Rozenlaan 65

Mystery shopper

Lees
waarom

Petra Rozendaal beoordeelde op 2017-04-12

Snel mail contact, leuke benadering en het product snel en naar wens ontvangen

Maaike Jansen beoordeelde op 2017-04-11

Weer keurig op tijd geleverd!

Suzanne beoordeelde op 2017-04-02

Snelle levering!
Mooie kwaliteit !

P. Hoedemaekers beoordeelde op 2017-04-01

Vlotte afhandeling. Goede service.

Vanessa Hoving beoordeelde op 2017-03-29

Snel contact en telkens snel antwoord, prima service. Ik wilde graag iets dat net even anders was dan de standaard en dat was geen probleem. Bedankt!

Leslie Dehauwere beoordeelde op 2017-03-27

Klantenservice is geweldig, de vragen op voorhand over de maten werden altijd duidelijk en snel beantwoord. Levering was supersnel, op 24u was de bestelling van 15 tuinbroeken aangekomen!

P. Geurs beoordeelde op 2017-03-27

Goed

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Hartelijk dank!

yana boulanger beoordeelde op 2017-03-25

Mooie kleur en snelle levering. Wel jammer dat de opdruk van de naam zonder hoofdletter is en de maten zeer groot uitvallen.

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Daar helpt u ons én anderen zeker mee. We hebben uw bestelling erbij gepakt en kunnen ons voorstellen dat u denkt dat er geen hoofdletter is gebruikt. Dat lijkt zo, maar het door u gekozen lettertype 'Ravie' heeft een niet heel groot verschil in hoofd en kleine letters.

Een overall valt verder inderdaad groot, ze wordt immers over de kleding heen gedragen. Om onze klanten extra te informeren hebben we daarom een maattabel toegevoegd. De broekspijpen zijn altijd wat langer, gelukkig kunnen deze makkelijk omgeslagen worden. Voor de mouwen kunt u gebruik maken van de drukknoopjes waardoor de mouw wat strakker rond de polsen valt en daardoor wat meer 'bloust'. Opgerolde mouwen kunnen het spelen immers belemmeren.

We wensen u in ieder geval veel plezier toe met uw kinderoverall en hopen u graag weer terug te zien.

hetty wolf beoordeelde op 2017-03-22

Goede kwaliteit

Lieven Deplancke beoordeelde op 2017-03-20

heel tevreden !!!!!!!

RHONDA NICHOLLS beoordeelde op 2017-03-20

Snel geleverd, mooie overall, goed kwaliteit.

Tine Wanders beoordeelde op 2017-03-18

De kinderoverall navy blauw voor onze kleinzoon besteld in maat 86. De maat valt goed, de broekspijpen hebben we wat opgerold. De overall is van een stevige kwaliteit stof en staat hem super stoer. Hij kan nu lekker in de tuin ronddrentelen zonder dat z’n kleren vuil worden.

liselot roets beoordeelde op 2017-03-14

Super snelle levering, kleur en model zoals omschreven op de site, stevige stof en naad.

Catran Galema beoordeelde op 2017-03-08

Heel tevreden, bestelling arriveerde snel. Enige min puntje dat de IDEAL betaal link op de website niet werkt. Even fixen of niet aanbieden.

Ilse Van Herck beoordeelde op 2017-03-07

Zeer tevreden snelle service. Hadden verkeerde maat besteld. Heb toen een email gestuurd en kreeg snelle reactie en heb dit kunnen rechtzetten. En het artikel dat ik hadden besteld was heel mooi. Toffe bedrukking.

Zuleyha Tosun beoordeelde op 2017-03-04

Heel tevreden, snelle bezorging.

Marga Sweere beoordeelde op 2017-02-28

Duidelijke site, en zeer snelle service.

Wilma Veldt beoordeelde op 2017-02-27

Zeer goede communicatie, goed product, snelle levering en het ziet er heel leuk uit.

Kevin Liemburg beoordeelde op 2017-02-27

Snel geleverd en geheel naar wens

Rolien Secretariaat beoordeelde op 2017-02-27

Snel en makkelijk met achteraf betalen.