulpzame specialisten van WebwinkelKeur