Boschstraat 88
4811GJ Breda
0762045222

niels hoogenboom beoordeelde op 2018-08-29

fantastisch om mijn gasten unieke bieren te serveren. De service is ook dik in orde.

Reactie van Brewfinder:
Dank voor je positieve beoordeling, Niels! Proost!

Paul Leeyen beoordeelde op 2018-08-29

Bedankt voor je vijfsterren beoordeling, Paul 👍

Peter van de Wiel beoordeelde op 2018-08-22

zeer tevreden over de gehele gang van zaken. en mooie bijzondere bieren!!

Reactie van Brewfinder:
Bedankt voor je complimenten Peter! Fijn dat je zo tevreden bent. Tot snel!

ronald zeelen beoordeelde op 2018-08-21

Reactie van Brewfinder:
Hi Ronald, bedankt voor je positieve beoordeling!

Annette Kessels Kessels beoordeelde op 2018-08-14

Levering via DPD is echt erg slecht, maar Joris lost dit prima op. Als dat niet zo was zou ik slecht beoordeeld hebben.

Reactie van Brewfinder:
Hoi Annette, het zat inderdaad behoorlijk tegen met de aflevering bij De Kleine Wereld. Gelukkig hebben we een goede oplossing kunnen vinden en zullen we ons inzetten om toekomstige bestellingen helemaal vlekkeloos te laten verlopen.

R. Vermeulen beoordeelde op 2018-08-07

Snel geleverd! Goed verpakt.

Reactie van Brewfinder:
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent, Rémy. Bedankt voor je positieve beoordeling en mooie woorden!

Eric Harder beoordeelde op 2018-08-06

Reactie van Brewfinder:
Bedankt voor je positieve beoordeling, Eric!

Ronny Heerink beoordeelde op 2018-07-30

Super service

Dank je, Ronny!

Vincent Bek beoordeelde op 2018-07-30

Order prima verwerkt en opgestuurd, als je echter niet aanwezig bent wordt er 2 (betaalde) fusten bier geleverd bij de buren.

Reactie van Brewfinder:
Hoi Vincent, bedankt voor je feedback. Dat is inderdaad niet de bedoeling. De (externe) koerier die we inschakelen heeft instructies om je bestelling drie keer aan te bieden en 'm daarna terug te brengen naar ons magazijn. We nemen in dat laatste geval altijd contact op om te kijken wanneer we de bestelling alsnog bij je kunnen afleveren. Dat proces lijkt hier niet gevolgd, excuus daarvoor. We nemen per mail contact met je op om te kijken waar het mis is gegaan en om te zorgen dat het in de toekomst voorkomen wordt.

rutger zeelenberg beoordeelde op 2018-07-30

Reactie van Brewfinder:
Dank voor je positieve beoordeling, Rutger! De volgende bestelling is alweer naar je onderweg! Proost!

Dena Elsafty beoordeelde op 2018-07-26

Reactie van Brewfinder:
Bedankt Dena, tot snel weer!

Ronny Heerink beoordeelde op 2018-07-26

Super zaken doen via deze webwinkel! Altijd snelle reactie en goede informatie

Reactie van Brewfinder:
Dank je voor je aardige woorden, Ronny! Proost!

Bas Besselink beoordeelde op 2018-07-26

Reactie van Brewfinder:
Bedankt voor je positieve beoordeling, Bas!

Peter van de Wiel beoordeelde op 2018-07-22

Netjes en correct. Op tijd afgeleverd. En anders wordt je netjes ingelicht.
Ik zal zeker bestellen bij i teressante bieren. En redelijke prijzen.😊🍺

Reactie van Brewfinder:
Hoi Peter, bedankt voor je aardige woorden en fijn dat je vaak bij ons bestelt. We zien je graag weer snel terug!

Peter van der Arend beoordeelde op 2018-07-22

Reactie van Brewfinder:
Dank je wel voor je positieve beoordeling, Peter!

Hildo Makkes beoordeelde op 2018-07-22

Reactie van Brewfinder:
Bedankt voor je positieve beoordeling Hildo!

dennis van der logt beoordeelde op 2018-07-22

snelle levering keurig optijd

Reactie van Brewfinder:
Dank je, Dennis! We zien je graag snel weer terug!

Edwin Kat beoordeelde op 2018-07-11

Reactie van Brewfinder:
Bedankt voor je positieve beoordeling, Edwin!

Vincent Bek beoordeelde op 2018-07-10

Prima ervaringen

Reactie van Brewfinder:
Dank voor je positieve feedback, Vincent. Tot snel!

Ronny Heerink beoordeelde op 2018-07-09

Dank voor je vijfsterren beoordeling, Ronny 👍