Dorpsstraat 179
2712 AJ Zoetermeer

Angelique Blom beoordeelde op 2018-08-21

Marieke van der Poel-Derks beoordeelde op 2018-08-20

Saskia Hochepied beoordeelde op 2018-08-12

De bestelling liet even op zich wachten, maar waren juist in verlof geweest. Daar kon ik enigszins nog begrip voor opbrengen.

Beste Saskia

Excuus dat het iets langer geduurd, nog even een vraagje over de maten, heb je de naalden al uit de verpakking gehaald want de aanduiding 4, 5 en 6 zijn als het goed is gewoon 2,5 , 3 , 3,5 mm. Bij Tulip zetten ze 2 verschillende aanduidingen op de naald.
Mocht het toch niet goed zijn horen we het graag Groet Wim

Mieke Heerkens beoordeelde op 2018-08-12

Reactie van Atelier La Vivere:
Bedankt voor de positieve beoordeling.

Anne-Mie Vanottetdijk beoordeelde op 2018-07-23

Pakket in goede staat ontvangen. Vroeger dan verwacht, heh het de 11de besteld en en donderdag was pakket al geleverd, geheel onverwacht had het nog niet verwacht.
Bedankt voor de goede service.
misschien moet je eens bekijken of er geen email kan verstuurd worden dan kan er iets geregeld worden als je niet thuis ben, nu kwam ik juist aan. Verder alles okee.

Reactie van Atelier La Vivere:
Veel plezier met je pakket, en we zijn met je tip aan de slag gegaan en nu krijgt iedereen een mail Groet Wim

Anneleen Huyghe beoordeelde op 2018-07-22

Goeie service! Wol mooi verpakt!

Harriet Vries beoordeelde op 2018-07-21

Carla Brouwer beoordeelde op 2018-07-15

Prima geleverd

Isabela Anaguano Jimenez beoordeelde op 2018-07-15

Harmien Polman-Remmelink beoordeelde op 2018-07-15

Wo.av besteld. Di. in huis. Kan natuurlijk allerlei redenen gehad hebben. Het bestelde was erg netjes verpakt. Ben er erg blij mee.

Reactie van Atelier La Vivere:
Helaas heeft je zending een beetje vertraging heeft gehad, mooi dat verder alles naar wens is en veel succes er mee.

Nicole Rekelhof beoordeelde op 2018-07-13

carla teerhuis beoordeelde op 2018-07-11

E.I. Baas beoordeelde op 2018-07-10

Vol verwachting maakte ik het pakket open en vond daar alles heel netjes in beschermend papier ingepakt.
Het krukje zag er goed uit. Kon niet wachten en en nog dezelfde avond begonnen met goed inlezen en de volgende dag direct aan het haken gegaan.Mijn Rendierkruk gaat heel erg mooi worden!!!

Reactie van Atelier La Vivere:
Heel veel succes er mee !!

Clare Wilkinson beoordeelde op 2018-07-10

Nice website, easy ordering, quick delivery.Thank you!

Thanks

Marion Vis beoordeelde op 2018-07-10

Snel en keurig afgeleverd, prima verpakt.

Bedankt, Veel handwerk plezier

Edith van den Brink beoordeelde op 2018-06-21

marijke Vrolijk beoordeelde op 2018-06-19

Ruilen is ook geen bezwaar. Snelle bezorging.

Reactie van Atelier La Vivere:
Bedankt voor de positieve beoordeling en veel haak plezier

Willeke Rollman beoordeelde op 2018-06-11

Cobie Ritsema beoordeelde op 2018-06-05

Ik heb 3 krukjes besteld, 1 van de krukjes was aan de zijkant erg ingedeukt doordat het klem had gezeten in de doos.
We hebben dit zelf kunnen verhelpen.
Verder goede levering.

Reactie van Atelier La Vivere:
Excuus voor het ongemak, gelukkig heeft u het zelf op kunnen lossen, als we verder nog iets voor u kunnen doen horen we het graag

Carla Berg beoordeelde op 2018-06-04