Rozenlaan 65

Lees
waarom

Jacko van Wieringen beoordeelde op 2019-04-19

Bianca Van Toorn beoordeelde op 2019-04-16

Super mooie overalls met naam. Snelle levering! Echt top!

M Langestraat beoordeelde op 2019-04-16

Hartelijk dank voor uw beoordeling en graag tot ziens!

Op uw volgende bestelling krijgt u automatisch korting, hiervoor hoeft u niet te doen. Alleen bestellen met hetzelfde e-mail adres als waarmee u uw eerste bestelling heeft gedaan.

Hoe dat zit leest u terug op de website: chick-a-dees.nl/nl/service/vaste-klanten-korting

Lindsy Vanoverberghe beoordeelde op 2019-04-16

Kitty Van Asperdt beoordeelde op 2019-04-15

Deborah Vaessen beoordeelde op 2019-04-15

Barbara Noë beoordeelde op 2019-04-14

Judit Soha beoordeelde op 2019-04-14

Janine van den Muijsenberg beoordeelde op 2019-04-09

Super snelle levering. Keurig verzorgd

Tabitha Spek-Huykman beoordeelde op 2019-04-07

Goede service, snelle levering en mooie goede kwaliteit overall

Annemiek De Wijs beoordeelde op 2019-04-06

Goede snelle levering.
Goede kwaliteit spullen.

Thomas Zwart beoordeelde op 2019-04-02

Super snelle levering en uitstekende kwaliteit drukwerk.

Jeroen van Veeren beoordeelde op 2019-04-01

Snelle service!

Catherine Elleboudt beoordeelde op 2019-03-31

Ria den Bak beoordeelde op 2019-03-30

Zeer tevreden over de maat en de prijs-kwaliteit verhouding van het product. Kon de overall samenstellen zoals ik wilde. Kreeg via de chat de hulp die ik nodig had. En.. de levering kwam na 3 dagen.

Kelsey Verstraete beoordeelde op 2019-03-26

Wat ik besteld heb, is niet in de juiste maat...

Goedendag,

U heeft aan onze beoordelingspartner Webwinkelkeur, aangegeven de verkeerde maat te hebben ontvangen. U heeft dames maat 38 besteld, dit is hetzelfde als herenmaat 48. Het is een unisexmodel en de hoofdmaat, diegene die in het etiket staat, is maat 48. U heeft echt de juiste en bestelde maat toegezonden gekregen, maat 38 dames.

Zie ook de productomschrijving en de maattabel bij het product: https://www.chick-a-dees.nl/nl/chick-a-dees-zandkleurige-kaki-overall-voor-dames.html

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben ingelicht. Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik deze graag.

Berni Reijnen beoordeelde op 2019-03-26

Claude Sinnesael beoordeelde op 2019-03-22