Dorpsstraat 179
2712 AJ Zoetermeer

9,1

Annemiek van de Laak beoordeelde op 2018-12-16

prima, snel, netjes en vriendelijk

Eva Maes beoordeelde op 2018-12-16

Petra De looze beoordeelde op 2018-12-16

B. van Leeuwen beoordeelde op 2018-12-15

alles is goed gegaan en vlot geregeld c.q geleverd.

Irene Dadema beoordeelde op 2018-12-09

Snelle levering. Prima

Katja Ongering beoordeelde op 2018-12-09

Ben heel tevreden! Heb de freeform haakcursus gevolgd en het was super, lunch en verdere verzorging dik in orde. Enige minpuntje is dat het wat koud was

Anneke Sanders beoordeelde op 2018-12-09

Op zich tevreden maar de levertijd is wel een dag of 5

E. Verheij beoordeelde op 2018-12-05

Gerda Van den bosch beoordeelde op 2018-12-02

Ik heb een hele leuke, gezellige workshop haken gehad!
Het werd op een hele leuke, ontspannen manier gedaan met veel humor! Erg gelachen..

Sandra Ligtenberg beoordeelde op 2018-12-02

Hilde Sprangers beoordeelde op 2018-11-28

P.a de Groot beoordeelde op 2018-11-28

Mijn wol werd snel en volgens afspraak geleverd. De site is duidelijk en bestellen overzichtelijk.

Belinda Boudewijn beoordeelde op 2018-11-27

Danielle Fonteijn beoordeelde op 2018-11-22

Nel Stammen beoordeelde op 2018-11-21

Jolanda Bontekoe beoordeelde op 2018-11-20

Ik ging al naar de winkel om mijn bestelling op te halen, voordat ik de bevestiging gekregen had dat deze klaar lag.
Was geen probleem!
De spullen werden verzameld en in die tijd kon ik even lekker struinen in de leuke, gezellige winkel waar je hartstikke leuk geholpen wordt.

Tonny Houbraken beoordeelde op 2018-11-19

Prima kwaliteit er vlug geleverd

Renate Smit beoordeelde op 2018-11-18

Reageren super snel en leveren ook snel. Gewoon top!

Marcel Van der Zon beoordeelde op 2018-11-13

Snelle response. Duidelijke terugkoppeling en verzending.

Machteld de Gouw beoordeelde op 2018-11-13

Prima! Vlotte levering en een leuk patroon cadeau!