Dorpsstraat 179
2712 AJ Zoetermeer

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Sophia Peetoom beoordeelde op 2018-04-14

De levertijd was iets langer dan verwacht, maar dit werd ongevraagd met een kortingsbon te gebruiken op de volgende aankoop goed gemaakt. Goede service!

Sonja de Waard beoordeelde op 2018-04-09

Ik ben tevreden over deze webwinkel. Zondag besteld en woensdag had ik het in huis. Ik had het wel fijn gevonden als ik een mail had gehad dat het product verzonden was.

Reactie van Atelier La Vivere:
Dat gaan we ook zeker doen in het vervolg

Sarah van den Elzen beoordeelde op 2018-04-04

Tevreden. Mijn pakket werd tijdig geleverd (binnen het aangegeven termijn).

Reactie van Atelier La Vivere:
Bedankt en veel haak plezier

marijke Vrolijk beoordeelde op 2018-04-03

Snel, compleet.

Veel haak plezier

H Houwerzijl-Daems beoordeelde op 2018-04-03

Ik heb mijn bestelling zó keurig ontvangen. Perfect ingepakte wol met bestelde patroon met ook nog een extra patroon erbij. En als klap op de vuurpijl een lief hangertje bijgevoegd bij de bestellijst. Ik was blij verrast.
De bestelling was bovendien keurig afgedekt met vloeipapier. Dát heb ik wel eens heel anders meegemaakt. Ik ga zeker wéér bij jullie bestellen........

Reactie van Atelier La Vivere:
We gaan er bijna van blozen. Heel veel haak plezier

Jelle beoordeelde op 2018-03-24

Goede service, probeert altijd klanten zo goed mogelijk te helpen.

Hanneke van der Hoeven beoordeelde op 2018-03-23

Niet compleet geleverd, na mails toch rest ook toegestuurd!

Reactie van Atelier La Vivere:
Bedankt voor je positieve beoordeling en heel veel Haak plezier

Arja Ederveen beoordeelde op 2018-03-21

Zeer tevreden met de bestelling, en wat extra's erbij ontvangen.
Snel en vlot afgehandeld, hier kan je gerust uw bestelling doen.

Reactie van Atelier La Vivere:
Bedankt voor je positieve beoordeling

W.M. Bruin beoordeelde op 2018-03-16

Uistekende service