Postbus 150
1230AD Loosdrecht

JTM Muller beoordeelde op 2019-01-20

Snelle en goede service

MJJ kroeb beoordeelde op 2019-01-20

Mijn vrouw heeft door de hennep olie bijna géén migaine meer, dat ze nog eens aan de "wiet" zou gaan hahaha.

Lieven Hofkens beoordeelde op 2019-01-20

Snelle en correcte levering! Binnen de 2 dagen in huis. Prima bedrijf.

M. van IJk beoordeelde op 2019-01-20

Prima. Direct bevestiging en optimale info over verloop bestelling ook door Postnl

José Jacobs beoordeelde op 2019-01-18

Snelle afhandeling en levering

Robby Kok beoordeelde op 2019-01-18

Goed bezig!

Lennie van der Geest beoordeelde op 2019-01-18

Goede service en vlotte en nette levering

karin pel beoordeelde op 2019-01-18

Zo snel bezorgd!! Prima!!

e v.d.weide beoordeelde op 2019-01-18

heel tevreden blijf zo door gaan

David Baumans beoordeelde op 2019-01-18

zeer goede resultaten voor de epilepsie aanvallen van mijn Amazone papegaai !

rika VAN DEN WEGHE beoordeelde op 2019-01-17

Heel tevreden vlotte levering .

Donatien Van der steene beoordeelde op 2019-01-17

Prima service en snel

Jack Minderaa beoordeelde op 2019-01-17

Super snelle levering van prima producten

Kat beoordeelde op 2019-01-17

Alles tip top

Ilja beoordeelde op 2019-01-14

Mijn "merk" was niet op voorraad maar gelukkig is er dan nog steeds een goed alternatief te vinden.
Zoals altijd goed verpakt de volgende dag in huis.

Christelle Veys beoordeelde op 2019-01-14

Het product was snel bij mij

Sheila Tuijt beoordeelde op 2019-01-13

Snelle levering goede service

Kees Kroon beoordeelde op 2019-01-13

Snel geleverd

KLaas Van den Berghe beoordeelde op 2019-01-12

ok

P. van Erp beoordeelde op 2019-01-12

Over kwaliteit zeer tevreden. Over aflevering niet tevreden: 's avonds om 21.45 uur vind ik geen tijd om nog een pakket te bezorgen. Probleem ligt waarschijnlijk bij KPN, maar vond dit zeer onaangenaam.