Simon van Collumstraat 128
1325 PR Almere

9,1

Harry Vis beoordeelde op 2019-04-18

We hadden de zelfde tafel, alleen rond, en we zagen de ovale tafel van u.....maar van overzetten is geen sprake.
Past voor geen meter.
Ook de maten van de schroeven staan niet aangegeven.
Gewoon zelf boren in het bestaande onderstel.
Mvg.

Dag Harry,
Vervelend dat het niet direct paste en dat naar uw mening de informatie beperkt was. Ik had u nog een mail gestuurd met de vraag wat u wilde. Ik zie nu dat de tafel toch is gemonteerd.

Ik moet u zeggen dat ik dit voor het eerst hoor. Deze tafels hebben wij al vanaf 2012 in ons assortiment en ik hoor nu voor het eerst dat er iets mist qua informatie. Dat wil niet zeggen dat ik u ongelijk geef. Blijkbaar is uw situatie misschien te specifiek.

Om deze missende informatie aan te vullen, mag ik u vragen mij een foto te sturen hoe u dit heeft gemonteerd? Ik wil hiermee met de fabrikant een betere tekening van montage ontwerpen voor toekomstige klanten. Het is de bedoeling onze dienstverlening te verbeteren waar dat nodig is. Bedankt voor de moeite. U kunt ons via de mail info@bootenoutdoorstore.nl mailen. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen horen wij dit graag.

Met vriendelijke groeten, Jacques Kijl

GERY DEHAENE beoordeelde op 2019-03-07

Was mijn eerste bestelling. Kreeg vriendelijke mail met melding dat bestelling een dag later zou verstuurt worden wegens ontbrekend artikel en kreeg idd. bestelling een dagje later. Alles goed verpakt en van uitstekende kwaliteit. Heel tevreden.

JJanneke beoordeelde op 2018-12-23

Heel tevreden

Reactie van Boot & Outdoor Store:
Dag JJanke, Ik zie dat u een positieve beoordeling geeft met 1 ster? Kan ik u nog vragen waarom u dit doet en met welke reden?

Ik hoor graag van u, met vriendelijke groeten, Jacques Kijl

a wijnand beoordeelde op 2018-12-23

henk janssen beoordeelde op 2018-12-23

correcte snelle levering

Henn KNUVERS beoordeelde op 2018-12-22

Heel tevreden na een dag in huis

M.M. Strooband beoordeelde op 2018-12-22

Vlotte levering. Zeer tevreden.

Werner Beniest beoordeelde op 2018-12-12

correct en snelle afwerking

G.J. Jeu beoordeelde op 2018-12-10

Alle bestellingen zijn goed verpakt, compleet en op tijd. Artikelen zijn ook reeel geprijsd!

T. Vrijhof beoordeelde op 2018-12-09

tot nu toe een hele goede service wachten nu op afhandeling

Ko Woltjes beoordeelde op 2018-12-09

Ik heb in 2016 iets besteld en krijg nu pas de mogelijkheid mijn bestelling te beoordelen ????
Ik vindt dit op zijn zachtst gezegd wel vreemd.

De heer Harold Sengers beoordeelde op 2018-11-01

prima service en snel geleverd

De heer Barry Steinraht beoordeelde op 2018-10-22

goed en snel

De heer sjef dingemans beoordeelde op 2018-09-16

snel en correct en goed en simpel verpakt

De heer Constant Walraven beoordeelde op 2018-08-12

Zeer snelle levering en prima prijzen.

De heer Filip Vanelstraete beoordeelde op 2018-08-12

Perfecte levering binnen de tijd.

De heer P van den Broek beoordeelde op 2018-08-01

Twee losse bootstoelklemmen besteld, werden geleverd inclusief (!) optionele draaiplateau. Vlotte verzending.

De heer Richard Kamstra beoordeelde op 2018-07-23

Kundig, toegewijd, precies en snel.

De heer dubravko blazev beoordeelde op 2018-07-22

Zeer tevreden om 14 uur besteld de volgende dag al geregeld Top service .

De heer A.F Koelewijn beoordeelde op 2018-07-13

Krijg een ander produkt als wat ik besteld had, volgens afbeelding op website. Ging om een accumeter!!! Is achteraf op een keurige wijze opgelost. Dank daarvoor

Reactie van Boot & Outdoor Store:
Dag Heer Koelewijn, fijn dat we even met elkaar gesproken hebben. Direct communicatie is ondanks email toch altijd wat beter. Wij staan voor service, maar soms lopen zaken niet goed die zowel de klant als wij niet fijn vinden. Zodra ik de foto heb ontvangen zal ik deze met de leverancier overleggen. Ik heb u inmiddels het verschuldigde bedrag aan u overgemaakt. Ik heb het betreffende product nu non-actief gezet. MVG Jacques Kijl