Simon van Collumstraat 128
1325 PR Almere
0622191483

De heer sjef dingemans beoordeelde op 2018-09-16

snel en correct en goed en simpel verpakt

De heer Constant Walraven beoordeelde op 2018-08-12

Zeer snelle levering en prima prijzen.

De heer Filip Vanelstraete beoordeelde op 2018-08-12

Perfecte levering binnen de tijd.

De heer P van den Broek beoordeelde op 2018-08-01

Twee losse bootstoelklemmen besteld, werden geleverd inclusief (!) optionele draaiplateau. Vlotte verzending.

De heer Richard Kamstra beoordeelde op 2018-07-23

Kundig, toegewijd, precies en snel.

De heer dubravko blazev beoordeelde op 2018-07-22

Zeer tevreden om 14 uur besteld de volgende dag al geregeld Top service .

De heer A.F Koelewijn beoordeelde op 2018-07-13

Krijg een ander produkt als wat ik besteld had, volgens afbeelding op website. Ging om een accumeter!!! Is achteraf op een keurige wijze opgelost. Dank daarvoor

Reactie van Boot & Outdoor Store:
Dag Heer Koelewijn, fijn dat we even met elkaar gesproken hebben. Direct communicatie is ondanks email toch altijd wat beter. Wij staan voor service, maar soms lopen zaken niet goed die zowel de klant als wij niet fijn vinden. Zodra ik de foto heb ontvangen zal ik deze met de leverancier overleggen. Ik heb u inmiddels het verschuldigde bedrag aan u overgemaakt. Ik heb het betreffende product nu non-actief gezet. MVG Jacques Kijl

De heer Evert Westerweel beoordeelde op 2018-07-01

Prima produkt; uitstekende levering!

De heer L. Lageweg beoordeelde op 2018-06-19

Bestelling is later bezorgd ivm de voorraad situatie. Daar ben ik per mail keurig van op de hoogte gehouden. Helemaal super. Heb het bedrijf hierover ook een mail gestuurd. Ik ben ook erg blij met het bestelde onderdeel.

De heer J van Emst beoordeelde op 2018-06-04

vlotte levering

De heer Leon van Cruchten beoordeelde op 2018-02-03

Snel, goed en makkelijk geregeld

De heer Heimo Docter beoordeelde op 2017-10-30

alles was goed

De heer Pascal Vrees beoordeelde op 2017-08-28

Bestelling was in eerste instantie niet compleet geleverd.
S'avonds een mailtje gestuurd en eigenlijk direct antwoord dat het opgelost zou worden.

De volgende dag al was de rest van de bestelling binnen.

Ik zou hier weer bestellen!

De heer Jerry Van Miert beoordeelde op 2017-08-25

prima geleverd snel en accuraat

De heer D.P. As beoordeelde op 2017-08-20

Uitstekende service

De heer Leon Holtus beoordeelde op 2017-08-11

Snelle levering van mijn schroef (tijdens mijn vakantie). Maandagochtend besteld maakte ik me savonds zorgen omdat ik nog geen bericht van verzending had ontvangen. De volgende ochtend had ik het bericht en zag ik dat de schroef al op verspreidt locatie in de buurt was (die nacht was het al op transport geweest). Dinsdag geleverd en woensdag weer gevaren. Perfect!

marcel wijckmans beoordeelde op 2017-07-29

Goede service. Belletje gehad of de maten goed waren en daarna een snelle levering. Zeer tevreden over het product.

De heer Dennis de Blij beoordeelde op 2017-07-28

Snel geleverd

De heer GUUS SOOMERS beoordeelde op 2017-07-14

Snelle en correcte levering. Goede communicatie.

R. Reeberg beoordeelde op 2017-07-12

Besteld betaald 3 dagen later bezorgd in goede orde