Rozenlaan 65

Lees
waarom

Michelle Timmermans beoordeelde op 2018-07-09

Rixt Schaap beoordeelde op 2018-07-08

Snelle levering, prima kwaliteit!

An Chantrain beoordeelde op 2018-07-07

Reactie van Chick-a-dees.nl:
Hartelijk dank voor het beoordelen van onze service en producten. Hopelijk tot ziens!

Han Dusoswa beoordeelde op 2018-07-07

Marion Schilt beoordeelde op 2018-07-06

Supersnelle bestelling en levering!
Gedrukte naam op mouw ziet er super mooi uit!

C.P Bakker beoordeelde op 2018-07-06

Mooie overal en snelle levering

Asma El Mhassani beoordeelde op 2018-07-05

hans sanders beoordeelde op 2018-07-03

alert doorgevraagd en punctueel geleverd

Danielle Frenk beoordeelde op 2018-07-03

Bestelling snel in huis. Leuk verpakt. Fijn dat het pakketje werd verzonden met track & trace zodat je kon bijhouden waar het was. Zal zeker hier vaker bestellen!

Michelle beoordeelde op 2018-06-30

Heel tevreden. Snelle levering en goede kwaliteit.

Trees Blom beoordeelde op 2018-06-28

Duidelijke website en gemakkelijk te bestellen. De overalls waren goed verpakt en snel binnen. Na de eerste wasbeurt lijkt het veelbelovend: soepele overalls waarin de kinderen gemakkelijk kunnen bewegen. Wat betreft de duurzaamheid is het nog even afwachten :)

A Hermans beoordeelde op 2018-06-25

Heel snelle levering, product van goede kwaliteit. Helemaal tevreden!

Layla Boer beoordeelde op 2018-06-25

Kwaliteit is top en snel geleverd!

Tinneke Gestels beoordeelde op 2018-06-25

Annemiek Raemaekers beoordeelde op 2018-06-24

Erica van Keulen beoordeelde op 2018-06-24

Mooi houten kistje en snel bezorgd

Fleur van Deelen beoordeelde op 2018-06-23

Antine Koevoets beoordeelde op 2018-06-23

Het pakket kwam snel en was keurig ingepakt!

Selma Berndsen beoordeelde op 2018-06-19

Zeer snelle levering en hoewel er 1 artikel niet klopte was dit binnen een dag hersteld, super service!

Fatma Onacak beoordeelde op 2018-06-19