Rozenlaan 65

snelle levertijd

Ragna Essers-van Doorn beoordeelde op 2018-09-26

Gudrid Van de Voorde beoordeelde op 2018-09-25

cathana van de putte beoordeelde op 2018-09-25

Punt voor verbetering is duidelijker maken hoe je iets kan bestellen met een logo op.
Verder is alles echt super snel gegaan. En mail verliep ook vlot en vriendelijk. Super blij met het eindresultaat!

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Bedankt voor het punt van kritiek. We waren van mening dat het duidelijk was. Zo zie je maar weer dat alles beter kan. Hierbij de link naar de product beschrijving van de logo bedrukking https://www.chick-a-dees.nl/nl/logo-of-eigen-ontwerp-overall-copy.html

Mocht u nog op- of aanmerkingen hebben dan horen we dat heel graag!

Hanna van Os beoordeelde op 2018-09-24

De overall heeft een goede pasvorm!
Snelle levering, binnen 2 dagen in huis.

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Super, bedankt voor de mooie beoordeling! Graag tot ziens!

Elsie ten Veldhuijs beoordeelde op 2018-09-22

Die broek was een heel groot succes!!
Pappa werkt dagelijks in zo'n broek <3

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Wat leuk zeg! Bedankt voor de feedback.

Marian van den Berg beoordeelde op 2018-09-22

Teun Horck beoordeelde op 2018-09-11

Prins Van den Bergh beoordeelde op 2018-09-11

Marinella van Groeningen beoordeelde op 2018-09-11

Beate Makker beoordeelde op 2018-09-10

Heel erg blij met de hulp via de chat! De bestelling was er snel en ziet er top uit .

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Wij zijn ook blij dat we via de chat onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn. Bedankt voor uw reactie!

Els Vandekerckhove beoordeelde op 2018-09-10

Marien van Lutterveld beoordeelde op 2018-09-09