ChromeIT
ChromeIT importeert o.a slecht in Nederland verkrijgbare IT goederen en biedt die voor een concurrerende prijs aan.
ChromeIT specialiseert zich daarbij in de verkoop van omputers werkend met het Google Chrome operating syteem zgn Chromebooks
  • Wesley Stevens
    Review voor ChromeIT

Enorm behulpzaam, snel en vriendelijk!

• Rob
    Review voor ChromeIT

Er zijn genoeg Google fans in Nederland, maar helaas biedt Google nog geen laptops in de Nederlandse Google store aan. Gelukkig hebben we ChromeIT, die ze direct vanuit Amerika importeert. ChromeIT begeleidt je op een zeer vriendelijke wijze door het orderproces heen. Levering laat niets te wensen over: bij de laptop zat zelfs een adapter om de US-stekker in een Nederlandse wandcontactdoos te pluggen. Prima toch!?! Ik ben er blij mee!

• Hoe beoordeel je ChromeIT?

• Victor
    Review voor ChromeIT

Goede prijs en snel geleverd. Maar de proef op de som kwam toen een van de chromebooks kuren vertoonde direct bij ontvangst. ChromeIT bood aan om direct vervanging op te sturen, zodat we zo kort mogelijk zonder zouden zitten. Ik mocht het defecte aparaat nasturen. Super service!

• Zack
    Review voor ChromeIT

Ik ben erg tevreden met Chromeit, ik heb sinds kort een chromebook daar besteld, die is snel geleverd en naar behoren!

• Rik
    Review voor ChromeIT

Goede service en snelle bezorging.

• Peter Verwijmeren
    Review voor ChromeIT

Super service bij deze winkel! Ook na een lange tijd gewoon een oplossing aanbieden! Echt top, niet denken in problemen maar oplossingen.
    Dank je Jan-Willem!

• Chris P.
    Review voor ChromeIT

Tevreden, de refurbished Chromebook Pixel is snel geleverd, was in nieuwstaat en werkt prima. Beetje vreemd dat het in een Bol.com doos werd geleverd, maar gelukkig doet dat niets af aan de kwaliteit van het werkelijke product. Zou hier zeker nogmaals bestellen.

• ronald majoor
    Review voor ChromeIT

Heel tevreden. Website is duidelijk en e-mails welke verzonden worden over afhandeling zijn ook duidelijk. Blij met met samsung chromebook pro.

• M.Blankestijn
    Review voor ChromeIT

Bij ChromeIT de Samsung Plus chromebook besteld. Er werd snel gereageerd via de mail op vragen. Op vrijdag besteld op zaterdag in huis. Prima verpakking en Nederlandse stekker erbij. Ben erg blij met mijn Chromy !

• Hans Maas
    Review voor ChromeIT

Pixel Chromebook 2013 besteld. Nieuw uit de doos maar bleek een doorlopende lijn over het scherm te hebben die oplichtte en knipperde. Euvel vermeld, Pixel Chromebook retour gestuurd. Via mail op de hoogte gehouden en nog geen week later een nieuwe Pixel Chromebook in huis. Dit alles zonder kosten....PERFECTE service