Coatingmarkt

Coatingmarkt is een webwinkel speciaal gericht op particulieren en ondernemers om hen van professionele producten te voorzien.
Onze producten zijn o.a. gericht op:

Bescherming, onderhoud
Restauratie en renovatie van gebouwen vanaf de fundering tot aan het dak.
Wij bieden oplossingen voor kelder en fundamentafdichting, gevelbescherming, wandafwerkingen, betonreparatie en conservering, mortelhulpstoffen, lossingmiddelen, dakbescherming (onderhoud) en een compleet afbouw programma.
Tevens leveren wij producten voor kunstharsvloeren en het onderhoud hiervan, houtbescherming en veredeling.
Wij zijn een team met meer dan 25 jaar ervaring in de bouw, verkoop, service verlening en logistiek.
Graag delen wij onze kennis om met u op zoek te gaan naar het juiste product om de duurzaamheid van uw gebouw te:

Verfraaien
Repareren
Onderhouden
Beschermen
Verlengen
Door een goede samenwerking met de leveranciers kunnen wij u niet alleen van het juiste advies voorzien maar zijn we tevens concurrerend in de markt. Bent u niet in staat het product zelf te verwerken dan kunnen wij als officieel verwerker van remmers producten dit werk voor u verrichten.
Klik hier voor een offerte aan te vragen in onze rubriek diensten.

Tevens zijn wij een geautoriseerd dealer van Remmers Producten.
Remmers Bouwchemie BV is één van de belangrijkste en grootste producent op het gebied van bouwbeschermingsproducten en biedt al meer dan 50 jaar een compleet programma van zeer hoogwaardige professionele producten, waarmee de meest voorkomende bouwproblemen snel en doeltreffend worden opgelost.

Wij wensen u veel plezier met het bezoeken van onze webwinkel en hopen op een prettige samenwerking.

Zie ook onze partnersites:

www.dakoplossingen.nl