Elzenlaan 20
3319XB Dordrecht
0610909897 of 0683084688

Janneke beoordeelde op 2019-04-19

Goede service en goed product

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Janneke voor opnieuw een mooie beoordeling van de geborduurde badcape.

Paul Gebhard beoordeelde op 2019-04-13

Het bedrijf maakt hartstikke leuke producten waar ik blij van wordt, tegen een zeer redelijke prijs. De mensen zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Ik kijk uit weer een order te plaatsten!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je wel Paul voor deze fraaie beoordeling! Daar zijn we heel blij mee.

Stephanie Hunfeld beoordeelde op 2019-04-08

Top service

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je wel Stephanie voor deze mooie beoordeling, en de service hebben we graag gedaan hoor!

Ginny Pichel beoordeelde op 2019-04-06

Voor de 3e keer besteld. Weer heel tevreden!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Ginny voor de wederom heel mooie beoordeling!

Leni Vinkestein beoordeelde op 2019-03-20

Heel blij met het geleverde. Zijn mooie kadootjes geworden!!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Leni voor deze mooie beoordeling. Fijn dat de kussenhoezen en het douchelaken helemaal naar wens zijn gemaakt.

Brecht Baert beoordeelde op 2019-03-17

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Beste Brecht, hartelijk dank voor deze mooie waardering. Fijn te vernemen dat de bestelling zo volledig naar wens is gemaakt.

Janneke beoordeelde op 2019-03-06

vriendelijke, goede en snelle service

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Janneke voor deze mooie beoordeling.

Paul Gebhard beoordeelde op 2019-02-16

Wat een ontzettend leuk bedrijf, wat maken ze schattige dingen. De eigenares doet alles om de klant het naar de zin te maken. Dat heb ik nu al 2 keer mogen ervaren!!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Goeden middag Paul, dank voor je mooie waardering. Het is leuk om te horen dat het geheel naar wens is, wellicht tot een volgende keer, groetjes, Annelies

Manon kruithof beoordeelde op 2019-02-09

Bestelling zeer snel klaar en zag er fantastisch uit.

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dag Manon, dank voor je mooie beoordeling en we hopen dat Liselotte lekker knuffelt met het Rabbit Richie konijntje en, als ze wat ouder is, lekker gaat spelen met het Little Dutch theeserviesje.

Ginny Pichel beoordeelde op 2019-01-25

Heel tevreden! Mooie kwaliteit knuffel en mooi borduursel. Snel klaar ook! Ik ga daar zeker weer bestellen!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je wel Ginny voor deze mooie beoordeling!

Rivka beoordeelde op 2019-01-13

Heel snel geleverd en de geborduurde kinderschortjes zien er super leuk uit!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Rivka voor deze mooie beoordeling,

Moniek Schulkens beoordeelde op 2019-01-09

Zo blij met het werk van Borduurhuis JoLie! Super secuur, snel en servicegericht. Ik beveel ze van harte aan!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Moniek voor je mooie beoordeling. Fijn om te horen dat het helemaal naar wens is.

Jacqueline castelein beoordeelde op 2018-11-26

De eigenaresse heeft er alles aan gedaan om mijn bestelling op tijd geleverd te krijgen met daarbij een extra verassing voor de jarige.
Fijn contact gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Bedankt Jacqueline voor de positieve beoordeling en we hebben het met heel veel plezier gedaan.

D van mourik beoordeelde op 2018-11-22

Prima service! Leuke webwinkel.

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je wel Dieneke voor je mooie beoordeling.

ria burghart beoordeelde op 2018-11-09

GOED PRODUCT, SNELLE LEVERING

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Ria voor je mooie beoordeling!

Patricia Matthieu beoordeelde op 2018-11-09

Snelle en nette service. Bestelling al heel snel in huis en helemaal tevreden over!

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Patricia voor je mooie beoordeling!

naline van liemde beoordeelde op 2018-11-07

Snelle levering. Mooi geborduurd. Heel erg blij mee

Dank je Naline voor deze mooie beoordeling. Groetjes, Annelies

Anne de Koning beoordeelde op 2018-10-22

Ik ben super tevreden over de service! Wij hebben een Happy Horse knuffel besteld met de naam van onze zoon in het oor. De levertijd is een aantal werkdagen wat helemaal prima is.
Ik wist dat ik zou gaan bevallen van onze zoon en dat hij de bevalling niet zou overleven. Deze bestelling had ik 2 dagen daarvoor gedaan. Ik had erbij vermeld dat ik de knuffel besteld had voor onze dochter, als aandenken aan haar broertje waar ik die week van ging bevallen en dat de levertijd helemaal prima was, maar als het toch langer ging duren of ze me dit dan even wilde laten weten.
Ik kreeg een mailtje terug dat ze door de omstandigheden er meteen werk van gingen maken. De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis! De 2 dagen dat ik in het ziekenhuis lag, had mijn dochter deze knuffel de hele dag bij haar. Nu heeft ze haar eigen knuffel aan haar broertje meegegeven in het kistje en heeft zij voor altijd deze mooie knuffel met zijn naam, Sem.

Ik zou ook zeker mijn toekomstige bestelling zeker hier doen.

Catharina Van der Meer beoordeelde op 2018-10-14

Snel bezorgd en perfecte kwaliteit. 2e keer dat we een knuffel met naam hebben besteld.

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Dank je Catharina voor je mooie beoordeling!

Raoul Prins beoordeelde op 2018-10-12

Prima snelle levering. Ook goed meegedacht met het ontwerp.

Reactie van Borduurhuis JoLie:
Hartelijke dank Raoul voor je mooie beoordeling!