Ommoordsehof 27
3056 JR Rotterdam

Joyce beoordeelde op 2018-01-04

Erg goede en snelle service. Meerdere keren bestellingen gedaan en iedere keer zeer tevreden!

Reactie van Care Webshops BV:
Hartstikke bedankt voor uw mooie beoordeling.

Anna beoordeelde op 2017-12-04

Very satisfied that we chose this company. They were polite and answered every question promptly. The delivery was fast and the prices were reasonable for the very good quality offered.

Reactie van Care Webshops BV:
Thank you very much for this amazing review!

DBW van der Heijden beoordeelde op 2017-11-21

Erg tevreden over de goede en snelle service ondanks dat ik maar een kleine hoeveelheid besteld heb.

Reactie van Care Webshops BV:
Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling en we hopen tot de volgende keer.

Kathelijn Geerts beoordeelde op 2017-07-12

Was enorm blij dat ik deze vloer nog kon vinden bij Care Webshops tegen een hele scherpe prijs. De planning van onze verbouwing veranderde steeds, maar gelukkig werd daar heel flexibel op gereageerd i.v.m. leggen. De problemen met onze cementdekvloer hebben zij goed en snel kunnen oplossen voor ons, waarna de vloer mooi strak gelegd kon worden. Contact met Fred was buitengewoon prettig. Echt fantastisch als iemand zo zijn best doet om met de klant mee te denken, dingen begrijpelijk uit te leggen en je te ontzorgen. Heel tevreden!

Walid beoordeelde op 2015-10-14

Zeer tevreden, had veelal contact met Fred Nesse ivm levermoment. Prijs kwaliteit erg goed.

A. de Jong beoordeelde op 2014-08-29

Wij zijn heel tevreden over jullie bedrijf zowel bij de koop en bij de afhandeling een dikke voldoende.

V. de Waard beoordeelde op 2014-08-22

Graag wilde ik wat meer informatie over de Carefloor Stone Collection. Zeer vriendelijk kreeg ik de informatie die ik nodig had. Mijn bestelling werd netjes afgeleverd en de kwaliteit is top! Ik ben zeer tevreden!!

I. van der M. beoordeelde op 2014-08-18

In mijn appartement moest een nieuwe vloer komen. Bij het zoeken kwam ik bij Pvcvloerstore.nl terecht. Nadat ik advies had gevraagd over het leggen ging ik over tot bestellen. Niet veel later kreeg ik mijn bestelling netjes geleverd.
Zeker een aanrader wanneer je op zoek bent naar vloeren van hoge kwaliteit!
Betrouwbaar en vlotte levering dat is wat iedere consument ook wil.

2014