Schoolstraat 13

H.L. de Bruin beoordeelde op 2018-11-19

P.. de Groot beoordeelde op 2018-11-19

Snel en goed geleverd.

Van der Graaf beoordeelde op 2018-11-19

Simmel besteld, snel geregeld. Gewoon goed.

Marcellino van Vliet beoordeelde op 2018-11-19

De ene dag besteld. De andere dag in huis, met de juiste spullen. Top dus.

tamara van den breemen beoordeelde op 2018-11-19

Pelgrom beoordeelde op 2018-11-19

Juiste omschrijving, eenvoudig bestellen en goede levering

maes beoordeelde op 2018-11-19

zeer tevreden

Janne beoordeelde op 2018-11-18

Snelle levering!

Mv v. d. Steen beoordeelde op 2018-11-18

Fietsmand besteld en snel in huis, bleek het de verkeerde te zijn. Gebeld, en de volgende dag al de goede mand in huis! Helemaal top.

Jan van der Pols beoordeelde op 2018-11-18

Mar Bruyn de beoordeelde op 2018-11-18

De oplader werkt prima.

Eva de Wit beoordeelde op 2018-11-18

Erwin Huisman beoordeelde op 2018-11-18

Goede website, snelle en correcte levering, concurrerende prijs en een kwalitatief goed product.

Edwin van Oosten beoordeelde op 2018-11-18

Schaefer beoordeelde op 2018-11-18