Bijoux & Presents

Bijoux & Presents

Trendy & betaalbare sieraden en mode accessoires!

• Wendy
    Review voor Bijoux & Presents

Snelle levering en super leuk ingepakt ! Mijn zoontje heeft genoten van het spekje wat er ook in zat . Ik ga hier vaker bestellen

Antwoord van Bijoux & Presents

Dankjewel voor je reactie! Heel veel plezier met je bestelling! Groetjes, Ilona & Kitty

• Gery
    Review voor Bijoux & Presents

Super service en heel blij met mijn ixxxi armband super!!! Heel leuk en persoonlijk contact via mail en zelfs via rekening persoonlijke tekst ..toppie!

• Hoe beoordeel je Bijoux & Presents?

• Karin
    Review voor Bijoux & Presents

Bestelling en levering was goed. In de doos ook nog een kleine attentie, kortom ben heel blij en bestel hier zeker vaker!

• Cindy
    Review voor Bijoux & Presents

Ik had een bestelling gedaan en het was al heel snel bezorgt. Netjes ingepakt en een presentje erbij.

• A.E.E. Kneppers
    Geverifieerde klant van Bijoux & Presents

Prima aflevering van mijn bestelling voor wat sieraden.
    Aangezien bepaalde serie er niet meer was, keurig een E-mail gekregen met een oplossing !
    Dik tevreden !

• S Krom

Snelle levering.

• Suzanne

Snelle en prima service

• Wouter Kok
    Review voor Bijoux & Presents

Kwam via Bol.com op een artikel maar bestelt liever direct bij de winkel zelf.
    Hoewel op de website niet te zien is of een artikel op voorraad is, kostte me dit slechts één mailtje en binnen een kwartier had ik al een antwoord.

Bestelt en vrij snel bezorgd.

Helemaal top !

• Awatif
    Geverifieerde klant van Bijoux & Presents

Zeer tevreden met mijn bestelling! De communicatie was goed. Bestelling in goede orde ontvangen met een leuk extraatje.
    Zal in de toekomst zeker nog iets bij ze bestellen!

• Anita Heffels
    Geverifieerde klant van Bijoux & Presents

Snel en genoeg mails waar pakket is!!