Coatingmarkt
Coatingmarkt is een webwinkel speciaal gericht op particulieren en ondernemers om hen van professionele producten te voorzien.
Onze producten zijn o.a. gericht op:

Bescherming, onderhoud
Restauratie en renovatie van gebouwen vanaf de fundering tot aan het dak.
Wij bieden oplossingen voor kelder en fundamentafdichting, gevelbescherming, wandafwerkingen, betonreparatie en conservering, mortelhulpstoffen, lossingmiddelen, dakbescherming (onderhoud) en een compleet afbouw programma.
Tevens leveren wij producten voor kunstharsvloeren en het onderhoud hiervan, houtbescherming en veredeling.
Wij zijn een team met meer dan 25 jaar ervaring in de bouw, verkoop, service verlening en logistiek.
Graag delen wij onze kennis om met u op zoek te gaan naar het juiste product om de duurzaamheid van uw gebouw te:

Verfraaien
Repareren
Onderhouden
Beschermen
Verlengen
Door een goede samenwerking met de leveranciers kunnen wij u niet alleen van het juiste advies voorzien maar zijn we tevens concurrerend in de markt. Bent u niet in staat het product zelf te verwerken dan kunnen wij als officieel verwerker van remmers producten dit werk voor u verrichten.
Klik hier voor een offerte aan te vragen in onze rubriek diensten.

Tevens zijn wij een geautoriseerd dealer van Remmers Producten.
Remmers Bouwchemie BV is één van de belangrijkste en grootste producent op het gebied van bouwbeschermingsproducten en biedt al meer dan 50 jaar een compleet programma van zeer hoogwaardige professionele producten, waarmee de meest voorkomende bouwproblemen snel en doeltreffend worden opgelost.

Wij wensen u veel plezier met het bezoeken van onze webwinkel en hopen op een prettige samenwerking.

Zie ook onze partnersites:

www.dakoplossingen.nl
www.dakontluchtingen.nl
www.schoorsteenkapje.nl
www.gootfix.nl
De zekerheden van https://www.coatingmarkt.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019

Have you purchased from a member of ours? We then ask you to share your experience. These experiences are shown publicly to inform potential customers of the webshop's customer service.

WebwinkelKeur is completely independent. Our goal is to make e-commerce safer. We do not ask our members a high fee as we want all webshops to be able to join our cause. We are the point of contact for both the webshop and the customer.

Do you end up in conflict with one of our members? We will help you both to get to quick solution with our free mediation. If that shows to be impossible you have the opportunity to submit the dispute to DigiDispuut which can provide a binding verdict.