Brabantialaan 28a

Bol.com 10 8,6

Fred Dam beoordeelde op 2019-05-25

heel tevreden snelle levering

Esther Klaver beoordeelde op 2019-05-24

Geen ontvangst bevestiging, geen mail dat het verzonden is . Maar keurig na twee dagen thuis bezorgd, dus tevreden!

Jeroen Van Zelst beoordeelde op 2019-05-20

Via Funcosil.nl met hun in contact gekomen en vervolgens gebeld. Ik kreeg helder en duidelijk advies om mijn muren te impregneren met Funcosil SNL. Hun prijs is top en de levering de volgende dag.

Reactie van Coatingmarkt:
Hoi Jeroen, wij zijn blij dat je zo tevreden bent over ons. Hartelijk dank voor je positieve beoordeling

Adrie van Rijsingen beoordeelde op 2019-02-13

Ik heb ze gebeld met de vraag welke coating het beste kon gebruiken voor mijn bitumen dak. In eerste instantie vroeg ik of ze ook vloeibaar rubber verkochten? Na een goed gessprek werd mij aangeraden de dakcoating van Dakreflex te gebruiken omdat deze energiezuinig zou zijn. Product werd netjes de volgende dag geleverd, nu hopen dat het ook het juiste effect heeft

Reactie van Coatingmarkt:
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat het product u goed bevalt, en als u het effect heeft kunnen meten zouden wij het op prijs stelen als u ons daarvan op de hoogte houdt.

Maria Welten beoordeelde op 2019-02-12

Gisteren Funcosil OFS besteld en heden middag heeft hun chauffeur dit middel keurig netjes op lokatie geleverd. Prijs/kwaliteit is gewoon top!

Reactie van Coatingmarkt:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling