Nieuwstraat 64
7605AG Almelo

8,0

G. Plug beoordeelde op 2019-04-07

Snel geleverd, goed verpakt en een scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden.

Dennis Evers beoordeelde op 2019-04-05

Al ervaring met product
Vandaar die bestelling wist wat nodig had aansluiten en klaar top.

Jan W. Smit beoordeelde op 2019-04-02

Snelle levering. Was een product niet meer leverbaar. Ze belden na en boden een goed alternatief, waarbij de levering binnen 1 dag plaatsvond. Helaas was 1 van de producten niet goed. Waarop ze helaas nog niet gereageerd hebben. Maar ik denk dat dit wel goed komt.

Dennis Arends beoordeelde op 2019-04-01

Super

Henk Nijland beoordeelde op 2019-03-17

Vervelend dat je achteraf nog een enquête krijgt.

S Hoekstra beoordeelde op 2019-03-10

Snelle levering.
Retour goede afhandeling
met snelle terug betaling
plus verzend kosten retour zending

john Peters beoordeelde op 2019-03-09

Prima spullen

Mary Verkerk beoordeelde op 2019-03-08

Snelle en goede levering 👍🏼

RJ Pierik beoordeelde op 2019-03-06

Bestelling ging gemakkelijk en snel. Er was een probleem met de bestelling, maar dat is snel en adequaat opgelost.

Engel Engel beoordeelde op 2019-03-06

Snel geleverd, product is goed

Irene van der Hof beoordeelde op 2019-03-05

Zeer tevreden. Uitstekend advies. Heel vriendelijk en behulpzaam.

Michiel Post beoordeelde op 2019-03-04

Super tevreden, snel en betrouwbaar.

Maudy beoordeelde op 2019-03-04

Snel het product geleverd, goed verpakt (glas).

Jeroen te Pas beoordeelde op 2019-03-01

Snelle en correcte levering. Je werd goed op de hoogte gehouden over inpakken product, levering product, etc... Ik was uiteindelijk niet blij met het product en heb het teruggestuurd binnen 14 dagen, Netjes gemeld via mail dat product retour kwam. Vervolgens geen email-bericht dat product goed is aangekomen. Ben benieuwd of binnen 3 dagen geld wordt teruggestort.

JAJM Rovers beoordeelde op 2019-02-23

Snelle en korrekte afhandeling

Tim beoordeelde op 2019-02-09

Bestelling supersnel in huis en netjes verpakt

Senders beoordeelde op 2018-09-20

volgende dag in huis

Paul Drost beoordeelde op 2018-08-20

Tevreden

Hans Hindriks beoordeelde op 2018-08-15

Op de site werd gemeld "vandaag besteld morgen in huis". Werd dus een week later. Toen wij al op vakantie waren.. Als het niet in een dag lukt, geen probleem. Maar vermeld dat dan ook. Nu juistr via deze site besteld omdat er snelle levereing zou zijn..
Kwaliteit product verder prima. Wel teveel moeren maar iig niet te weinig ;-).

Jan Oorthof beoordeelde op 2018-06-15

Bestelling geplaatst ,netjes afgeleverd door GLS. Helaas is het niet wat ik besteld heb.De volgende dag vroeg even gebeld en zou terug gebeld worden aan het einde van de dag nog maar eens gebeld.Mij werd verteld dat de juiste bestelling volgen de week Dinsdag aan moet komen.Laten we dat dan maar hopen...Inmiddels ligt het project stil .....iedereen balen nu het is alleen maar wachten op twee voor versterkers .Woendag weer gebeld en met de juiste persoon gesproken... het bestelde was niet leverbaar...(kan gebeuren)....kan wel een ander merk en specs opsturen.en dat dan Donderdag in huis...en inderdaad Donderdag lagen ze in bus...komt toch alles weer goed..en netjes afgehandeld