Schoolstraat 13
4841XC Prinsenbeek
KvK 20017185

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Lyda beoordeelde op 2018-02-15

Nadat er iets fout was gegaan bij DHL, heb ik een ander fietskratje ontvangen.

DHL kwam het kratje 5 dagen te laat alsnog brengen en na tel.contact met BikeBudget mocht ik dit kratje ook houden!

Naima Joosen Bouwens beoordeelde op 2018-02-09

Heel tevreden, snelle levering ondanks de kerstdagen en een leuke attentie voor onze dochter.

Vincent Wormer beoordeelde op 2018-02-06

Tevreden over de afhandeling en het geleverde produkt.

Fam. Koning beoordeelde op 2018-02-06

Goede en snelle service. Probleem door schade bij levering binnen 2 dagen opgelost. Tevreden klant.

Gerrie Klaver beoordeelde op 2018-02-05

fijn om goeie spullen te kunnen kopen, met eerlijk advies en een goede prijs.

E. Stoter beoordeelde op 2018-02-02

Op zondag besteld en de dinsdag erna ontvangen. Helaas niet exact wat ik verwachtte, maar na een e-mail hierover zeer snel een telefonische reactie van BikeBudget. Snel en keurig de volgende dag opgelost.

Judith walter beoordeelde op 2018-02-02

Geweldige service die je tegenwoordig eigenlijk nergens meer krijgt. In de avond werd ik binnen een half uur teruggebeld nav mijn email. Vervolgens werd ik zeer goed op de hoogte gehouden van de oplossing van het probleem. De nieuwe verzending werd zelfs nog dezelfde dag bezorgd. Echt ongekende geweldige service. Hier zouden meer (web)winkels een voorbeeld aan mogen nemen!

willem beoordeelde op 2018-02-02

Snel, persoonlijk en goed!

Manuel beoordeelde op 2018-02-02

Fijne site, goed en snel advies dn een snelle levering!