Consolestickers.nl

Consolestickers.nl

Consolestickers is gespecialiseerd in de verkoop van stickers/skins voor uw game consoles zoals Playstation en Xbox. Wij bieden tevens ook een hoop accessoires aan voor Playstation en Xbox consoles.
Wij maken ook stickers op maat voor voor iedere console liefhebber. Ons webwinkel adres is: https://www.consolestickers.nl
8,8

• Remco Jansen
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

Het vel stickers voor de controller,was helemaal verlebt,alsof het in een bomvolle brievenbus was gepropt,laat mijn brievenbus nu alleen helemaal leeg zijn geweest.

• Gelinde Boelens

Snelle keurige levering!

• Hoe beoordeel je Consolestickers.nl?

• SAM DOBBELS

De max !!!

• Michael Dessein
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

De levertijd ik heb donderdag besteld en nog niets ontvangen en normaal moest ik die vrijdag ontvangen gingen eerst leveren met dhl en plots krijg ik mail dat b post leveren en nu nog niets ontvangen.

• Danielle Hooglugt
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

Hellemaal snel geleverd en uitstekende kwaliteit

• Bas
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

Snel geleverd in goede staat

• Kevin houthuijzen

Perfecte service prima personeel

• Edwin Voorsluijs

• Esmeralda Werkman
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

Prima service. Alleen dhl is een flutservice. Niet eens aangebeld. Gewoon door brievenbus gepropt en snel weggereden.

• Tom Van Gestel
    Geverifieerde klant van Consolestickers.nl

Nog steeds niets ontvangen🤔Was een cadeautje.

Antwoord van Consolestickers.nl

Beste Tom,

Wat vervelend dat het pakket nog niet is aangekomen! Dit hadden we graag van u vernomen, om het direct op te kunnen lossen.

We willen graag direct contact opnemen met DHL onze verzendpartner. Kunt u het bestelnummer met ons delen?

U kunt altijd contact met ons opnemen op de manier die u het meest makkelijk vindt: Whatsapp/Email/Telefoon/Facebook.

Lilly #CustomerCare