Zonnebaan 12E
3542CE Utrecht

André De Vries beoordeelde op 2018-04-12

Snelle levering, goede gebruiksaanwijzing! Top product!!

Jos Kruijer beoordeelde op 2018-04-05

De website is overzichtelijk en duidelijk, en de levering duurde redelijk snel

YonahD beoordeelde op 2018-03-11

Makkelijke website, snelle levering, mooi product!

Marjon Smits beoordeelde op 2018-02-07

Goed verpakt en redelijk snel. (Zaterdag besteld, dinsdagmiddag ontvangen, had maandag verwacht)

Fleur Trommel beoordeelde op 2018-01-12

Super snel en ziet er top uit!

Michael beoordeelde op 2018-01-04

Na het binnen krijgen van de ps4 pro skin niet tevreden over de kwaliteit en scherpte van de skin.
Na contact via de mail probleemloos een vervanger toegestuurd gekregen.
Zeer snelle reacties en super goede service.

M Jansen beoordeelde op 2017-12-22

Goede medewerkers
Hulp en mail reactie
Thanks

Wendie Van kasteren beoordeelde op 2017-12-22

Snelle service

MvR beoordeelde op 2017-12-19

snelle en vriendelijke service. Door onze eigen fout verkeerde stickers besteld maar voor ik het wist lagen de nieuwe alweer op de deurmat. dank je wel!

Sophia Bouman beoordeelde op 2017-12-14

Besteld, na enkele dagen in huis, best nog wel snel ivm de vele pakketjes die worden verzonden. De kwaliteit van de stickers weet ik nog niet het is een Kerst cadeau voor onze kleinzoon, dus moet nog gegeven worden.

lindsey hebbelynck beoordeelde op 2017-12-14

leuke stickers voor mijn neefje op vrijdag besteld normaal maandag geleverd maar mijn pakket is 3 dagen in het sorteercentrum van post.nl blijven liggen jammer dat jullie snelle werk door post.nl zo tenietgedaan word .

Reactie van Consolestickers.nl:
Helaas ondervinden wij soms wat vertraging bij PostNL door de feestdagen drukte. Bedankt voor het begrip en fijn om te horen dat uw neefje blij is met ons product.

Willem van Mourik beoordeelde op 2017-12-11

Goeie kwaliteit stickers! Hecht goed! Netjes verpakt, en netjes uitgelegt etc.. 10+

Justin Fritz beoordeelde op 2017-12-09

Beste die er zijn

Mrx beoordeelde op 2017-11-29

Super snelle levering! Mooi product!

Maikel v Dijke beoordeelde op 2017-11-28

Heel erg tevreden snelle levering en gratis door giveaway bedankt!!!!

Dave Goethals beoordeelde op 2017-11-26

Geweldig product!!!Top service!!!Vriendelijk.Gewoon top top top!!!!!!!

Bernt Vonk beoordeelde op 2017-11-24

Snel geleverd en stickers van goede kwaliteit

Jeffrey Stiegelis beoordeelde op 2017-11-18

Prachtige controller! Binnen 2 dagen geleverd en was goed verpakt! Zeer te vreden ermee.. en omdat ik de site nog niet kon, had ik er voor gekozen om via Afterpay te betalen.

ilona Massink beoordeelde op 2017-11-17

betaling niet gelukt en toch een mail gekregen van verzending maar toch niets ontvangen
heel onduidelijk.toch nog een positieve reactie gehad van de klantenservice met verontschuldiging voor een fout van hun.

Henk Van Essen beoordeelde op 2017-11-13

Heel tevreden,donderdag besteld, vrijdag in huis. Ook de uitgebreide toelichting over de route van het pakje
was prettig en zeer professioneel.