Elzenlaan 20
3319XB Dordrecht

Wilma Wassink beoordeelde op 2019-06-01

Top service , veel keuze 👍👍

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Wilma voor deze heel mooie beoordeling!

Daisy beoordeelde op 2019-05-05

Nadat onze dochter haar speendoekje met naam was verloren, was ze ontroostbaar, de vervanger zonder naam voldeed niet omdat ze altijd over de letters wrijft... Snel een nieuwe besteld bij borduurhuis JoLie die de volgende dag al bezorgd werd, alleen was haar naam niet helemaal goed gespeld. Na contact te hebben opgenomen, mocht ze hem gewoon houden zodat ze weer lekker kon slapen en zouden ze na het weekend een nieuwe opsturen. Echter, vandaag (op zondag èn 5 mei) lag haar nieuwe speendoekje al in de bus! Zijn ze op weg naar familie een stukje omgereden om hem zelf te bezorgen! Echt superlief, wat een topservice! ❤️

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Hoi Daisy, hartelijk dank voor je erg mooie beoordeling!

Maaike Ockers beoordeelde op 2019-05-03

Super persoonlijk contact gehad, er werd echt meegedacht en overlegd met een prachtig kussenhoesje als resultaat!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Maaike voor je mooie beoordeling. Het was ook voor ons een leuk project. Een onvergetelijke dag toegewenst!

Janneke beoordeelde op 2019-04-19

Goede service en goed product

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Janneke voor opnieuw een mooie beoordeling van de geborduurde badcape.

Paul Gebhard beoordeelde op 2019-04-13

Het bedrijf maakt hartstikke leuke producten waar ik blij van wordt, tegen een zeer redelijke prijs. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ik kijk uit weer een order te plaatsten!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je wel Paul voor deze fraaie beoordeling! Daar zijn we heel blij mee.

Stephanie Hunfeld beoordeelde op 2019-04-08

Top service

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je wel Stephanie voor deze mooie beoordeling, en de service hebben we graag gedaan hoor!

Ginny Pichel beoordeelde op 2019-04-06

Voor de 3e keer besteld. Weer heel tevreden!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Ginny voor de wederom heel mooie beoordeling!

Leni Vinkestein beoordeelde op 2019-03-20

Heel blij met het geleverde. Zijn mooie kadootjes geworden!!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Leni voor deze mooie beoordeling. Fijn dat de kussenhoezen en het douchelaken helemaal naar wens zijn gemaakt.

Brecht Baert beoordeelde op 2019-03-17

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Beste Brecht, hartelijk dank voor deze mooie waardering. Fijn te vernemen dat de bestelling zo volledig naar wens is gemaakt.

Janneke beoordeelde op 2019-03-06

vriendelijke, goede en snelle service

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Janneke voor deze mooie beoordeling.

Paul Gebhard beoordeelde op 2019-02-16

Wat een ontzettend leuk bedrijf, wat maken ze schattige dingen. De eigenares doet alles om de klant het naar de zin te maken. Dat heb ik nu al 2 keer mogen ervaren!!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Goeden middag Paul, dank voor je mooie waardering. Het is leuk om te horen dat het geheel naar wens is, wellicht tot een volgende keer, groetjes, Annelies

Manon kruithof beoordeelde op 2019-02-09

Bestelling zeer snel klaar en zag er fantastisch uit.

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dag Manon, dank voor je mooie beoordeling en we hopen dat Liselotte lekker knuffelt met het Rabbit Richie konijntje en, als ze wat ouder is, lekker gaat spelen met het Little Dutch theeserviesje.

Ginny Pichel beoordeelde op 2019-01-25

Heel tevreden! Mooie kwaliteit knuffel en mooi borduursel. Snel klaar ook! Ik ga daar zeker weer bestellen!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je wel Ginny voor deze mooie beoordeling!

Rivka beoordeelde op 2019-01-13

Heel snel geleverd en de geborduurde kinderschortjes zien er super leuk uit!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Rivka voor deze mooie beoordeling,

Moniek Schulkens beoordeelde op 2019-01-09

Zo blij met het werk van Borduurhuis JoLie! Super secuur, snel en servicegericht. Ik beveel ze van harte aan!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Moniek voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat het helemaal naar wens is.

Jacqueline castelein beoordeelde op 2018-11-26

De eigenaresse heeft er alles aan gedaan om mijn bestelling op tijd geleverd te krijgen met daarbij een extra verassing voor de jarige.
Fijn contact gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Bedankt Jacqueline voor de positieve beoordeling en we hebben het met heel veel plezier gedaan.

D van mourik beoordeelde op 2018-11-22

Prima service! Leuke webwinkel.

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je wel Dieneke voor je mooie beoordeling.

ria burghart beoordeelde op 2018-11-09

GOED PRODUCT, SNELLE LEVERING

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Ria voor je mooie beoordeling!

Patricia Matthieu beoordeelde op 2018-11-09

Snelle en nette service. Bestelling al heel snel in huis en helemaal tevreden over!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Patricia voor je mooie beoordeling!

naline van liemde beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering. Mooi geborduurd. Heel erg blij mee