Achter de Houttuinen 34
4331NJ Middelburg

8,6

The Feedback Company 1135 8,6

Koen32 beoordeelde op 2019-02-22

Prima service en een perfecte cummunicatie ivm het product wat je besteld hebt.
Klein min puntje betreft levering. Een doosje gebruiken om een paar veters van A naar B te vervoeren is een beetje overdreven. De leveringskosten zouden voor veters naar beneden kunnen als brievenbuspakketje.

Weren beoordeelde op 2019-02-21

Snelle levering, goed product, tevreden

Rinze Wedman beoordeelde op 2019-02-21

Prijs kwaliteit zijn ze super en snelle levering

Michaël Cuypers beoordeelde op 2019-02-21

Zeer tevreden en een supersnelle levering! Zowel de fysieke als de webwinkel zijn top. ;)

Sijtze Veldema beoordeelde op 2019-02-21

zeer tevreden, snelle afhandeling

Len van der Hoeven beoordeelde op 2019-02-18

Snelle levering.

Cyril Schutte beoordeelde op 2019-02-17

Prima webwinkel! Snelle en goede levering van de bestelling, kreeg er zelfs gratis sokken bij!

Danny Schiffeleers beoordeelde op 2019-02-17

Super snelle levering en zeer goede produkten