oosterdorpsstraat 110

Lees
waarom

2016

Mystery shopper beoordeelde op 2016-03-15

Onlangs hebben we All-roundfish verrast met een mystershopping actie. We stelden de vraag of er ook garantie op pompen zat en welke toebehoren nog meer nodig zijn voor een vijver. Hoewel we een reminder moesten sturen, kregen we na onze reminder dezelfde dag nog een reactie terug met daarin keuring antwoord op onze vragen. Mede hierom beoordelen wij deze webshop met vier sterren.

Rene beoordeelde op 2015-04-22

Prima mondeling te woord gestaan, urgentie levering de volgende dag op zelf gekozen tijdstip prima nagekomen en bevestiging per mail op dag van verzending

fam. jansen beoordeelde op 2015-03-29

Prima bedrijf

M. Pach beoordeelde op 2015-03-11

In de winkel heerst er een goede sfeer naast goede service, klantvriendelijkheid en veel keuze per product. Er wordt bij All Roundfish niets door je neus geboord, maar je merkt dat je met een mede hobbyist praat, die jou probleem wilt oplossen.

2015