Het lidmaatschap van deze webwinkel is ingetrokken door WebwinkelKeur. Deze pagina wordt als naslag online gehouden.

Den Abt 166
2340 Vlimmeren
+32(0)468208266
KvK BE0664.608.168

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Sári beoordeelde op 2017-02-27

Heel tevreden. De levering was snel en de doos zat goed vol met uitstekende producten. De doos had alleen misschien wat steviger mogen zijn: ze ging open aan de onderkant toen ik de doos verplaatste.

Jan Bonte beoordeelde op 2017-02-26

Street food India en Vietnam zeer mooie en interessante boeken, ben zeer blij met mijn bestelling. Perfect afgeleverd. Ik had al reeds een boekje besteld en ik zal in toekomst zeker nog een bestelling doen.

Sara Minner beoordeelde op 2017-02-12

Heel tevreden. Leuke en zeer lekkere gerechten en ingrediënten.

Anoniem beoordeelde op 2017-02-12

Zeer tevreden over de service en de producten!

Sherene El Binni beoordeelde op 2017-01-27

Mijn pakje werd netjes geleverd aan huis. Bij het openen van de cookbox was ik versteld hoeveel producten erin zat.
Het recepten boekje bijgevoegd was zeer goed uitgelegd en gaf je zin om eraan te beginnen. Het is ook gewoon een heel gemakkelijk manier om toch lekker Aziatisch te koken met authentieke producten. Ik sta volledig achter dit concept en zal dit zoveel mogelijk door vertellen!

Lina Parra beoordeelde op 2016-12-30

De AsianCookBox was voor ons een aangename verrassing! Wij waren niet echt vertrouwd met de Aziatische keuken, maar dit veranderde toen we ons eerste gerecht zelf probeerden te maken. De box zit boordevol lekkere en authentieke producten! Je haalt op een snelle en simpele manier de Aziatische keuken bij jouw thuis. Hetgeen wat ons enorm is opgevallen is dat je enorm veel krijgt voor de prijs die je ervoor betaalt. Kortom, een geweldige foodbox met een geweldig receptenboekje!

Kristof Luyten beoordeelde op 2016-12-29

Heel leuk! Had zelf geen ervaring met aziatisch koken maar met de producten in de box en het kookboekje ben je vlug vertrokken. Met één box kom je zeker een hele tijd toe dus wij gaan geregeld nog een receptje proberen.

Britt beoordeelde op 2016-12-21

Bestelling en levering gebeurden zeer correct en duidelijk. We hebben nog niet alles uit de doos geprobeerd want er zit heel wat in! Maar wat we al probeerden viel echt in de smaak :-)

Natasja de Jong beoordeelde op 2016-12-18

We hadden natuurlijk de Asian Cook Box op FB langs zien komen. Aziatisch eten is heerlijk maar daar zelf aan beginnen is een grote stap. De box was snel besteld en nog dezelfde dag geleverd. Het uitpakken was al een feest. Met de hoeveelheid ingrediënten de duidelijke uitleg is het voor iedereen haalbaar Aziatisch te koken. . Gisteren heerlijk gegeten en voor het eerst loempia's gemaakt! De kinderen wilde deze vandaag weer .

rombout magda beoordeelde op 2016-12-18

Ik heb mijn eerst gerechtje gemaakt uit mijn AsianCookBox het was een echte ervaring voor mij vermits
ik nog nooit Aziatisch gekookt heb ,ik wist niet dat ik daar zo van kon genieten om daarna zo iets lekker op
tafel te zetten.
Als u mijn mening vraagt het is een echte aanrader, ik ben dan ook zeer tevreden dat ik die box besteld heb.

Jennifer beoordeelde op 2016-12-18

De food box perfect ontvangen! Zoveel leuke ingrediënten, ik krijg al direct zin om eraan te beginnen. Nu kan ik eindelijk de Aziatisch keuken ontdekken en dat zonder stress dankzij de juiste ingrediënten en het zeer duidelijke receptenboekje van AsianCookBox.

Ann janssens beoordeelde op 2016-12-15

Ik kan de Asian Cook Box met slechts 1 woord omschrijven. "Fantastisch!" Niet twijfelen, Gewoon bestellen en ervaar het zelf. Een topper! Zeker weten.

Niki Baeyens beoordeelde op 2016-12-14

Onze box is geleverd en wat waren wij aangenaam verrast ! Niet enkel over de overheerlijke inhoud maar eveneens over de hoeveelheid! Mijn vingers kriebelen om in de kookpotten te vliegen !
Instant happy ! Een zeer tevreden klant !

2016