Nieuwstraat 64
7605AG Almelo

8,0

Jan Former beoordeelde op 2019-06-06

Product snel geleverd, bij probleem van mijn kant alle medewerking en vriendelijke hulp. Zeer tevreden

Frans van Helvoort beoordeelde op 2019-05-16

Goed kwaliteit materialen, snelle levering. scherpe prijsstelling. Betrouwbare webshop

Theo beoordeelde op 2019-05-10

Waardeloos! men vond het kennelijk na een paar keer chatten met serieuze bedoeling om een apparaat aan te schaffen niet meer nodig om iemand fatsoenlijk te woord te staan. De chat mogelijkheid werd me zelfs ontnomen !!!!!! Waardeloos bedrijf met geen enkel inlevingsvermogen in de klant!!!!!

Gerrit van Brummen beoordeelde op 2019-05-08

Met alle technische Satelliet problemen kan je bij BigSat terecht
Je wordt op een correcte manier geholpen
Vandaag besteld en Morgen in huis
Ik beveel deze zaak ten zeerste aan.

jack walther beoordeelde op 2019-05-05

prima diseqc schotel rotor en prima prijs, snelle levering, top

Richard Voskuilen beoordeelde op 2019-04-08

Satfinder met geluid gekocht incl kabeltje satfinder komt dag later Als beschreven Zonder kabeltje gemaild wordt direckt op gestuurd 4 dagen verder nog geen kabeltje

G. Plug beoordeelde op 2019-04-07

Snel geleverd, goed verpakt en een scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden.

Dennis Evers beoordeelde op 2019-04-05

Al ervaring met product
Vandaar die bestelling wist wat nodig had aansluiten en klaar top.

Jan W. Smit beoordeelde op 2019-04-02

Snelle levering. Was een product niet meer leverbaar. Ze belden na en boden een goed alternatief, waarbij de levering binnen 1 dag plaatsvond. Helaas was 1 van de producten niet goed. Waarop ze helaas nog niet gereageerd hebben. Maar ik denk dat dit wel goed komt.

Dennis Arends beoordeelde op 2019-04-01

Super

Henk Nijland beoordeelde op 2019-03-17

Vervelend dat je achteraf nog een enquête krijgt.

S Hoekstra beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering.
Retour goede afhandeling
met snelle terug betaling
plus verzend kosten retour zending

john Peters beoordeelde op 2019-03-09

Prima spullen

Mary Verkerk beoordeelde op 2019-03-08

Snelle en goede levering 👍🏼

RJ Pierik beoordeelde op 2019-03-06

Bestelling ging gemakkelijk en snel. Er was een probleem met de bestelling, maar dat is snel en adequaat opgelost.

Engel Engel beoordeelde op 2019-03-06

Snel geleverd, product is goed

Irene van der Hof beoordeelde op 2019-03-05

Zeer tevreden. Uitstekend advies. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Michiel Post beoordeelde op 2019-03-04

Super tevreden, snel en betrouwbaar.

Maudy beoordeelde op 2019-03-04

Snel het product geleverd, goed verpakt (glas).

Jeroen te Pas beoordeelde op 2019-03-01

Snelle en correcte levering. Je werd goed op de hoogte gehouden over inpakken product, levering product, etc... Ik was uiteindelijk niet blij met het product en heb het teruggestuurd binnen 14 dagen, Netjes gemeld via mail dat product retour kwam. Vervolgens geen email-bericht dat product goed is aangekomen. Ben benieuwd of binnen 3 dagen geld wordt teruggestort.