Rossinistraat 4
4711AB St. Willebrord
KvK 609831910000

A.E.E. Kneppers beoordeelde op 2019-02-04

Prima aflevering van mijn bestelling voor wat sieraden.
Aangezien bepaalde serie er niet meer was, keurig een E-mail gekregen met een oplossing !
Dik tevreden !

S Krom beoordeelde op 2019-01-03

Snelle levering.

Suzanne beoordeelde op 2018-12-15

Snelle en prima service

Wouter Kok beoordeelde op 2018-12-06

Kwam via Bol.com op een artikel maar bestelt liever direct bij de winkel zelf.
Hoewel op de website niet te zien is of een artikel op voorraad is, kostte me dit slechts één mailtje en binnen een kwartier had ik al een antwoord.

Bestelt en vrij snel bezorgd.

Helemaal top !

Awatif beoordeelde op 2018-12-04

Zeer tevreden met mijn bestelling! De communicatie was goed. Bestelling in goede orde ontvangen met een leuk extraatje.
Zal in de toekomst zeker nog iets bij ze bestellen!

Anita Heffels beoordeelde op 2018-11-28

Snel en genoeg mails waar pakket is!!

miek maes beoordeelde op 2018-11-15

Top!

M.Blok beoordeelde op 2018-11-03

Super , super snel , leuk verpakt met zelfs een kadootje erbij !
Hartstikke leuk om zo’n pakketje te ontvangen !

Edith Vergauwen beoordeelde op 2018-11-01

Echt super. goed verpakt en precies het artikel wat ik wilde. Echt een aanrader. Ga er zeker nog meer bestellen.

RV beoordeelde op 2018-10-05

Het bestelde voldeed niet aan de verwachting. De kwaliteit viel tegen. Vanuit de verkoper kwam er geen goede oplossing. Vanwege de verzendkosten ook voor retourneren product toch gehouden.

Anita Schmidt-Mohnen beoordeelde op 2018-09-02

super leuke webwinkel, snelle levering met een leuke attentie cadeau .Helemaal top ,een echte aanrader

Diana Beltman beoordeelde op 2018-08-20

Vrijdag besteld en er Werd aangegeven dat mijn pakket met dhl zou komen op zaterdag tussen 11.00 uur en 15.00 uur bij track en trace nu gaf die ineens zaterdag aan pakket heeft vertraging 1 a2 dagen dus zit nu te wachten wanneer die alsnog komt

Kitty Tobias beoordeelde op 2018-05-14

Je krijgt meteen bericht als je een bestelling plaatst en wanneer het betaald en verstuurd is etc. En je hebt het ook super snel in huis. Ze denken ook met je mee qua combi mogelijkheden. Maar het leukste is als je pakje er is, dat is een feestje om uit te pakken.

Ruben Sluijmer beoordeelde op 2018-05-14

Vrijdag besteld,zaterdag in huis. Top service via de mail.

Toos Heeren beoordeelde op 2018-05-11

Altijd vriendelijk

Moniek beoordeelde op 2018-04-25

Heel tevreden.

Cindy beoordeelde op 2018-04-14

Snelle levering en ook mooi netjes ingepakt.

Nelleke beoordeelde op 2018-03-15

Snelle reactie op email, snelle levering, netjes stevig verpakt, verrassing erbij, kortom: klasse!

Loes Brinkman beoordeelde op 2018-02-11

Gewoon top.

Melanie beoordeelde op 2018-02-09

Snelle levering, mooie artikelen. Een zeer professioneel bedrijf.