H. Zwaardemakerstraat 14
1402VE Bussum

S Aarsman beoordeelde op 2017-09-22

Ik meldde via de email een defect aan de vorig jaar bestelde chromebook van mijn zoon. Kreeg binnen een uur response en ontving alle verzendgegevens en label. Super snelle reactie en keurig verholpen.
Kreeg de chromebook terug in een originele doos.

Ton van Oostveen beoordeelde op 2017-06-20

Dit weekend een chromebook besteld bij ChromeIT.
Bestelling is vlot afgehandeld en netjes ontvangen op eerstvolgende dinsdag.

D. Kampinga beoordeelde op 2017-06-15

Heb via ChromeIT een Chromebook aangeschaft. Ben al veel langer bekend met Chromebooks en ik kan er prima mee werken omdat ze snel zijn, geen ingewikkelde installatie, geen virusscanners. De afhandeling van ChromeIT was prima, dus ik kan het echt aanbevelen om daar een bestelling te doen.

Marcel H beoordeelde op 2017-04-19

Prettig contact, snelle levering en een super kwaliteit. Een zeer tevreden klant!

Groet Marcel H

Robert klein beoordeelde op 2016-12-23

Hele fijne winkel
Alles heel snel geleverd
Veel van amazon besteld zoals amazon tab

Richard beoordeelde op 2016-10-06

De leukste spullen van Google US en andere leuke gadgets

Bert de Vries beoordeelde op 2016-09-05

Zomaar iets bij een onbekende webwinkel kopen ?
Is me bij ChromeIT prima bevallen.
Hardware kun je overal kopen; de manier van verkopen, de service, en de prijsstelling bepalen of je ergens met een goed gevoel klant bent geworden.
En of je dat wilt blijven.
Dat heb ik na een heel vriendelijk en toch to the point gesprek met Jan-Willem Heerink van ChromeIT.
De aankoop, de communicatie daarover en over de verzending, en zeker de snelheid waarmee dat gebeurde was top.
Oh ja; zou het haast vergeten; de prijs was ook top !
ChromeIT is je klandizie waard !

2016