Schoolstraat 13

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

JM van Saaze beoordeelde op 2018-04-14

Snelle levering en compleet

Steffie van Bergen beoordeelde op 2018-04-10

Heel tevreden. Super snelle levering van mijn kinderzitje en accessoires en ik kreeg er een leuke Nemo fietstoeter bij cadeau ( kleine meid vindt het een heel interessant speeltje en mama kan lekker fietsen)

Truus Braakman beoordeelde op 2018-04-06

Service van de bovenste plank.

Coby Luitjes beoordeelde op 2018-04-05

Snelle bezorging, scherpe prijs!

Gerard beoordeelde op 2018-04-05

Snel geleverd binnen 24 uur en goede prijs

M.P. Boer beoordeelde op 2018-04-02

goedkoop, snelle levering en goede communicatie.

Eric Joosten beoordeelde op 2018-04-01

Correct geleverd, prima prijs

Wim Dijkema beoordeelde op 2018-03-31

Enorm tevreden over hoe bikebudget reageerde toen we aangaven dat postnl het pakje niet had geleverd. Geen enkele discussie, en binnen een paar dagen hadden we het alsnog in huis.

Marskamp beoordeelde op 2018-03-31

Telefonisch contact gehad over product. Meerdere producten besteld en de volgende dag in huis. Producten zijn scherp geprijsd.

Timon beoordeelde op 2018-03-29

Mijn bestelling is zoek geraakt bij DHL. Er werd een nieuwe accu geleverd via POSTNL. Dit alles in minder dan 1 week. Ook nog een presentje erbij :). Hier kan BOL..COM nog iets van leren. Ik beveel deze winkel/shop aan bij iedereen, service is bijzonder goed!!

Renate beoordeelde op 2018-03-29

Hele goede service..niks op aan te merken

Nikita beoordeelde op 2018-03-28

Krat is goede maat en erg stevig! Is al een paar keer gebruikt bij boodschappen op de fiets en dat lijkt geen enkel probleem. Erg blij met de aankoop!

P. Smidts beoordeelde op 2018-03-27

snelle levering inclusief gratis fietsbel

Bram beoordeelde op 2018-03-24

Goede en snelle levering! Top!

Lyda beoordeelde op 2018-02-15

Nadat er iets fout was gegaan bij DHL, heb ik een ander fietskratje ontvangen.

DHL kwam het kratje 5 dagen te laat alsnog brengen en na tel.contact met BikeBudget mocht ik dit kratje ook houden!

Naima Joosen Bouwens beoordeelde op 2018-02-09

Heel tevreden, snelle levering ondanks de kerstdagen en een leuke attentie voor onze dochter.

Vincent Wormer beoordeelde op 2018-02-06

Tevreden over de afhandeling en het geleverde produkt.

Fam. Koning beoordeelde op 2018-02-06

Goede en snelle service. Probleem door schade bij levering binnen 2 dagen opgelost. Tevreden klant.

Gerrie Klaver beoordeelde op 2018-02-05

fijn om goeie spullen te kunnen kopen, met eerlijk advies en een goede prijs.

E. Stoter beoordeelde op 2018-02-02

Op zondag besteld en de dinsdag erna ontvangen. Helaas niet exact wat ik verwachtte, maar na een e-mail hierover zeer snel een telefonische reactie van BikeBudget. Snel en keurig de volgende dag opgelost.