Computergeeks
Reparatie en verkoop van nieuwe en refurbished computers, laptops, mobile telefoons en rand apparatuur.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 08-10-2021 ingetrokken

9,6

• Floris
    Review voor Computergeeks

Om alles! Alles wat zij doen, hoe zij zijn, klantvriendelijkheid, meedenken, eerlijkheid en oprechtheid, ondanks drukte de tijd nemen, sympathiek en professioneel en.... prijs/kwaliteit dikke 10! Absolute aanrader! Review is niet van een vriendje ofzo maar van een echte klant die met een kapotte chromebook zat die weer tiptop is.

• Jako
    Review voor Computergeeks

Uitstekende service, goede uitleg over reparatie en herstel, zeker niet duur!

• Stevenson
    Review voor Computergeeks

Recent had a kennis een probleem met haar tablet; werd ineens te warm. Ik belde naar ComputerGeeks in Hoogvliet omdat ik daar woon. We mochten dezelfde avond langskomen. Dat deden we, we waren vriendelijk ontvangen en de technici ging meteen aan de slag. Na wat onderzoek, verving hij de koelpasta en liet het tablet even draaien. Na een poosje leek het probleem opgelost te zijn maar mijn kennis mochte het meenemen om onder normale werkomstandigheden te laten draaine. Probleem was inderdaad opgelost. Snel en vakkundig geholpen. Een echte aanrader voor alle computer problemen. er zijn verschillende collega's, allemaal met hun eigen specialiteit. Van Harte Bedankt.

• Maaika
    Review voor Computergeeks

Snelle en zeer goede service .
    Zeer aan te bevelen !
    Je wordt vriendelijk en vakkundig geholpen .

• Anita
    Review voor Computergeeks

Superblij met mijn mooie refurbished HP laptop, hij is niet van nieuw te onderscheiden. Ze hebben er ook gelijk windows 10 op geinstalleerd en handige gebruikstips gegeven. Echte profesionals die weten wat ze doen en waar ze over praten!

• J. Barron
    Review voor Computergeeks

Het lukte mij niet om op mijn laptop met Windows 10 partities te maken voor mijn SSD. Hier was blijkbaar een speciaal programma voor nodig, bij Computergeeks duurde het niet lang voordat zij hierachter waren. Ik hoefde mijn laptop maar een paar uurtjes te missen.

• Bas
    Review voor Computergeeks

Ik ben goed geholpen door Computergeeks. Veelvuldig contact gehad en snelle service. Ik ben tevreden met mijn HP Probook 645 laptop!

• Janine
    Review voor Computergeeks

Superaankoop! Ik had mijn Macbook binnen 1 dag na bestelling al ontvangen. Er zitten geen krasjes of deukjes op en werkt supersnel. De laptop is ook gebruiksklaar geleverd. Ik ben alleen niet zo bekend met Macbooks dus ik had nog een paar kleine vraagjes. De medewerker die ik aan de lijn kreeg heeft mij uitstekend op weg geholpen. Hij dacht heel goed mee en ik heb ook nog een paar zeer goede, bruikbare tips en tricks van hem gekregen. Deze gasten weten waar ze het over hebben en leveren topspullen.

• Janine
    Review voor Computergeeks

Supersnelle levering en goede service! Donderdagmiddag mijn Macbook Pro besteld en vrijdag had ik hem al in huis. Hij ziet er prachtig uit en werkt super. In het weekend had ik nog een paar vragen en ik werd telefonisch gelijk (zonder wachttijd) te woord gestaan door een vriendelijke meneer die mij alles zeer duidelijk en geduldig heeft uitgelegd. Ik raad iedereen aan om producten aan te schaffen bij Computergeeks, want naast mooie producten van topkwaliteit bieden ze ook zeer deskundige service en dat allemaal voor een zacht prijsje.