Dorpsstraat 179
2712 AJ Zoetermeer

8,9

Caroline Stevens beoordeelde op 2019-06-20

Frédérique Assink beoordeelde op 2019-06-06

snelle levering en helemaal compleet!

Marjo Scheel beoordeelde op 2019-05-31

De produkten zijn van een zeer goede kwaliteit. De levering was langzaam, ik had mijn bestelling eerder verwacht.

Reactie van Atelier La Vivere:
Door een foutje heeft het inderdaad een beetje te lang geduurd, gaat volgende keer zeker sneller Groet Wim

Geerbeth Hollander beoordeelde op 2019-05-23

Prima hoor!👍

Roxanne Bruin beoordeelde op 2019-04-23

til Elsen beoordeelde op 2019-04-16

W. Jongman beoordeelde op 2019-04-15

Diverse keren moeten mailen om het vooraf betaalde te ontvangen. Bij ontvangst bleek ik een tweedehands artikel te hebben. Er was al gehaakt met het garen. Een stukje werk zat in het bolletje getrommeld.

Reactie van Atelier La Vivere:
Helaas heeft uw bestelling langer geduurd als normaal, nogmaals excuus voor alle vertraging, graag horen we nog even welk garen al gebruikt was want dat mag echt niet !!! , Graag maken we het nog op een leuke manier goed. Groet Wim

Jeannette Bronsgeest beoordeelde op 2019-04-15

Zeer slechte communicatie.... workshop kan geen doorgang vinden.... zonder overleg wordt er een andere datum bepaalt.... geen aanbod voor geld terug .... erg jammer

Reactie van Atelier La Vivere:
Wij vonden het ook erg jammer dat het niet is door gegaan, volgens mij hebben we via facebook contact gehad over de nieuwe datum, alleen kwam die niet goed uit. Ook hebben we geprobeerd je te bellen. Maar je hebt helemaal gelijk had allemaal veel beter en duidelijker gekund en we zijn inderdaad vergeten daarna een passende oplossing aan te bieden. Er wordt nog een nieuwe datum gepland later dit jaar. Maar als je liever je betaling terug wilt is dat ook geen probleem Groet Wim

Mieke van der Burg beoordeelde op 2019-03-26

Leuke cursus, goede begeleiding.

Hanneke Hoeffnagel beoordeelde op 2019-03-26

Super service!!

Riet Clairbois beoordeelde op 2019-03-11

Korte levertijd, prima levering, gunstige prijs!

Monique de Oude beoordeelde op 2019-03-05

C.A. Anema beoordeelde op 2019-02-27

Trudy Braakhekke beoordeelde op 2019-02-26

Leuke zaak slaag er altijd wel,prettige eigenaren !!

Lea Buitelaar beoordeelde op 2019-02-26

De workshop werd vriendelijk en kundig begeleid. Het was gezellig.

RELINDA MALEUX beoordeelde op 2019-02-19

Mijn bestelling werd met de grootste zorg ingepakt. Kreeg er zelfs een kadootje mee verstuurd dat absoluut van pas zal komen.
Ook hetgeen ik besteld heb is prachtig. Dus TOP