Rozenlaan 65

Mystery shopper

Lees
waarom

Evie Boons beoordeelde op 2017-07-14

De bestelling werd snel en correct afgeleverd. Maar de overall valt echt enorm groot uit...maar dat heeft dan weer als voordeel dat ie lang gedragen kan worden.

Famke Dhooge beoordeelde op 2017-07-10

Heel tevreden over het product en de snelle levering.
Enige opmerking: De betalingsprocedure vond ik ietwat onduidelijk. Ik ontving eerst een e-mail met daarop de melding dat de levering pas zou gebeuren na de betaling, maar er werd niet in vermeld hoe ik kon betalen. Het ordernummer volgde vervolgens pas 10' later in een volgende mail en intussen had ik al een reply op de eerste mail gestuurd.

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Hartelijk dank voor uw bericht. Heel af en toe is er een storing in het online betaalverkeer. Helaas gebeurde dat net toen u bestelde. Toen we de storing opmerkten hebben we direct handmatig een factuur gestuurd, en een instructie hoe u alsnog (online) kon betalen.

Gelukkig komen storingen niet vaak voor. We kunnen gerust stellen dat het de volgende keer niet zal gebeuren; we zien u graag terug. Fijn dat alles naar tevredenheid verder is verlopen. Bedankt dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen!

Leona Groenen-Veenbrink beoordeelde op 2017-07-09

Snelle levering, duidelijke communicatie

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Daar zijn we blij mee! We zien u graag terug!

Sanne Tummers beoordeelde op 2017-07-07

Per ongeluk was een verkeerde maat toegestuurd. Dat kan gebeuren natuurlijk. De email daarover werd zeer snel en wenselijk behandeld.
Prima service dus.

ANNEMIE DEHANDSCHUTTER beoordeelde op 2017-07-03

Snelle service. Bij twijfels om de bestelling door te laten gaan zijn er wat mailtjes verstuurd om geen vergissingen te hebben .Telkens heel vriendelijk en vlug antwoorden gekregen.

Marcel Peyskens beoordeelde op 2017-07-01

Een uitstekende tuinoverall, perfect afgewerkt, uitstekende pasvorm, net maatwerk.
Een echte aanrader voor wie in de tuin werkt.

ingrid beoordeelde op 2017-06-26

Heel snel en mooi ingepakt! Top!

Harm Jesse Streur beoordeelde op 2017-06-25

Snel geleverd en goede kwaliteit

Ben Jansen beoordeelde op 2017-06-19

Super goede ervaring met klantvriendelijkheid!!

Jose Rotgans beoordeelde op 2017-06-18

super leuke hamer voor vaderdag met eigen.eigen.tekst!

Marit De Wissel beoordeelde op 2017-06-16

Heb het product op maandag besteld en het was dinsdag al binnen. Kwalitiet ook erg goed (heb een bestickerde hamer gekocht). Had vragen over het product en de factuur. Misan was goed te bereiken en handelde alles netjes af.

Marianne de Jong beoordeelde op 2017-06-12

Super snelle levering en helemaal naar wens. Bedankt voor de service.

Lia De Jong beoordeelde op 2017-06-07

Snelle levering en goede kwaliteit product

J. Kleemans beoordeelde op 2017-05-22

Levering was snel en ook enkele vragen werden beantwoord, prima service!

Remy van den Broek beoordeelde op 2017-05-22

Goede kwaliteit en goede service! Erg tevreden over de producten van Chick-a-dees!

Michelle Rijkaart beoordeelde op 2017-05-22

Snelle levering en vriendelijke service! Ook zijn de geleverde producten van goede kwaliteit, en gaan lang mee!

Monique Luijk beoordeelde op 2017-05-21

Leuke collectie. Snelle levering.

Famke Welling beoordeelde op 2017-05-21

Zeer tevreden, snelle levering