Dorpsstraat 179
2712 AJ Zoetermeer

9,0

til Elsen beoordeelde op 2019-04-16

W. Jongman beoordeelde op 2019-04-15

Diverse keren moeten mailen om het vooraf betaalde te ontvangen. Bij ontvangst bleek ik een tweedehands artikel te hebben. Er was al gehaakt met het garen. Een stukje werk zat in het bolletje getrommeld.

Reactie van Atelier La Vivere:
Helaas heeft uw bestelling langer geduurd als normaal, nogmaals excuus voor alle vertraging, graag horen we nog even welk garen al gebruikt was want dat mag echt niet !!! , Graag maken we het nog op een leuke manier goed. Groet Wim

Mieke van der Burg beoordeelde op 2019-03-26

Leuke cursus, goede begeleiding.

Hanneke Hoeffnagel beoordeelde op 2019-03-26

Super service!!

Riet Clairbois beoordeelde op 2019-03-11

Korte levertijd, prima levering, gunstige prijs!

Monique de Oude beoordeelde op 2019-03-05

C.A. Anema beoordeelde op 2019-02-27

Trudy Braakhekke beoordeelde op 2019-02-26

Leuke zaak slaag er altijd wel,prettige eigenaren !!

Lea Buitelaar beoordeelde op 2019-02-26

De workshop werd vriendelijk en kundig begeleid. Het was gezellig.

RELINDA MALEUX beoordeelde op 2019-02-19

Mijn bestelling werd met de grootste zorg ingepakt. Kreeg er zelfs een kadootje mee verstuurd dat absoluut van pas zal komen.
Ook hetgeen ik besteld heb is prachtig. Dus TOP

Betty Schilder Spel beoordeelde op 2019-02-19

Wilma Braakhekke beoordeelde op 2019-02-13

Lucie Blaauw beoordeelde op 2019-02-11

Patricia Treffers beoordeelde op 2019-02-11

Debby geeft altijd te gekke workshops die voor iedereen te begrijpen zijn. Mooi assortiment wol en het is er altijd gezellig.

Anneke Sanders beoordeelde op 2019-02-11

Opzich ben ik zeer tevreden alleen met de laatste bestelling heb ik anderhalve week op moeten wachten.

Reactie van Atelier La Vivere:
Toch fijn dat je verder heel tevreden bent, helaas was er met de verzending iets niet goed gegaan. Heel veel succes met de Dierenkrukken

Hanneke Hoeffnagel beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering en prima service!!
Blijf er zeker mijn aankopen doen.

Karolina Perlowska beoordeelde op 2019-02-04

MMM Van Vuuren beoordeelde op 2019-01-27

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen met kennis van zaken

Margaretha Van Belle beoordeelde op 2019-01-25

Lisette Kerkhoffs beoordeelde op 2019-01-23