Brabantialaan 28a
KvK 17192993

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,0

Adrie van Rijsingen beoordeelde op 2019-02-13

Ik heb ze gebeld met de vraag welke coating het beste kon gebruiken voor mijn bitumen dak. In eerste instantie vroeg ik of ze ook vloeibaar rubber verkochten? Na een goed gessprek werd mij aangeraden de dakcoating van Dakreflex te gebruiken omdat deze energiezuinig zou zijn. Product werd netjes de volgende dag geleverd, nu hopen dat het ook het juiste effect heeft

Reactie van Coatingmarkt:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat het product u goed bevalt, en als u het effect heeft kunnen meten zouden wij het op prijs stelen als u ons daarvan op de hoogte houdt.

Maria Welten beoordeelde op 2019-02-12

Gisteren Funcosil OFS besteld en heden middag heeft hun chauffeur dit middel keurig netjes op lokatie geleverd. Prijs/kwaliteit is gewoon top!

Reactie van Coatingmarkt:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling