Consolestickers.nl

Consolestickers.nl

Consolestickers is gespecialiseerd in de verkoop van stickers/skins voor uw game consoles zoals Playstation en Xbox. Wij bieden tevens ook een hoop accessoires aan voor Playstation en Xbox consoles.
Wij maken ook stickers op maat voor voor iedere console liefhebber. Ons webwinkel adres is: https://www.consolestickers.nl
8,2

• Mariette Knijnenburg
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

Als er een afspraak is voor avondlevering waar ik voor betaal en het word s’middags om 14.00u gewoon door de brievenbus gegooid vind ik een slechte zaak heb een mail gestuurd hiervoor en krijg gewoon geen antwoord

• Dianne Noordink

Levering conform verwachting

• Hoe beoordeel je Consolestickers.nl?

• NS Barendregt
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

voorraad op de site beter checken en bewerken ipv. Iemand een week langer op zijn/haar pakketje te laten wachten + spelling in de mail verbeteren ipv zelfs de naam van de klant verkeerd te schrijven.

• Remco Jansen
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

Het vel stickers voor de controller,was helemaal verlebt,alsof het in een bomvolle brievenbus was gepropt,laat mijn brievenbus nu alleen helemaal leeg zijn geweest.

• Gelinde Boelens

Snelle keurige levering!

• SAM DOBBELS

De max !!!

• Michael Dessein
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

De levertijd ik heb donderdag besteld en nog niets ontvangen en normaal moest ik die vrijdag ontvangen gingen eerst leveren met dhl en plots krijg ik mail dat b post leveren en nu nog niets ontvangen.

• Danielle Hooglugt
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

Hellemaal snel geleverd en uitstekende kwaliteit

• Bas
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

Snel geleverd in goede staat

• Kevin houthuijzen

Perfecte service prima personeel