Dignajohannaweg 231
3193 PE Hoogvliet
+31(0)10-7142228

Stevenson beoordeelde op 2018-05-01

Recent had a kennis een probleem met haar tablet; werd ineens te warm. Ik belde naar ComputerGeeks in Hoogvliet omdat ik daar woon. We mochten dezelfde avond langskomen. Dat deden we, we waren vriendelijk ontvangen en de technici ging meteen aan de slag. Na wat onderzoek, verving hij de koelpasta en liet het tablet even draaien. Na een poosje leek het probleem opgelost te zijn maar mijn kennis mochte het meenemen om onder normale werkomstandigheden te laten draaine. Probleem was inderdaad opgelost. Snel en vakkundig geholpen. Een echte aanrader voor alle computer problemen. er zijn verschillende collega's, allemaal met hun eigen specialiteit. Van Harte Bedankt.

Maaika beoordeelde op 2018-01-06

Snelle en zeer goede service .
Zeer aan te bevelen !
Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen .

Anita beoordeelde op 2017-10-26

Superblij met mijn mooie refurbished HP laptop, hij is niet van nieuw te onderscheiden. Ze hebben er ook gelijk windows 10 op geinstalleerd en handige gebruikstips gegeven. Echte profesionals die weten wat ze doen en waar ze over praten!

J. Barron beoordeelde op 2017-10-19

Het lukte mij niet om op mijn laptop met Windows 10 partities te maken voor mijn SSD. Hier was blijkbaar een speciaal programma voor nodig, bij Computergeeks duurde het niet lang voordat zij hierachter waren. Ik hoefde mijn laptop maar een paar uurtjes te missen.

Bas beoordeelde op 2017-09-27

Ik ben goed geholpen door Computergeeks. Veelvuldig contact gehad en snelle service. Ik ben tevreden met mijn HP Probook 645 laptop!

Janine beoordeelde op 2017-07-15

Superaankoop! Ik had mijn Macbook binnen 1 dag na bestelling al ontvangen. Er zitten geen krasjes of deukjes op en werkt supersnel. De laptop is ook gebruiksklaar geleverd. Ik ben alleen niet zo bekend met Macbooks dus ik had nog een paar kleine vraagjes. De medewerker die ik aan de lijn kreeg heeft mij uitstekend op weg geholpen. Hij dacht heel goed mee en ik heb ook nog een paar zeer goede, bruikbare tips en tricks van hem gekregen. Deze gasten weten waar ze het over hebben en leveren topspullen.

Janine beoordeelde op 2017-06-12

Supersnelle levering en goede service! Donderdagmiddag mijn Macbook Pro besteld en vrijdag had ik hem al in huis. Hij ziet er prachtig uit en werkt super. In het weekend had ik nog een paar vragen en ik werd telefonisch gelijk (zonder wachttijd) te woord gestaan door een vriendelijke meneer die mij alles zeer duidelijk en geduldig heeft uitgelegd. Ik raad iedereen aan om producten aan te schaffen bij Computergeeks, want naast mooie producten van topkwaliteit bieden ze ook zeer deskundige service en dat allemaal voor een zacht prijsje.