Dorpsstraat 179
2712 AJ Zoetermeer

9,1

Diana de Been beoordeelde op 2018-10-15

Heb vooral meegedaan aan de wolveiling. Was een goed idee! Werd allemaal snel verzonden. Ook vragen worden vlot beantwoord. Ga morgen voor het eerst een workshop volgen in de winkel. Ben benieuwd!

Sabine Smits beoordeelde op 2018-10-14

Ellen Blok beoordeelde op 2018-10-14

Gianni Spencer beoordeelde op 2018-10-14

Ik heb een korte cursus gevolgd en het was leuk!
Goed uitgelegd en een zeer vriendlijke handwerkjuf !

Rienke Vermeulen beoordeelde op 2018-10-14

heel tevreden. ik heb de workshop fair isle breien gevolgd. veel aandacht voor iedere deelnemer en duidelijke uitleg. Ik ga zeker deel 2 volgen.

Tot de volgende keer :-)

Sandra beoordeelde op 2018-10-14

Kom regelmatig in de winkel, echt heerlijk om hier rond te kijken. Ze hebben zo'n uitgebreid assortiment. Echt top. Ook haak cursus gevolgd wat erg leerzaam was en gezellig, wat hebben we gelachen.

Reactie van Atelier La Vivere:
Bedankt voor de mooie beoordeling

Ilona Twint beoordeelde op 2018-10-11

Margo Kalkman beoordeelde op 2018-09-12

Anne-Mie Vanotterdijk beoordeelde op 2018-09-11

alles was in orde

Rinske van der Zwart beoordeelde op 2018-09-09

Heb de workshop "geen stress haken voor beginners" gevolgd. Ik heb een gezellige en leerzame avond gehad. Nu thuis kilometers maken en naar het haakcafe voor een project. Zin in!

Jolanda de Rooij beoordeelde op 2018-09-04

Ontzettend enthousiaste instructrice die je op je gemak doet zijn en ontzettend goed kan uitleggen. Heel gezellig ook.

Reactie van Atelier La Vivere:
Het was zeker gezellig en leerzaam natuurlijk :-)

Tonny Houbraken beoordeelde op 2018-09-03

claudine De Cloedt beoordeelde op 2018-09-03

niet echt tevreden het pakket was niet volledig de veiligheid ogen ontbreken.

Reactie van Atelier La Vivere:
We gaan de ogen zo snel mogelijk nasturen

Yvonne Buggenum beoordeelde op 2018-09-03

Ik heb gekregen wat ik heb besteld, prima verpakt.

Tilly Kleis beoordeelde op 2018-09-01

Workshop haken gedaan, goede uitleg

mg Schipper beoordeelde op 2018-08-31