Laan van het Kinholt 611
7823GP Emmen
085 1300790

Mado Sevriens beoordeelde op 2019-01-19

Zéér goede telefonische informatie gehad van een erg aardige meneer

Wolfgang Albrecht beoordeelde op 2019-01-12

5%iges Öl hilft die unbeschreiblich starken Schmerzen einer diabetischen Polyneuropathie "abzuschalten". Habe vorher 400 mg Tlidin tgl. genommen. Wird jetzt reduziert. Danke!

Holger Timm beoordeelde op 2019-01-07

Manuela Holter beoordeelde op 2019-01-04

super schnelle Lieferung und unproblematische Bezahlung über ein deutsches Bankkonto.
Ich würde jederzeit wieder bestellen und kann CBD einfach nur weiterempfehlen :-)

Skender Kuršumlija beoordeelde op 2019-01-03

Adela Mohnlein beoordeelde op 2019-01-03

Schnelle u korrekte Lieferung . Was die Wirkung betrifft kann ich mehr in 10 Tagen sagen . Mit freuendlichen grüßen

Nils Klingbeil beoordeelde op 2018-12-30

Marianne Kruit beoordeelde op 2018-12-29

Goede en snelle levering, keurig en veilig verpakt.

Egbert Bomert beoordeelde op 2018-12-28

Erwin Steinigeweg beoordeelde op 2018-12-27

Schnelle Lieferung, zur Wirkung kann ich noch nichts abschließend sagen.

Gentile Donato beoordeelde op 2018-12-23

Désolé de ne pas maîtriser votre langue, mais le soulagement lors de la prise du canabi est immédiat

Ulrike Seidl beoordeelde op 2018-12-22

Kontakt zum Händler sehr gut, Lieferung war sehr schnell. Danke, ich werde auf jeden Fall nochmal bei VBULletin kaufen.

schagglin visser beoordeelde op 2018-12-22

Mooie keuze van producten. Goede uitleg. Om 20.00 bestelling gedaan en volgende middag het zeer goed en veilig ingepakte flesje ontvangen top

Katarina Rankovich beoordeelde op 2018-12-20

Karen Schulz beoordeelde op 2018-12-20

Schnelle Lieferung, gute Ware, sehr guter Preis! Danke

Suzanne De Rockere beoordeelde op 2018-12-16

een heel vlugge levering !!

Gabriele Niemeyer beoordeelde op 2018-12-16

Konnte meine Tabletten reduzieren. Der InsulinStoffwechsel läuft auch besser

Regina Hein beoordeelde op 2018-12-14

Sehr professionelle Auftragsabwicklung. Auch als Erstbesteller Bezahlung auf Rechnung möglich.

Nicole Großjung beoordeelde op 2018-12-14

Schnelle Lieferung, die Ware ist gut verpackt angekommen
Alles gut gelaufen, nichts zu beanstanden !

Roswitha TAUBITZ beoordeelde op 2018-12-10