Marconistraat 2
3771AM Barneveld
KvK 08219999

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

The Feedback Company 280 9,6

Carina Bergman beoordeelde op 2017-04-20

Super goed verpakt en super mooi

Nadieh beoordeelde op 2017-04-20

De website zelf is erg goed verzorgd en heeft een ruim assortiment, het is ook duidelijk wanneer iets is uitverkocht wat ook zeer prettig is!
Al meerdere keren bij beauty88 besteld en nog geen enkele keer een negatieve ervaring gehad. Nu dus weer iets besteld waarvan ik zeker weet dat ik het voor het weekend nog binnen heb!
Al met al een fijne webshop met een ruim assortiment dat niet zomaar bij een winkel of drogist te verkrijgen is!

romy beoordeelde op 2017-04-19

heel erg tevreden.
makeup dinsdag avond laat besteld word donderdag afgeleverd
heb contact gehad via Facebook en 5% korting ontvangen
de make up die ik zomer 2016 heb besteld gebruik ik nog steeds met veel plezier

Raveena beoordeelde op 2017-04-13

De producten zijn geweldig en er is genoeg keuze! Ook is de verzending erg snel en wordt het leuk verpakt thuis bezorgd. Wel jammer vind ik dat de verzendkosten voor het pakketje 4 euro bedragen. Bij een grote bestelling maakt het niet uit, maar voor een kleine bestelling vind ik het altijd jammer dat ik dan nog die 4euro extra moet betalen. Dat valt wel een beetje tegen, maar in contrast tot de super service en producten kun je de verzendkosten gewoon wegstrepen.

Lorena Diaz beoordeelde op 2017-04-04

Im really happy for the order coming so fast and the quality and prize of them. I think I will choose for a long time wear #Beauty88, the best of Nl.

Anita beoordeelde op 2017-03-24

Mijn bestelling was snel geleverd en de producten zijn top. Ook de klantenservice waarmee ik contact had hebben me perfect geholpen en dat mag ook wel eens gezegd worden!

Kelly de Vries beoordeelde op 2017-03-24

goede kwaliteit, erg goede en vriendelijke service, super tevreden met mijn bestelling. er miste een lippenstift en die is direct op de post gedaan en had ik de dag er op binnen, met een kaartje waarbij er excuses werden aangeboden voor het ongemak. dat is dus ook erg netjes afgehandeld! super blij en ik ga zeker meer bestellen!

Marije beoordeelde op 2017-03-24

Ontzettend snelle levering, goed verpakt, erg fijn! Ook superleuk dat je vanaf 30,00 er een cadeautje bij krijgt. Ga zeker meer bestellen!

Suzan beoordeelde op 2017-03-23

Heel erg tevreden! Snelle levering en goede verpakking, helemaal top!

Anouk Koster beoordeelde op 2017-03-21

De levering is supersnel!
Ook zijn de producten top, ga soieso vaker bestellen ;)
Bedankt!

Annet beoordeelde op 2017-03-21

Super blij met mijn bestelling van Beauty88! Snelle levering en zorgvuldig/vrolijk verpakt. Zoveel keuze om uit te kiezen. Voor herhaling vatbaar!

Iris schoonewagen beoordeelde op 2017-03-20

Super snelle service!

Dagmar Geraerts beoordeelde op 2017-03-20

Hele leuke webshop! Net mogen ervaren dat jullie klanten service ook uitstekend is!

Eva beoordeelde op 2017-03-14

Zeer goede levering & kwaliteit van producten. Goede prijs & kwaliteit verhouding.
Zeer tevreden!

B. D. beoordeelde op 2017-03-10

Ik vind het echt super hoe snel alles binnen is. Ook vind ik het goede prijzen voor de producten en het is echt goede kwaliteit. Ik ben echt meer dan tevreden. Top winkel.

Saskia beoordeelde op 2017-03-09

Snelle levering, goeie kwaliteit

Goksu beoordeelde op 2017-03-08

Ik had mijn spullen besteld en een uur later werd het al opgestuurd. Erg tevreden service!

Bob beoordeelde op 2017-03-08

Heel tevreden! Snelle levering!

Juul Van Rossum beoordeelde op 2017-03-06

Het is erg makkelijk om te bestellen, en ze zijn erg voorzichtig met je bestelling! En ze zijn harstikke aardig!!!

Anna beoordeelde op 2017-03-04

Ik ben heel tevreden met de site ze hebben een ruim en leuk assortiment en hele snelle levering. Het product was goed verpakt en het zag er uitstekend uit. Ik vind het zeker een aanrader om op deze site je bestelling te maken. Ik heb eigenlijk niet echt verbeter punten, blijf zo doorgaan! 💖