Nieuwstraat 64

volgende dag in huis

Paul Drost beoordeelde op 2018-08-20

Tevreden

Hans Hindriks beoordeelde op 2018-08-15

Op de site werd gemeld "vandaag besteld morgen in huis". Werd dus een week later. Toen wij al op vakantie waren.. Als het niet in een dag lukt, geen probleem. Maar vermeld dat dan ook. Nu juistr via deze site besteld omdat er snelle levereing zou zijn..
Kwaliteit product verder prima. Wel teveel moeren maar iig niet te weinig ;-).

Jan Oorthof beoordeelde op 2018-06-15

Bestelling geplaatst ,netjes afgeleverd door GLS. Helaas is het niet wat ik besteld heb.De volgende dag vroeg even gebeld en zou terug gebeld worden aan het einde van de dag nog maar eens gebeld.Mij werd verteld dat de juiste bestelling volgen de week Dinsdag aan moet komen.Laten we dat dan maar hopen...Inmiddels ligt het project stil .....iedereen balen nu het is alleen maar wachten op twee voor versterkers .Woendag weer gebeld en met de juiste persoon gesproken... het bestelde was niet leverbaar...(kan gebeuren)....kan wel een ander merk en specs opsturen.en dat dan Donderdag in huis...en inderdaad Donderdag lagen ze in bus...komt toch alles weer goed..en netjes afgehandeld

John Willemsen beoordeelde op 2018-04-22

Zeer tevreden over de levering en het geleverde product!

Harry Kreiken beoordeelde op 2018-03-16

Correct en snel geleverd. Prima verpakt

Hans Grooters beoordeelde op 2018-03-06

Snel geleverd ook in net buitenland

Mark Ursum beoordeelde op 2017-12-27

Dag1. Besteld, op we website staat: volgende dag geleverd
Dag2. Geen email dat order verstuurd is. Per Email gevraagd.
Dag3.. Niet gehoord. Gebeld man weet van niets want ict is er nog niet of ik later terug wil bellen. 14:00 gebeld: de order is verstuurd maar vergeten te melden, komt zeker nog vandaag.
Dag4. Niets gezien. Gebeld man wordt nu boos omdat ik zo vaak bel. Ik vraag een tracking nummer en welke vervoerder. Hij weet het niet. Later belt hij op met het tracking nummer. Blijkt zojuist verstuurd te zijn met GLS
Dag5. Zaterdag GLS werkt blijkbaar niet vandaag.
Dag8 Het zit in de bezorgroute!

Dus op email wordt nooit gereageerd en de telefonist is een algemene telefoondienst die verder niet van het bedrijf weet.

Mark beoordeelde op 2017-12-14

Bij de webshop 3 items besteld. Na een paar dagen wordt er gebeld dat het niet alles op voorraad is. Geen probleem want ik wil best een week wachten. Na een week hebben ze teruggebeld dat het niet gaat lukken. Ik wil geen deel levering en anders mijn geld terug. Weer een week verder niets gehoord. Zelf maar gebeld en ze gaan het geld terug storten.
Dus na 2 weken lukt het ze niet om een item waar bij staat 'de volgende dag geleverd' te leveren.

martin louter beoordeelde op 2017-10-10

Bestelling was een dag later dan gezegd en de sateliet schotel zat niet in orginele verpakking

Pake beoordeelde op 2017-09-09

Snelle levering vandaag besteld morgen in huis, een onderdeel zat niet in de doos en deze zou na geleverd worden maar we zijn een week verder maar nog niks ontvangen??

Henk beoordeelde op 2017-08-17

De vraag om te beoordelen komt eerder dan het bestelde product

Marcin Wolny beoordeelde op 2017-07-21

Super

Marlette van Lijf beoordeelde op 2017-07-09

snelle verzending en goede prijs, gecombineerde verzending !!

Ab van Leeuwen beoordeelde op 2017-04-30

Goede service

Fred Peters beoordeelde op 2017-03-23

Snelle levering, goede prijs en duidelijke website

Carla Schotte beoordeelde op 2017-03-03

levering keurig op tijd en artikelen en prijs prima!

Harrie beoordeelde op 2017-02-27

zeer tevreden volgende dag in huis
gebeld over software probleem goed geholpen
professioneel personeel

Anoniem beoordeelde op 2017-02-11

slecht 4 x email gestuurd wacht nog steeds op reactie

M-414 beoordeelde op 2017-02-09

heel tevreden zondags besteld en dinsdags is de bestelling aangekomen