Integratie mogelijkheden

WebwinkelKeur heeft veel interactief promotiemateriaal en andere integratie mogelijkheden om de conversie van je webwinkel te verhogen. Op deze pagina geven we je een overzicht van de mogelijkheden. Je installeert ons promotiemateriaal eenvoudig op jouw webwinkel middels onze kant-en-klare modules.

Sidebar

Met sidebar bedoelen we de button die links of rechts in beeld blijft staan. Dit is dan ook een paradepaardje van ons keurmerk en een herkenningspunt voor veel consumenten. Middels de sidebar kan de consument binnen je eigen webwinkel de echtheid van het keurmerk controleren, adresgegevens bekijken, reviews lezen en de badges inzien.

Door dat de consument je webwinkel niet verlaat, maar binnen je eigen webwinkel al deze gegevens kan opvragen, is de conversie van ons keurmerk hoger dan die van concurrenten.

De sidebar ziet eruit als onderstaand. Lees meer over de WebwinkelKeur sidebar.

sidebar link naar ledenpagina webwinkelkeur
De WebwinkelKeur Sidebar

Logo & banners met tooltip

nieuwe tooltip webwinkelkeur
Tooltip WebwinkelKeur

We bieden verschillende banners en logo’s in verschillende kleuren/formaten die je eenvoudig op je webwinkel kunt plaatsen. Zo’n afbeelding hoeft niet statisch te zijn, we bieden ook een interactieve tooltip.

De tooltip is een box die verschijnt als je met je muis over ons logo gaat.  Dit maakt ons logo niet statisch, maar geeft ons de mogelijkheid om direct extra informatie te tonen wanneer een consument met zijn muis op het logo gaat staan. Deze tooltip kun je tonen door de class=”webwinkelkeurPopup” mee te geven aan een link.

Note voor techneuten: Deze tooltip kun je tonen door de class=”webwinkelkeurPopup” mee te geven aan een link (wanneer je de javascript integratie geplaatst hebt).

Widget

Onze widget zorgt voor de weergaven van de laatste klantbeoordelingen. De weergave van de widget is geheel te personaliseren naar je eigen smaak. Lees meer over onze widgets.

widget licht donker webwinkelkeur
Onze reviewwidget, zelf naar smaak aan te passen.

Automatische reviewverzoeken

Vraag je niet zelf om reviews, dan zullen alleen negatieve klanten de moeite nemen om een review te schrijven. Ons systeem koppelt eenvoudig met jouw webwinkel, hierdoor is het mogelijk om zonder omkijken de klant automatisch te vragen om een review. Onze software vult dan zoveel mogelijk velden al zelf in waaronder ordernummer, klantnaam en e-mailadres. Dit maakt het geven van een beoordeling laagdrempelig en verhoogt het aantal positieve beoordelingen. Lees meer over het verzamelen van reviews.

verzamel reviews beoordelingen webshop webwinkel automatisch
Automatisch reviewverzoeken verzenden

Een goede integratie

Het rendement van je lidmaatschap is o.a. afhankelijk van een goede plaatsing. We raden je daarom aan om deze pagina met tips voor plaatsing te bekijken.