Ridder arnoud van amstelstraat 12
3415PN Polsbroek
+31613108475

Bob Ruijg beoordeelde op 2017-06-18

Ik kende deze website nog niet, maar ik vond geen negatieve bericten op intrenet, dus de gok maar gewaagd.
De volgende dag al een email dat het camouflagenet verzonden was met een track and trace nummer.
Nog een dag later bezorgd door DHL.
Goede kwaliteit en mooi.
Dik compliment!

Dirk beoordeelde op 2016-11-17

Heb hier het telefoonnummer van camouflagenet-shop.nl gevonden. Kon deze niet op website zelf vinden.
Misschien is dit een punt van aandacht. Voor de rest goede klantenservice. Je wordt vriendelijk te woord gestaan.
Levertijd is enorm snel. Echt super! kom hier zeker terug voor een volgende bestelling.

Gerry beoordeelde op 2015-06-22

Ik heb vorige week een eerste bestelling geplaatst om de kwaliteit en serviceverlening te kunnen beoordelen. Intussen heb ik mijn tweede bestelling reeds in huis. De kwaliteit is goed en voldoet aan de verwachting. De communicatie, service en klanttevredenheid staan hoog in het vaandel. Op mijn tweede bestelling zijn zelfs de verzendkosten terug op mijn rekening gestort. Er zijn naar mijn mening veel internetretailers die hier een voorbeeld aan mogen nemen. Een zeer klantgerichte en positieve ervaring.

Lennert beoordeelde op 2015-06-21

Snel geleverd, artikel was naar wens. Bedankt!

2015