Elzenlaan 20
3319XB Dordrecht
0610909897 of 0683084688

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Anita Van veldhuizen beoordeelde op 2018-08-16

Super geholpen! want ik belde nog na omdat ik wat vergeten was en dit werd er nog op gemaakt en de volgende dag was het al in huis. En het ziet er ook super uit! Leuk om zo kado te geven.

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je wel Anita voor deze mooie waardering voor het beletteren van de Little Dutch truck auto transporter.

Delphine De Leersnijder beoordeelde op 2018-08-16

Vlotte opvolging en levering. Mooi resultaat!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je wel Delphine voor deze mooie waardering

Eline Vermeulen beoordeelde op 2018-08-16

Super snelle service, heel mooi afgewerkt!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je wel Eline voor deze mooie waardering.

Marinke van der Helm beoordeelde op 2018-08-03

Snelle levering, mooi geborduurd op het knuffeltje en met aandacht ingepakt. Blijven heel leuke cadeautjes om te geven!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Hallo Marinke, dank voor de moeite die je genomen hebt om ons te beoordelen en we zijn zeker blij met de hoge waardering die je ons toekent. Groetjes, Annelies

Leonie Mollink beoordeelde op 2018-07-15

Snelle levering. Blij met het resultaat!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Leonie voor deze positieve beoordeling!