Charlotte de Bourbonstraat 4
2741CC Waddinxveen
0636198860

Astrid Van Eybergen beoordeelde op 2018-09-28

Heldere website, netjes geprijsde artikelen en supersnelle levering!

Reactie van Blessureherstel.nl:
Bedankt voor de mooie beoordeling, Astrid!

Lianne Hagen beoordeelde op 2018-07-20

Fijne en overzichtelijke website. Snelle levering! Ik zou de webshop bij iedereen aanraden

Rick Hagen beoordeelde op 2018-06-19

Snelle en deskundige beantwoording van vragen over het voor mij persoonlijk best pasende product

Joost Janssen beoordeelde op 2018-06-05

Ik heb kort geleden tubes besteld, de volgende dag kreeg ik de tubes al binnen via de post. Bestellen ging overigens heel makkelijk. Topwebsite!

Danielle Hagen beoordeelde op 2018-04-11

Goed advies op de website, waardoor in 1 keer het goede product ontvangen. Met 2 dagen had ik de producten in huis, super fijn!
Ik raad blessureherstel.nl dan ook bij iedereen aan.

Dorien Braakman beoordeelde op 2018-04-06

Duidelijk uitleg met een goede matentabel! Snelle service en goede folders met uitleg!

Reactie van Blessureherstel.nl:
Bedankt voor de positieve beoordeling, Dorien! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling.

Jochem Lejour beoordeelde op 2018-03-26

Snelle levering en goede informatie op de website

Josef Stanschitz beoordeelde op 2018-03-23

product is prima...levertijd iets te lang...cadeautje voor wachttijd levering een lachertje

Reactie van Blessureherstel.nl:
Bedankt voor uw beoordeling! Hopelijk heeft u veel plezier van uw bestelling.