ChromeIT
ChromeIt levert Chromebook en Chromebox computers en onderdelen. Gespecialiseerd in onderwijs modellen.
Inhouse reparatie service. Snel en voordelig.
9,1
  • Gerald olde Bolhaar
    Review voor ChromeIT

Dhr. Heerink heeft ons uitstekend, volledig belangeloos, snel en kosteloos geholpen met het Chromebook van onze zoon. Ik wist niet dat zoiets nog bestond.

• Perry
    Review voor ChromeIT

Hele snelle reactie op vragen, goede communicatie, scherpe prijs en super snelle levering. Ben heel erg tevreden!

• Hoe beoordeel je ChromeIT?

• A van Gool
    Review voor ChromeIT

Zeer behulpzaam, snelle service en komt afspraken prima na. Daarbij zijn de kosten van de reparatie ook redelijk. Al met al een echte aanrader.

• Wesley Stevens
    Review voor ChromeIT

Enorm behulpzaam, snel en vriendelijk!

• Rob
    Review voor ChromeIT

Er zijn genoeg Google fans in Nederland, maar helaas biedt Google nog geen laptops in de Nederlandse Google store aan. Gelukkig hebben we ChromeIT, die ze direct vanuit Amerika importeert. ChromeIT begeleidt je op een zeer vriendelijke wijze door het orderproces heen. Levering laat niets te wensen over: bij de laptop zat zelfs een adapter om de US-stekker in een Nederlandse wandcontactdoos te pluggen. Prima toch!?! Ik ben er blij mee!

• Victor
    Review voor ChromeIT

Goede prijs en snel geleverd. Maar de proef op de som kwam toen een van de chromebooks kuren vertoonde direct bij ontvangst. ChromeIT bood aan om direct vervanging op te sturen, zodat we zo kort mogelijk zonder zouden zitten. Ik mocht het defecte aparaat nasturen. Super service!

• Zack
    Review voor ChromeIT

Ik ben erg tevreden met Chromeit, ik heb sinds kort een chromebook daar besteld, die is snel geleverd en naar behoren!

• Rik
    Review voor ChromeIT

Goede service en snelle bezorging.

• Peter Verwijmeren
    Review voor ChromeIT

Super service bij deze winkel! Ook na een lange tijd gewoon een oplossing aanbieden! Echt top, niet denken in problemen maar oplossingen.
    Dank je Jan-Willem!

• Chris P.
    Review voor ChromeIT

Tevreden, de refurbished Chromebook Pixel is snel geleverd, was in nieuwstaat en werkt prima. Beetje vreemd dat het in een Bol.com doos werd geleverd, maar gelukkig doet dat niets af aan de kwaliteit van het werkelijke product. Zou hier zeker nogmaals bestellen.