Rozenlaan 65

Mystery shopper

Lees
waarom

Rolina Vos beoordeelde op 2019-03-13

Snelle levering, duidelijke omschrijving product

Irene Bertels beoordeelde op 2019-03-12

Gewoon top! šŸ‘šŸ»

Jorien Van Dijk beoordeelde op 2019-03-11

Snelle levering en geweldig leuke en mooie spulletjes!

R. Aerts beoordeelde op 2019-03-11

Hartelijk dank voor uw beoordeling en graag tot ziens!

Op uw volgende bestelling krijgt u automatisch korting, hiervoor hoeft u niet te doen. Alleen bestellen met hetzelfde e-mail adres als waarmee u uw eerste bestelling heeft gedaan.

Hoe dat zit leest u terug op de website: chick-a-dees.nl/nl/service/vaste-klanten-korting

Sunna Lenaerts beoordeelde op 2019-03-10

P. De Bie beoordeelde op 2019-03-03

arnold stroosnijder beoordeelde op 2019-03-03

Gewoon tevreden

Irma Davina beoordeelde op 2019-03-02

Super mooi werkbroekje voor dreumes

Karin Leegstra beoordeelde op 2019-03-01

Leoniet Mol beoordeelde op 2019-02-24

Heel tevreden !!

Frans van der Pol beoordeelde op 2019-02-20

Jjw Leenders beoordeelde op 2019-02-17

Ik had bij opmerkingen iets gevraagd en er geen reactie of actie op gekregen.

Goedenavond,

We krijgen via beoordelingspartner Webwinkelkeur een dikke onvoldoende omdat we een vraag niet hebben beantwoord?

Ik heb de vraag inderdaad gemist en zie nu dat u een andere omschrijving op de bon wilde. Ik kan dan achteraf echter niet doen. Er wordt in mijn webwinkelsoftware automatisch een orderbevestiging en bijpassende factuur gemaakt. Dat is een kwestie van seconden. Daar komen geen mensen handen aan te pas. Het is voor mij dus onmogelijk om achteraf een andere factuur te maken als deze bij bestelling al automatisch wordt gemaakt.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geĆÆnformeerd.

Zo een lage beoordeling vind ik eerlijk gezegd niet fair. De bestelling is netjes en op tijd afgeleverd en de kwaliteit van de broek is ook gewoon goed. Als u contact had opgenomen voordat u een bestelling plaatste dan had ik u kunnen informeren.

Jerica Douven beoordeelde op 2019-02-16

peter bloedjes beoordeelde op 2019-02-16