Webwinkel Archives - WebwinkelKeur

Met product reviews maak je aanspraak op gele sterren bij je producten in Google Shopping. Om dit in te stellen ben je een “feed met product reviews” nodig volgens de specificatie van Google. Wij maken deze automatisch voor je aan. Wanneer je eerste product reviews via ons binnen zijn gekomen, kun je deze naar Google Continue Reading

Als je gebruik wilt maken van product reviews, dien je deze extra dienst eerst te activeren binnen je dashboard. Dit doe je door naar > Beoordelingen > Product reviews te gaan. Om vervolgens product reviews te verzamelen moet je jouw klanten een reviewverzoek sturen, hiervoor is het noodzakelijk om de WebwinkelKeur plugin voor WooCommerce te Continue Reading

Integratie Magento 2 module voor WebwinkelKeur Stap 1: Het is raadzaam eerst een back-up te maken voordat je de module installeert. Stap 2: Op de Command Line Input (CLI) navigeer je naar je Magento project directory. Stap 3: Update je composer.json met composer require webwinkelkeur/magento2 –no-update Stap 4: Voer vervolgens composer update uit. Stap 5: Continue Reading

Integratie Shopware 6 module voor WebwinkelKeur Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Shopware 6 te installeren.   Stap 1: Login binnen het Dashboard, ga naar “Installatie” en kies Shopware 6. Stap 2: Klik op ‘Download de Shopware 6 plug-in’. Je wordt dan naar een nieuwe pagina gebracht. Stap 3: Op die pagina zie Continue Reading

Review bronnen worden automatisch gevonden en toegevoegd zodat scores die je bij andere partijen hebt behaald ook bij ons getoond worden. Wil je een of meerdere bronnen liever niet tonen? Dan kun je die verstoppen door op de knop in je dashboard te klikken, door nogmaals te klikken toon je ze weer.

Voor je met de overige integratie mogelijkheden aan de slag gaat raden we je aan om eerst de Lightspeed App te installeren en hierna de de HTML codes op je webshop te plaatsen. In deze FAQ leggen we uit hoe je gebruik kunt maken van de keurmerk optie binnen Lightspeed, UBB codes en thema’s met WebwinkelKeur Continue Reading

Je moet algemene voorwaarden ter beschikking stellen op een manier waarop de consument deze eenvoudig kan lezen en kan opslaan voor later gebruik. We raden je daarom aan om je algemene voorwaarden naast als normale HTML pagina, ook als PDF beschikbaar te stellen.

Algemene voorwaarden zijn niet wettelijk verplicht voor een webwinkel, maar het is wel zeer gebruikelijk en verstandig om algemene voorwaarden te hanteren. Ook is het hebben van duidelijke algemene voorwaarden een eis om in aanmerking te komen voor WebwinkelKeur.