Stadionweg 119/3

9,1

Astrid Barvoets beoordeelde op 2018-06-14

Topspul

Samira Ramole beoordeelde op 2018-06-14

Vragen zijn niet benatwoord jammer genoeg en er zat geen track and trace code bij gezet

Julian van Leeuwen beoordeelde op 2018-04-21

Super kwaliteit en scherpe prijzen. Alleen zou het wel handiger zijn als er in het vervolg word gedacht aan een gesloten verpakking waar je niet door heen kan kijken. Het was namelijk een cadeautje en moest daarom extra goed op de deurbel letten om het niet door die persoon in ontvangst te laten nemen maar door mezelf. Voor de rest was alles tip top!

Reactie van Aslibeau.com:
Bedankt voor je beoordeling! :). Hopelijk kon je niet door de witte doos heen kijken (tenzij iemand die al kapot had gemaakt, help!). Maar we gaan zeker kijken naar mooier inpak materiaal! Hopelijk was ze blij met je leuke cadeau!

ilknur Arslan beoordeelde op 2018-03-08

Ik had het nog groter verwacht en betere kwaliteit.

Reactie van Aslibeau.com:
Wij doen super hard ons best om een duidelijk beeld van de tassen te geven :).
De afmetingen staan daarom vermeld op de website, zoals bij vrijwel iedere tas.
Mocht je niet tevreden zijn dan mag je uiteraard jouw tas retour sturen.

Danique Lakeman beoordeelde op 2018-03-06

Top service, en snelle levering. Zeker om aan te raden!

Hümeyra Ekren beoordeelde op 2018-03-03

Super tevreden. Product was goed verpakt en ook nog is de volgende ochtend bezorgd !

Tuce Bulduk beoordeelde op 2018-03-03

Hele mooie en aparte tassen en snelle service!!!!

Isil Ersintepe beoordeelde op 2018-03-03

Super snelle service!

Mimount Sajri beoordeelde op 2018-03-03

Het was snel en in goede staat! Top! Zeker nog een keer bestellen hier!

Yonca Altunyurt beoordeelde op 2018-03-03

Supermooie tassen!! Snelle levering! Loveit.

Charlotte beoordeelde op 2017-09-30

Leuke website!