Rozenlaan 65

Mystery shopper

Lees
waarom

Birgitta van Santen beoordeelde op 2018-11-26

Leuke producten van goede kwaliteit. Super service!

Beate Makker beoordeelde op 2018-11-23

Leuk assortiment en heel fijn dat je via de chat direct geholpen wordt als je iets zoekt of wil weten welke maat je moet nemen. Verder is de verzending snel en zit het goed ingepakt . Wij zijn er blij mee 👍🏼

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Wat fijn om te horen! Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie en hopelijk tot ziens in mijn winkel chick-a-dees.nl.

Hermien Landewers beoordeelde op 2018-11-20

Diederik Hebels beoordeelde op 2018-11-19

Alison Beattie beoordeelde op 2018-11-19

Thank you!

Susan Mulder beoordeelde op 2018-11-17

els valcke beoordeelde op 2018-11-16

Is niet duidelijk dat broek maat 140 zonder bretellen is 🤔

Reactie van Chick-a-dees.nl:

Het ontbreken van bretels bij de regenbroek vanaf een bepaalde maat staat wel duidelijk vermeld in de korte en lange productomschrijving. Wellicht heeft u hier overheen gelezen.

marijke Buijs beoordeelde op 2018-11-14

Mariska Kerkdijk beoordeelde op 2018-11-12

Mooi overall, netjes bedrukt en een snelle levering!

Bruno H. Torres González beoordeelde op 2018-11-10

Ik had bij de bestelling wat problemen met m’n bankapp maar 1 mailtje naar Chuck-a-dees en het werd opgelost. Schitterend, want 1 dagje later werd mijn bestelling al geleverd, 2 prachtige rode kinderoveralls met de naam in witte tekst op de rug. Echt degelijke kwaliteit! Chuck-a-dees krijgt van mij 11 op 10 zonder blozen! Een welgemeende dankjewel!

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Wat leuk om te horen! Hartelijk dank voor het achterlaten van deze recensie en hopelijk tot ziens in mijn winkel chick-a-dees.nl.

Nicole Roerdink beoordeelde op 2018-11-09

Fam. Rombouts beoordeelde op 2018-11-09

Heel tevreden, makkelijke en duidelijk site. Snel reactie en erg snel in huis! Al meerdere malen hier besteld.

Jolanda Blum-Wildenborg beoordeelde op 2018-11-07

Theo Philipsen beoordeelde op 2018-11-05

Ingrid J Stam beoordeelde op 2018-11-04

Mooie overalls..wel laat met leveren...goed materiaal.

marlies van de Pol beoordeelde op 2018-11-03

Een levering waarbij men zich aan de afspraak heeft gehouden. De overall moet nog gepast enz worden. het is een sinterklaascadeautje.

Nadine de Burlett beoordeelde op 2018-10-31

Robin beoordeelde op 2018-10-30

Snel geleverd, mooi, neefje helemaal blij.

Marleen de Groot beoordeelde op 2018-10-30

Alles ging zoals ze zeggen. Ik ben tevreden!

Johan Van de Brink beoordeelde op 2018-10-30