Webwinkel Archives - WebwinkelKeur

Review bronnen worden automatisch gevonden en toegevoegd zodat scores die je bij andere partijen hebt behaald ook bij ons getoond worden. Wil je een of meerdere bronnen liever niet tonen? Dan kun je die verstoppen door op de knop in je dashboard te klikken, door nogmaals te klikken toon je ze weer.

Voor je met de overige integratie mogelijkheden aan de slag gaat raden we je aan om eerst de Lightspeed App te installeren en hierna de de HTML codes op je webshop te plaatsen. In deze FAQ leggen we uit hoe je gebruik kunt maken van de keurmerk optie binnen Lightspeed, UBB codes en thema’s met WebwinkelKeur Continue Reading

Je moet algemene voorwaarden ter beschikking stellen op een manier waarop de consument deze eenvoudig kan lezen en kan opslaan voor later gebruik. We raden je daarom aan om je algemene voorwaarden naast als normale HTML pagina, ook als PDF beschikbaar te stellen.

Algemene voorwaarden zijn niet wettelijk verplicht voor een webwinkel, maar het is wel zeer gebruikelijk en verstandig om algemene voorwaarden te hanteren. Ook is het hebben van duidelijke algemene voorwaarden een eis om in aanmerking te komen voor WebwinkelKeur.

Kort samengevat werkt de bedenktijd als volgt. Klanten kunnen altijd binnen 14 dagen na ontvangst producten aanmelden voor retour, vervolgens krijgen ze nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk retour te sturen, ze dienen dat het factuurbedrag INCLUSIEF verzendkosten teruggestort te krijgen binnen 14 dagen na melding retour. Je dient jouw klanten ook op dit Continue Reading

WebwinkelKeur review widget installeren Strato Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur widget bij Strato te installeren.   Stap 1: Login op het dashboard van WebwinkelKeur. Stap 2: Klik links op ‘Promotie’ > ‘Widget’ > ‘Installatie’ en kopieer de HTML-code. Stap 3: Log vervolgens in op het Strato Administratie Paneel. Stap 4: Ga daarna naar ‘Inhoud/categorieën’  Continue Reading

Je hebt de PrestaShop-module geïnstalleerd, er worden geen uitnodigingen verstuurt. Zijn er bestellingen geplaatst na de installatie van de module die inmiddels een status hebben die het attribuut “Verzonden” heeft? De module verstuurt pas uitnodigingen zodra bestellingen verzonden zijn.  In PrestaShop betekent dat dat bestellingen een status moeten hebben waarbij in de statusinstellingen het vinkje Continue Reading

Installatie module Magento rich snippets De Magento module van WebwinkelKeur heeft een unieke optie welke het mogelijk maakt om de reviews die geplaatst zijn bij ons ook binnen je eigen site te laden. Wij raden deze optie vooral aan te gebruiken wanneer je voldoende verstand van Magento hebt. Het voordeel van het tonen van de Continue Reading