Laan van het Kinholt 611
7823GP Emmen
085 1300790

Ursula Prinz beoordeelde op 2018-07-17

Roswitha Bayer beoordeelde op 2018-07-16

Jetzt ist etwas zeit vergangen und ich konnte CBD in Ruhe testen. es ist wirklich verblüffend aber es hilft, meine Rheumaschmerzen
haben merklich abgenommen. Ich werde CBD auf jeden Fall weiter nehmen

Marcel Sudol beoordeelde op 2018-07-15

Anne beoordeelde op 2018-07-14

Goede Produkt info en snelle levering.

Sonja Arnold beoordeelde op 2018-07-09

Gute übersichtliche Auflistung und sehr schnelle Lieferung.
Nach einwöchiger Einnahme kann ich noch keine Bewertung zur Wirkung abgeben.

Werner Ohrmann beoordeelde op 2018-07-09

Ich bin sehr zufrieden mit dem Service. Meine Fragen wurden prompt beantwortet. Das Produkt ist meiner Meinung gut,vielleicht etwas schwach dosiert für mich. Werde das nächste mal eine höhere Dosis bestellen...

Annick Grijseels beoordeelde op 2018-07-09

Heel correct, snelle levering.
Elke avond een paar druppeltjes CBD-olie en ik heb sindsdien geen kwartier meer wakker gelegen. Vroeger lag ik uren te draaien en te keren. Geen bijwerkingen. Een prachtig produkt !

Uwe Wittenberg beoordeelde op 2018-07-08

Problemlose Bestellung. Gute Anleitung. Prima

Theo Steine beoordeelde op 2018-07-06

Spul binnen een dag in huis. In orde dus. Volgende flesje koop ik ook bij jullie.

Brigitte Grugel beoordeelde op 2018-07-05

Die Informationen Über Ihre Produckte sind sehr gut,

und die Lieferung war sehr schnell

Margareta Jäger beoordeelde op 2018-07-05

Sehr gute Kundenbetreuung und schnelle Lieferung (Y) (Y) (Y)

janny dacher-hoevenaar beoordeelde op 2018-07-04

reeds na twee dagen begon de pijn in mijn rugpijn/slijmbeursontsteking te minderen ,ik heb vorige week weer kunnen bowlen zonder pijn !Ik had een paar maanden geleden deze druppels gehad alleen geen Raw maar toen had ik al succes,ben toen overgegaan op een andere dat hielp niet, nu weer die ik eerst had,en het werkte heel snel. zo blij ! De smaak vind ik vreselijk maar heb het er voor over !!!

Dieter Kotz beoordeelde op 2018-07-04

Alles einfach und unkompliziert

Karin Muldbücker beoordeelde op 2018-07-03

Was soll ich beschreiben?
Meine Bestellung wurde akzeptiert. Die Lieferung erfolgte zügig und meine Bezahlung dann ebenso.
Das wars . Danke.

Sylvaine beoordeelde op 2018-07-02

very satisfied... great product and fast shipment :) just perfect, thank you

Edwin beoordeelde op 2018-07-01

Snelle verzending en goede bereikbaarheid en ondersteuning bij vragen!

Wolf-Michael Hartwig beoordeelde op 2018-06-30

Ilona Schellhorn beoordeelde op 2018-06-30

schneller Versand gut verpackt. Ich werde hier weiterhin einkaufen.

Wolfgang Dittrich beoordeelde op 2018-06-29

Es wurde sehr schnell geliefert. Das Öl hilft mir ,besser durch zu schlafen, da ich RLS habe.

Bernd Klatt beoordeelde op 2018-06-28

Einfach nur Spitze. Klasse. Immer wieder. Danke