Kanaaldijk 171

9,1

Google Plus/Places - 10,0

Moni Grav beoordeelde op 2019-06-23

Trudy Bakker beoordeelde op 2019-06-22

Prima produkt goed verpakt en snelle levering 👍

Lydia Vanmechelen beoordeelde op 2019-06-20

Prima

J Driessen beoordeelde op 2019-06-19

Raoul Buwalda beoordeelde op 2019-06-16

Erika Desees beoordeelde op 2019-06-16

Kiki Dinkgreve beoordeelde op 2019-06-16

Bas Meijerink beoordeelde op 2019-06-14

Marielle aan Den Boom beoordeelde op 2019-06-14

Er moet nog een nabestelling volgen echter heb niets meer vernomen van de webshop.

Reactie van Aromashop Nederland:
Beste Marielle,

Zoals we je vanaf het begin hebben medegedeeld gaat de roomspay bij ons uit het pakket. Maar om je zo goed mogelijk van dienst te hebben we de voorraad voor je aangepast zodat je het alsnog diezelfde dag kon bestellen zodat het met een lopende bestelling kon meekomen.

Helaas is je bestelling enkele dagen later pas binnengekomen waardoor je moest wachten tot een volgende levering. Zolang er niets te melden valt willen wij je niet lastigvallen met onnodige mailtjes, waardoor het stil is geweest vanaf onze kant maar zonder kwade bedoelingen.

Het meest logische zou dan ook zijn om even een mailtje naar ons te te sturen om te informeren naar de stand van zaken in plaats van zo'n review.

We gaan dan ook het betaalde bedrag aan je retourneren om je wederom zo goed mogelijk van dienst te zijn zodat je bij een goede drogist alsnog je roomspray Cotton Fields kunt aanschaffen.

Janet Ruis-Verkuil beoordeelde op 2019-06-08

Snelle service. Ook bij een foute levering, suoersnel hersteld. De geur van wat ik bestelde is echt heerlijk.

Liezanne Martens beoordeelde op 2019-06-06

Snelle levering.
Het product doet wat ze je beloven. Het ruikt heerlijk.

Rianne Luiten beoordeelde op 2019-06-05

Rob Belder beoordeelde op 2019-06-03

Monique Van Tol beoordeelde op 2019-05-31

Besteld en geleverd. Snel en goed. Blij.

Wilma beoordeelde op 2019-05-30

Goede kwaliteit, goed verpakt, snelle levering, heldere informatie

Willy Soetewey beoordeelde op 2019-05-28

Maike Schellekens beoordeelde op 2019-05-27

Karina Denisova beoordeelde op 2019-05-25

Sylvia Bos Van Kampen beoordeelde op 2019-05-24

Makkelijk zoeken
Redelijk snel bezorgd en betaalbaar

Raymonde Janssen beoordeelde op 2019-05-23