Webwinkel Archives - WebwinkelKeur

Productreviews inschakelen voor Prestashop Volg onderstaande stappen om de WebwinkelKeur module bij Prestashop te installeren.   Stap 1: Login op jouw dashboard Stap 2: Kllik op Reviews, Productrevies, Instellingen en daarna op de knop productreviews inschakelen. Stap 3: Login op jouw Prestashop omgeving Stap 4: Klik op Modules, Module catalogus en zoek de module Productcomments Continue Reading

Je online winkel meer vertrouwen geven? Dit is mogelijk door gebruik te maken van onze widget, waarmee de recentste beoordelingen worden getoond. Deze reviewwidget is een interactieve afbeelding waarin het gemiddelde cijfer en een aantal recente beoordelingen worden weergegeven. Hierdoor kunnen jouw klanten onmiddellijk zien dat anderen tevreden zijn met jouw webwinkel. De beoordelingen die Continue Reading

Nu je de productreviews hebt verzameld wil je deze natuurlijk graag op de productpagina’s tonen. Door de onderstaande stappen te volgen kun je de productreviews op je productpagina’s plaatsen:   Stap 1: Klik in Shopify op ‘Mijn onlinewinkel’ > ‘Thema’s’ en vervolgens op ‘Aanpassen’.   Stap 2: Klik bovenin op ‘Homepage’ en kies ‘Producten’ > Continue Reading

Je kunt de productreviews dienst als volgt inschakelen in het WWK Dashboard: Login op het WWK Dasboard Selecteer het tabblad Reviews Selecteer het tabblad Product reviews Klik op Activeer Product reviews De nieuwste versie van onze Magento2 plug-in kun je via deze pagina downloaden. Op deze pagina vind je de instructies voor het updaten van de extensie. Nadat je Continue Reading

Integratie Joomla 4 / Virtuemart / Hikashop module voor WebwinkelKeur De module Joomla 4 Virtuemart / Hikashop kun je eenvoudig installeren door de volgende stappen te volgen.   Stap 1: Download de Joomla/Virtuemart/Hikashop module. Stap 2: Open de Joomla administratie-interface. Stap 3: Ga naar Systeem Stap 4: Klik op Extensies in de Installeren paneel. Stap Continue Reading

Integratie Wix module voor WebwinkelKeur 1: Log in op de installatiepagina van het WebwinkelKeur Dashboard.  Kies Wix als software en volg de link onder stap 1. 2: Klik op ‘Add to Site’ 3: Selecteer de gewenste website en klik op ‘toevoegen’ 4: Selecteer de webwinkel en geef aan bij welke orderstatus er uitnodigingen moeten worden aangemaakt. 5: Kies het aantal Continue Reading

Installatie instructies Wix widget & sidebar Door middel van de Google Tag Manager kun je de sidebar en widget installeren op jouw website. Account aanmaken voor Google tag manager Gebruik je Google Tag Manager al binnen Wix en is deze al geheel gekoppeld? Dan kun je verder gaan bij het kopje ‘Sidebar installeren via GTM’. Continue Reading

Met tools zoals GTmetrix en WebPageTest kan gemeten worden hoe lang het laden van individuele bronbestanden van een website duurt. Wanneer daar onze sidebar of widget zichtbaar zijn, betekent dat niet dat daardoor het laden van de site vertraagd wordt. Dat is omdat onze sidebar en widget asynchroon geladen worden. Dat houdt in dat het Continue Reading

Een klant kan zijn of haar review eigenlijk op meerdere manieren aanpassen. 1. Wanneer de klant een review heeft achter gelaten, ontvangt hij/zij een mail om de review te verifiëren. Hier staat ook een link in om de review nogmaals te bekijken. Op deze manier kan de klant de review nog aanpassen. 2. Je kunt Continue Reading

Wij bieden voor Lightspeed gebruikers ook product reviews aan als extra dienst. De kosten hiervan bedragen 9,95 per maand bovenop de bestaande kosten. De voordelen van product reviews: Klanten nemen betere aankoopbeslissingen, wat resulteert in minder retouren. Verhoog de omzet met behulp van “social proof”. Verdien sterren in de onbetaalde Google-resultaten voor jouw productpagina’s en Continue Reading