Kanaaldijk 171

supersnel geleverd!

Elly Verstegen beoordeelde op 2018-12-08

Ellen Kist beoordeelde op 2018-12-08

Brenda Rebel beoordeelde op 2018-12-07

Gemakkelijk te bestellen via de site, snel in huis en het juiste product. Prima shop!

Ronald Ronald beoordeelde op 2018-12-06

Petra Wieling beoordeelde op 2018-12-06

Snelle reaktie heel adequate handeling. Echt uniek

Armando Middelveld beoordeelde op 2018-12-02

Heel tevreden

Amsterdam beoordeelde op 2018-11-30

Eerste keer besteld, tot nu toe tevreden. :)

henk heijligers beoordeelde op 2018-11-30

ik heb een goede ervaring met de AROMASHOP goed contact en vriendelijk, en een goede service

Anita Mechielsen beoordeelde op 2018-11-30

Prima webshop.
Snel in huis ondanks de sinterklaasdrukte

Willy Verhoef beoordeelde op 2018-11-29

keurige verpakking en op tijd ....heel fijn.

Lenie Waardenburg beoordeelde op 2018-11-27

Snel de bestelling ontvangen, en zeer zorgvuldig verpakt

Anja Rutters beoordeelde op 2018-11-25

Snelle bezorging!

Reina Goedhardt beoordeelde op 2018-11-25

Elise Christiaanse beoordeelde op 2018-11-24

heerlijke geuren en ze blijven geuren!

Sjan Verweij beoordeelde op 2018-11-24

Het pakje was er snel,er was wat met de verpakking gebeurd tijdens de reis.En de mensen van aromashop waren erg vriendelijk en zijn me tegoed gekomen.Goede service.

Koos Hogendoorn beoordeelde op 2018-11-24

gewoon goed simpel

Erika Philips beoordeelde op 2018-11-23

alles ....bestelling plaatsen - opvolging bestelling - leveringstermijn - levering .. perfect

Alexander Medema beoordeelde op 2018-11-21

Het is een oplichterij. Ik heb niks ontvangen en krijg geen antwoord op mijn navraag.
Niks bestellen dus!

Reactie van Aromashop Nederland:
Beste Alexander,

Hoe heeft u dan contact met ons opgenomen dan? Wij kunnen in onze correspondentie niets terugvinden van enige navraag. We hebben het direct voor u nagekeken maar uw bestelling is bij ons dezelfde dag met UPS verzonden en ligt al vanaf 13 november op het door u opgegeven afhaalpunt klaar op u te wachten. Ik hoop dat u begrijpt dat wanneer wij het verzonden hebben dat wij er dan ook geen invloed meer op hebben.