Rozenlaan 65

Lees
waarom

Trijnie Bronsink beoordeelde op 2018-03-23

A.M.C. Van Holdebeke beoordeelde op 2018-03-21

zeer tevreden over de goede service en de mooi bedrukte overals

Theo Raaijmakers beoordeelde op 2018-03-21

was gewoon goed en snel zoals ze beloofd hadden

Laura Visschers beoordeelde op 2018-03-20

Lia De Mol beoordeelde op 2018-03-20

ZEER snelle levering en perfecte uitvoering (we lieten er de nam op drukken)!
Klein minmuntje: beide tuinbroeken hebben niet dezelfde gesp op de schouderriemen en ik zie zo dat ze met de ene meer last zal hebben dan met de àndere.
En zoals beschreven op de site : vallen zeer groot uit maar dat is voor een boerderijstage twee keer per jaar géén probleem! Zo kan ze de tuinbroeken volgend jaar nog aan en met een fleurig randje eraan het jaar dààrna nog eens! Dan is de kostprijs voor zes weken dragen peanuts!!

Kelly van de Pol beoordeelde op 2018-03-16

Jarinde Remerie beoordeelde op 2018-03-16

Marja Troost beoordeelde op 2018-03-13

Was mooi en snel geleverd

MARLIES VAN DER MAAT beoordeelde op 2018-03-12

Vrijdagavond besteld ik maakte zelf een fout in de bedrukking .
Dacht dat ik een volledige mail gestuurd had met de juiste bedrukking en mijn,
Mail had verstuurd na aanleiding om alle klanten van die avond af te bellen zijn ze nog uitgekomen bij me en is alles door hun netjes gecorrigeerd .
Dat is klanten nog eeens helpen waar vind je dat nog

Rudy Evers beoordeelde op 2018-03-11

Mandy Noorlander beoordeelde op 2018-03-11

Ada den Ouden beoordeelde op 2018-03-11

Heel tevreden! Snelle levering en mooie goede kwaliteit!

simon Kooistra beoordeelde op 2018-03-10

Hallo, Simon kan zelf nog geen beoordeling schrijven maar daarom doet zijn oma het....zij bestelde een knalgroen ketelpak voor hem omdat zijn papa en mama een nieuw huis hebben gekocht. Nu is er namelijk heel veel stof in huis en een grote tuin buiten, reden genoeg om een beschermend pak aan te trekken bij zo'n klein mannetje van bijna 1. Zijn moeder zei dat het er heel mooi uitzag. De levering ging heel snel.

G. Van Alphen beoordeelde op 2018-03-10

Yvette Franken beoordeelde op 2018-03-09

M. van der Hoek beoordeelde op 2018-03-06

Katrien Van Droogenbroeck beoordeelde op 2018-03-04

Levering, kleur, tekening goed
Maat lijkt groot

Florentine Mulders-Vermeer beoordeelde op 2018-03-03

Heidi beoordeelde op 2018-02-24

Super snelle en vlotte afhandeling!!

Muidi Mooren beoordeelde op 2018-02-24

Product is precies wat ik.wilde, levering heel snel!