Algolweg 18 D
3821BH Amersfoort

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Martine Jetten beoordeelde op 2019-08-05

Reactie van Beauty by Roos Hairextensions:
Bedankt voor je review Martine!

Manon de Graaf beoordeelde op 2019-08-05

Reactie van Beauty by Roos Hairextensions:
Bedankt voor je review Manon!

Agneta De man beoordeelde op 2019-08-01

Prima levertijd en super fijn dat er nu minis te bestellen zijn

Reactie van Beauty by Roos Hairextensions:
Bedankt voor je review Agneta!

Lotte beoordeelde op 2019-07-27

Super tevreden! Snelle levering en hele goede producten. Mooie overzichtelijke website ook.

Reactie van Beauty by Roos Hairextensions:
Bedankt voor je review Lotte! :)

Nora beoordeelde op 2019-07-12

Snelle levering.

Reactie van Beauty by Roos Hairextensions:
Bedankt voor je review Nora! :)

Anke beoordeelde op 2019-07-08

Heel tevreden! Snelle levering. Bij de styltang zat ook nog een conditioner spray & een haarserum, die overigs ook super fijn zijn!

Reactie van Beauty by Roos Hairextensions:
Bedankt voor je review Anke! :)

Elze beoordeelde op 2019-07-08

Top, was snel geleverd!