Dorpsstraat 179
2712 AJ Zoetermeer

9,0

RELINDA MALEUX beoordeelde op 2019-02-19

Mijn bestelling werd met de grootste zorg ingepakt. Kreeg er zelfs een kadootje mee verstuurd dat absoluut van pas zal komen.
Ook hetgeen ik besteld heb is prachtig. Dus TOP

Betty Schilder Spel beoordeelde op 2019-02-19

Wilma Braakhekke beoordeelde op 2019-02-13

Lucie Blaauw beoordeelde op 2019-02-11

Patricia Treffers beoordeelde op 2019-02-11

Debby geeft altijd te gekke workshops die voor iedereen te begrijpen zijn. Mooi assortiment wol en het is er altijd gezellig.

Anneke Sanders beoordeelde op 2019-02-11

Opzich ben ik zeer tevreden alleen met de laatste bestelling heb ik anderhalve week op moeten wachten.

Reactie van Atelier La Vivere:
Toch fijn dat je verder heel tevreden bent, helaas was er met de verzending iets niet goed gegaan. Heel veel succes met de Dierenkrukken

Hanneke Hoeffnagel beoordeelde op 2019-02-11

Snelle levering en prima service!!
Blijf er zeker mijn aankopen doen.

Karolina Perlowska beoordeelde op 2019-02-04

MMM Van Vuuren beoordeelde op 2019-01-27

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen met kennis van zaken

Margaretha Van Belle beoordeelde op 2019-01-25

Lisette Kerkhoffs beoordeelde op 2019-01-23

Karin Neumann beoordeelde op 2019-01-18

Annemarie Hoogervorst beoordeelde op 2019-01-17

Mooi, compleet pakket werd snel bezorgd. Top!

Jill Vrancken beoordeelde op 2019-01-16

Jolanda Baars beoordeelde op 2019-01-16

Snelle levering. Goed verpakt. Helemaal tevreden

Madieke Bachoe beoordeelde op 2018-12-30

Niels Ramkema beoordeelde op 2018-12-29

Susy Van Eynde beoordeelde op 2018-12-23

Kelly Schroten beoordeelde op 2018-12-20

Mieke Ansems beoordeelde op 2018-12-20

Blij met de producten. Wel duurde het relatief lang voordat de producten kwamen. Zondag besteld, op zaterdag pas binnen.

Reactie van Atelier La Vivere:
We vinden het zelf ook erg jammer, door de drukte bij de post heeft het helaas langer als normaal geduurd. Veel haak plezier en fijne dagen