Rozenlaan 65

Mystery shopper

Lees
waarom

Vanessa beoordeelde op 2018-05-18

Keurige snelle levering, leuk assortiment. Vraag aan klantenservice werd super snel beantwoord. Aanrader!

Joke Baas-Swart beoordeelde op 2018-05-17

Heel tevreden had het product binnen twee dagen in huis. Omdat er nog een naam op moest, had ik verwacht dat het wat langer zou duren.

Wim van den Dool beoordeelde op 2018-05-14

Monique Pol beoordeelde op 2018-05-07

Erwin Vos beoordeelde op 2018-05-06

Adma Monsieurs beoordeelde op 2018-05-06

Snelle en nette levering ziet er leuk uit

Elke De Coninck beoordeelde op 2018-05-05

Theo Mandersloot beoordeelde op 2018-04-30

Website was even zoeken hoe ik de bestelling moest plaatsen maar met wat hulp van de verkoper ben ik er prima uitgekomen. Goed geregeld.

Christa Boeve beoordeelde op 2018-04-25

Netjes en snel geleverd

Wilma van den Dungen - Mersman beoordeelde op 2018-04-24

Wim Looij beoordeelde op 2018-04-24

Leuk artikel, kinderoverall met opdruk.
Geleverde artikel stemde goed overeen met artikel op de website.

Celine Pirlet beoordeelde op 2018-04-23

Super :)

Loes Poorts beoordeelde op 2018-04-22

Jacqueline Rozen beoordeelde op 2018-04-22

Goede kwaliteit en snelle levering.

Monique Spindler beoordeelde op 2018-04-21

Goed product, snelle levering.
Bestel zeker weer een keer bij deze site

Bianca Van Schaardenburg beoordeelde op 2018-04-21

Erg tevreden en snelle service

Nancy De Cnijf beoordeelde op 2018-04-20

Zeer snelle verwerking en levering!

G.P. beoordeelde op 2018-04-20

Heel tevreden. Was snel binnen. Maat viel groot, maar was mij al duidelijk met bestellen.

H.F Mier-Mink beoordeelde op 2018-04-16

Had 2 fucsia overalletjes mt 104. Bedrukking was super mooi gedaan. De dametjes hebben er de hele tijd mee om geparadeerd van kijk mij eens mooi zijn. Pijpen zijn wel in verhouding veels te lang, maar dat kan makkelijk opgelost worden.
Levering ging super snel.

Jo Gijpmans beoordeelde op 2018-04-13

Alles ging goed ook achteraf betalen is geweldig zeker als mensen zoals ik niet doen telebankieren, top