Schoolstraat 13
4841XC Prinsenbeek
KvK 20017185

Gert Fortuin beoordeelde op 2018-07-17

Mark Riemer-Menger beoordeelde op 2018-07-17

Bestelling snel bewerkt en overnacht aangeleverd, super!

h Nikray beoordeelde op 2018-07-15

Erik beoordeelde op 2018-07-15

Concurrerende prijzen, snelle levering, top geregeld

smit beoordeelde op 2018-07-12

Heel snel geleverd. En niet duur

J Tiekstra beoordeelde op 2018-07-12

Inge beoordeelde op 2018-07-11

Wat een ONGELOOFLIJKE service! Denken oprecht met je mee voor een oplossing. Een fiets krat besteld maar zag daarna pas dat ze ook een maat groter hadden. Hebben het zonder bijkomende kosten omgeruild en zelfs tie rips erbij gedaan. Shop veel online maar zo'n service als bij bike budget nog nooit meegemaakt! Geweldig!

Angelique Bierings beoordeelde op 2018-07-11

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding

Bert Jan ter Maat beoordeelde op 2018-07-11

Vos beoordeelde op 2018-07-09

Keurig verpakt. Snelle levering, niet duur en geen hinderlijke reclame nadien.

Kortom TOP

sasburg beoordeelde op 2018-07-09

Cor beoordeelde op 2018-07-08

Goede prijs, snel geleverd en prima verpakt.

Ernst beoordeelde op 2018-07-07

Angelique Bierings beoordeelde op 2018-07-07