Laan van het Kinholt 611
7823GP Emmen
085 1300790

9,1

Anette Kloß beoordeelde op 2019-08-17

Sehr schnelle Lieferung! Alles bestens!

Stefan Seidel beoordeelde op 2019-08-12

Petra Wirsik beoordeelde op 2019-08-11

Christian Kerth beoordeelde op 2019-08-11

sehr pünktliche Lieferung und top Qualität pro duckt hehlt das was es verspricht

Willy Pakulat beoordeelde op 2019-08-04

Magenprobleme weg, Schlafstörungen weg, Allgemeinbefinden super,
2x2 Tropfen täglich.

Johan Nys beoordeelde op 2019-08-01

Top

Chris beoordeelde op 2019-07-29

Schnelle Lieferung.
Nehme die Tropfen gegen Gelenkbeschwerden.Bin noch am probieren.

Jo Luchtman beoordeelde op 2019-07-28

Correcte en snelle levering met goede informatie

Jeannette van den Berg beoordeelde op 2019-07-26

Snelle levering, nauwkeurig verpakt. Je wordt goed geïnformeerd over bestelling en verzending

Herbert Grave beoordeelde op 2019-07-25

Anita Halepovic-Marenzzi beoordeelde op 2019-07-13

Dirk Sieberg beoordeelde op 2019-07-12

Es gibt bessere Öle, habe mir mehr davon erhofft da es auch nicht gerade billig war .

Udo Froneberg beoordeelde op 2019-07-12

Michael Braunleder beoordeelde op 2019-07-10

Marion Küchenmeister beoordeelde op 2019-07-05

Sehr gute Bearbeitung, schneller Versand, sehr zuverlässig und wirklich gute Ware, preislich sehr gut!

Henry Pawlak beoordeelde op 2019-07-04

Tolle Seite.. toller Shop.. ohne Probleme.. bald wieder..

jean-Marie De Bruyne beoordeelde op 2019-06-29

TOP!!!!

Daniela Wolff beoordeelde op 2019-06-28

Hervorragend

Josef Krieg beoordeelde op 2019-06-25

Beate Bechtold beoordeelde op 2019-06-22

Super schnelle Lieferung! Die Tropfen begannen nach 4 Tagen zu wirken und ich bin so gut wie Schmerzfrei! Meine Tagesdosis ist je morgens und abends 5 Tropfen! Ich kann es nur weiterempfehlen!