Rozenlaan 65

Mystery shopper

Lees
waarom

Francis Tanghe beoordeelde op 2017-02-08

alles verliep vlot en naar wens

GtB beoordeelde op 2017-02-07

Wat je ziet krijg je ook echt. Verder super snel ontvangen en mooi verpakt voor een verjaardag. Helemaal perfekt.

CMM van der Steen beoordeelde op 2017-02-03

Snelle levering, goed artikel. Kinderen zijn er ontzettend blij mee.

E. Kroon beoordeelde op 2017-02-01

Werd netjes opgebeld dat ik iets niet goed had gelezen over een extra print op overall van ons kleinkind, via de site de kosten daaromtrent overgemaakt volgens afspraak.
Overall was keurig op tijd binnen.

Joyce beoordeelde op 2017-01-31

Leuke en mooie overall, snelle service!

Heleen Blaauw beoordeelde op 2017-01-30

Snelle levering en mooi bedrukt

Roely Pompert beoordeelde op 2017-01-27

Snelle levering en product van prima kwaliteit. Tevens was het zeer goed verpakt.

Mieke Hauspie beoordeelde op 2017-01-25

Ons petekindje was heel blij met zijn bedrukte overall.

nicole moree beoordeelde op 2017-01-23

Snelle levering. Product komt overeen met de afbeelding

Eva van der Vlies beoordeelde op 2017-01-23

Bestelling werd netjes afgehandeld en de kinderoverall is super leuk . Mooi kraamcadeau !

Romy beoordeelde op 2017-01-15

Ik moest even wachten op mijn bestelling ivm vakantie van de webshop, maar dit stond gewoon op de site. Na de vakantie werd het pakket binnen een paar dagen geleverd. Kwalitatief goed spullen voor een redelijke prijs.

Ilka Francois beoordeelde op 2017-01-14

Ik bestelde vanuit België en kreeg mijn bestelling na 2 dagen al geleverd. Ik was ook tevreden over dat ik moeiteloos met een Belgisch bankrekeningnummer kon betalen. Het product is heel degelijk. Warm, waterdicht en makkelijk aan en uit te doen.

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Wat fijn dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling achter te laten. En nog wel zo'n mooi! Hartelijk dank daarvoor. We weten zeker dat het Regatta regen- en skipak u goed gaat bevallen.

Ann Van Tendeloo beoordeelde op 2017-01-14

- Snelle levering, het ontvangen artikel was inderdaad dat wat ook duidelijk op de website werd voorgesteld.
- leuk kaartje met "THANX" aan bestelbon geeft voor mij weer wat deze firma wil uitsralen.

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Hartelijk dank dat u de moeite nam om ons te beoordelen. Het is heel belangrijk voor ons om feedback te krijgen. Dan weten we of we op de goede weg zijn. Bedankt!

Marjon Schaafstra beoordeelde op 2017-01-13

Ik zou jullie zeker aanbevelen. Precies geleverd zoals afgesproken.

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Dank u wel, altijd blij met mond-tot-mond reclame :-)

Lisette Dekker beoordeelde op 2017-01-13

Op internet lijken de de "steentjes" groter dan ze in werkelijkheid zijn. Best jammer aangezien het voor een klein kind is!!

Reactie van Chick-a-dees.nl:
U bedoelt de CrayonRocks denk ik? Deze zijn niet geschikt voor kinderen onder drie jaar. Dat staat ook aangegeven bij de productomschrijving. Als u niet tevreden bent kunt u altijd uw bestelling herroepen en terug sturen, dat is geen enkel probleem. Onze procedure vind u hier terug: http://www.chick-a-dees.nl/nl/service/ruilen-en-retour/

Lia Barendregt beoordeelde op 2017-01-03

Goede informatie en uiteindelijk snelle levering

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Dankuwel, we doen altijd ons best om binnen 24 uur de bestelling op de post te hebben.

Sylvie Hoste beoordeelde op 2016-12-30

Zeer vriendelijk, enorm snelle levering!

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Dankuwel dat u de moeite heeft genomen om ons te beoordelen. We proberen altijd de binnegekomen bestelling binnen 24 uur op de post te hebben. Snelheid wordt erg gewaardeerd door onze klanten.

Sofie Segers beoordeelde op 2016-12-25

Snelle levering en mooie prijs voor kwaliteit!

Sanne Rothengatter beoordeelde op 2016-12-21

Snelle service en uitstekende prijs- kwaliteit verhouding product

Maria Dries beoordeelde op 2016-12-20

zeer tevreden , ik had de levering zo vlug niet verwacht,.