Schoolstraat 13
4841XC Prinsenbeek
KvK 20017185

Y. Semeijn beoordeelde op 2019-03-26

Snelle levering. Alleen jammer dat op de site niet duidelijk vermeld stond dat hetgeen ik wilde kopen uit twee losse bestellingen bestond. Waardoor het in twee etappes besteld moest worden en dus geleverd werd.

Corina v Kampen beoordeelde op 2019-03-25

Rachelle Schouten beoordeelde op 2019-03-25

Gewoon goed en budget

M. Robben beoordeelde op 2019-03-25

Snel geleverd, goed verpakt. Prima....

Stefan Laberer beoordeelde op 2019-03-25

Snelle levering, accuraat

J.P. Mudde beoordeelde op 2019-03-23

Frank Geilen beoordeelde op 2019-03-23

Pm Kok beoordeelde op 2019-03-23

Prima service. Snel geleverd.

Wubbe beoordeelde op 2019-03-23

Antony Hubach beoordeelde op 2019-03-23

E J Blauwendraat beoordeelde op 2019-03-22

Ella Bijlsma beoordeelde op 2019-03-22

J. Renders beoordeelde op 2019-03-21

Duidelijke site en snelle levering

Adrie Daamen beoordeelde op 2019-03-21

Sanne Manschot beoordeelde op 2019-03-21