Laan van het Kinholt 611
7823GP Emmen
085 1300790

Ralf beoordeelde op 2018-04-19

Super tevreden , bestelling ok dag nadien al geleverd, prijs ok ,jullie hebben een tevreden klant bij

Roland Kensy beoordeelde op 2018-04-18

Sehr schnelle Lieferung. Sehr gute Qualität. Gerne immer wieder.

Britta Lüdtke beoordeelde op 2018-04-16

I purchased cbd here because the store offered good information and advice. The service is even better. The ordered product arrived very fast and well packed.No problems.Easy and simple.Thank you very much.

Ulrike Kraft beoordeelde op 2018-04-16

Die Lieferung ging sehr schnell.

Guy Vanhoudt beoordeelde op 2018-04-15

Snel geleverd

Gabriele Binkenborn beoordeelde op 2018-04-15

All Perfect. Thang you.

gerrie brand beoordeelde op 2018-04-14

De verzoŕging van de bestelling is super gegaan. Dik te vreden. Keurig op tijd. Bedankt . Gerrie Brand

Gudrun Lob beoordeelde op 2018-04-14

Bin sehr zufrieden mit der Lieferung und mit der Wirkung des Öls.
Nur die Zahlung per Banküberweisung klappt nicht, weil in der Rechnung Informationen fehlen.
Ansonsten wirklich alles gut.
Kann ich nur empfehlen!!!

Marlene Firquet beoordeelde op 2018-04-13

Vlotte afhandeling en stipte levering. Top!

Andrea beoordeelde op 2018-04-09

Ich bin begeistert. Super schnelle Lieferung. Einfache Bezahlung und Bonuspunkte. Die Produkte sind super und haben eine sehr gute Wirkung. Habe schon weiterempfohlen. Meine Bestellungen werde ich weiter hier tätigen!

Heidelore Melchert beoordeelde op 2018-04-09

Das Produkt war bereits am nächsten Tag nach der Bestellung bei mir. Ich bin sehr begeistert, ebenso mein Lebensgefährte. Entspannende schnelle und auch schmerzstillende Wirkung. habe Sie bereits weiterempfohlen.

Marie-Louise Vloet beoordeelde op 2018-04-06

Heel tevreden snelle levering

Willy JESPERS beoordeelde op 2018-04-06

vandaag besteld, de volgende ochtend perfect geleverd.

Monika Danehl beoordeelde op 2018-04-06

schnelle Lieferung, sichere Verpackung, problemlose Bezahlung über Klarna, immer wieder gerne

Paola beoordeelde op 2018-04-02

Klantvriendelijke en zeer overzichtelijke en duidelijke website. Snel toezending van het artikel, deze is discreet verpakt. Goede communicatie via de mail over ontvangen bestelling en de verzending. In een woord top!
De Meladol CBD olie gebruik ik nu 5 dagen. Na gebruik van 3 dagen slaap ik nu ‘s nachts heerlijk door.

lukasz skworc beoordeelde op 2018-03-31

perfect

Herman van Os beoordeelde op 2018-03-31

goed..!

Margarethe Lauterbach beoordeelde op 2018-03-26

alles super, gerne wieder

D. Mols beoordeelde op 2018-03-25

Snel in huis, ik gebruik het product al langer en het werkt voor mij prima.ontapannen slaap met minder enge dromen

Hetty Kamerman beoordeelde op 2018-03-23

Overzichtelijke website. Vandaag besteld, morgen in huis; daar hou ik van! Keurig netjes verpakt en goede communicatie. Perfect dus.