Camouflagenet-Shop.nl

Camouflagenet-Shop.nl

Wij verkopen online camouflagenetten binnen de E.U.
  • Bob Ruijg
    Review voor Camouflagenet-Shop.nl

Ik kende deze website nog niet, maar ik vond geen negatieve bericten op intrenet, dus de gok maar gewaagd.
    De volgende dag al een email dat het camouflagenet verzonden was met een track and trace nummer.
    Nog een dag later bezorgd door DHL.
    Goede kwaliteit en mooi.
    Dik compliment!

• Dirk
    Review voor Camouflagenet-Shop.nl

Heb hier het telefoonnummer van camouflagenet-shop.nl gevonden. Kon deze niet op website zelf vinden.
    Misschien is dit een punt van aandacht. Voor de rest goede klantenservice. Je wordt vriendelijk te woord gestaan.
    Levertijd is enorm snel. Echt super! kom hier zeker terug voor een volgende bestelling.

• Hoe beoordeel je Camouflagenet-Shop.nl?

• Gerry
    Review voor Camouflagenet-Shop.nl

Ik heb vorige week een eerste bestelling geplaatst om de kwaliteit en serviceverlening te kunnen beoordelen. Intussen heb ik mijn tweede bestelling reeds in huis. De kwaliteit is goed en voldoet aan de verwachting. De communicatie, service en klanttevredenheid staan hoog in het vaandel. Op mijn tweede bestelling zijn zelfs de verzendkosten terug op mijn rekening gestort. Er zijn naar mijn mening veel internetretailers die hier een voorbeeld aan mogen nemen. Een zeer klantgerichte en positieve ervaring.

• Lennert
    Review voor Camouflagenet-Shop.nl

Snel geleverd, artikel was naar wens. Bedankt!