BD Store Outdoor Adventure

BD Store Outdoor Adventure

De bd store in Middelburg bestaat nu maar liefst 50 jaar!
Een unieke buitensportwinkel, gespecialiseerd in wandelsport, hiking, kamperen en hengelsport.
Voor de mannen hebben we Jeans van bekende merken.
Outdoorkleding bij bd store bestaat oa. uit waxkleding, softshell en fleece jassen, outdoorbroeken , regenkleding, jassen in Army Style enz.
Wandelschoenen, sandalen en slippers , legerkisten, werkschoenen, we hebben het allemaal.
Begonnen als Brammetje Dump... tegenwoordig beter bekend als bd store.

De zekerheden van https://www.bdstore.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017