Dorpsstraat 179
2712 AJ Zoetermeer

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Edith van den Brink beoordeelde op 2018-06-21

marijke Vrolijk beoordeelde op 2018-06-19

Ruilen is ook geen bezwaar. Snelle bezorging.

Reactie van Atelier La Vivere:
Bedankt voor de positieve beoordeling en veel haak plezier

Willeke Rollman beoordeelde op 2018-06-11

Cobie Ritsema beoordeelde op 2018-06-05

Ik heb 3 krukjes besteld, 1 van de krukjes was aan de zijkant erg ingedeukt doordat het klem had gezeten in de doos.
We hebben dit zelf kunnen verhelpen.
Verder goede levering.

Reactie van Atelier La Vivere:
Excuus voor het ongemak, gelukkig heeft u het zelf op kunnen lossen, als we verder nog iets voor u kunnen doen horen we het graag

Carla Berg beoordeelde op 2018-06-04

Jacqueline Nouse beoordeelde op 2018-06-04

josee abbott beoordeelde op 2018-05-29

Een haakpakket besteld ik wist dat het lang ging duren ,stond netjes aangeven op de webste. Heel jammer is als de bestelling wordt verzonden er geen email naar je wordt verstuurd met daarin het track andere tracé nr .het pakket zit er keurig uit en het contact via fb messenger ging goed kreeg snel een antwoord

Reactie van Atelier La Vivere:
Bedankt voor je positieve beoordeling, met de track en trace gaan we zeker aan de slag

Maria Peters beoordeelde op 2018-05-25

R Smits beoordeelde op 2018-05-22

Anneke Sanders beoordeelde op 2018-05-21

Anny Nies beoordeelde op 2018-05-13

๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿงก๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿงก๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘

Super positief, bedankt

Corry Brouwer beoordeelde op 2018-05-13

er werd duidelijk aangegeven dat levertijd 1 a 2 weken duurde en dat klopte precies Dus tevreden

Veel haak plezier

miranda dalessi beoordeelde op 2018-05-10

Hedwig beoordeelde op 2018-05-08

Goed, plezierig contact, vlotte afhandeling bij vraag. Iets langere levertijd van mijn bestelling, maar dat was tevoren bekend.

Reactie van Atelier La Vivere:
Bedankt voor je positieve beoordeling

Mirte Luijmes beoordeelde op 2018-05-08

Kim Meijs beoordeelde op 2018-05-06

Uitstekende service. Er was iets mis gegaan met de levering, maar na een mailtje direct naar tevredenheid opgelost.

Reactie van Atelier La Vivere:
Bedankt voor je compliment, heel veel haak plezier

Annemarie Buysse beoordeelde op 2018-05-01

Order is goed ontvangen.

Reactie van Atelier La Vivere:
Het heeft een beetje langer geduurd als belooft maar hopelijk heeft u uw pakket goed ontvangen. we willen u dan ook heel veel haak plezier wensen

Joke Huijgen beoordeelde op 2018-05-01

Super service. En alles zo keurig netjes ingepakt top.

Bedankt voor het compliment

Gerda Bakker beoordeelde op 2018-05-01

Ben erg leuk geholpen, na een telefoontje over een probleempje werd er meteen in oplossingen gedacht! Heel erg tevreden!

Veel plezier ermee !!

Jessica Scholte beoordeelde op 2018-04-29