Westersteeg 38
1441AW Purmerend

9,1

Jan Vernooij beoordeelde op 2017-04-07

Tijdig, verzorg en goede kwaliteit

Inge Kortekaas beoordeelde op 2017-02-24

Goede kwaliteit

anneliese meijde beoordeelde op 2017-02-20

Een heel leuk monteurpakje! Goede kwaliteit en snelle levering.

P.G.M. de Klein beoordeelde op 2017-01-23

het is allemaal goed gekomen maar bij mijn eerste bestelling was het niet helemaal kompleet en kon ik het verjaardagscadeau niet volledig schenken. Dus kijk bij een bestelling eerst of er alles bij zit. M.Vr. Gr.

Barbara beoordeelde op 2017-01-19

Snelle levering en het brandweer kostuum is echt super mooi, onze kleinzoon zal er heel blij mee zijn!

V. beoordeelde op 2017-01-14

Alles perfect. s' Middags besteld en de volgende dag geleverd.

Willy van Wezep beoordeelde op 2016-12-29

Product is heel goed ontvangen. De levering was ook prima.

Jean Stelte beoordeelde op 2016-12-22

Goede kwaliteit,goed verpakt en snel geleverd. Ik ben zeer te vreden!!! :-) :-)

Andrea Korevaar beoordeelde op 2016-12-12

Product ok en goed verpakt, maar donderdag 1 dec besteld en pas zaterdagavond 3 dec in huis, terwijl ik uitdrukkelijk had vermeld het op 2 dec nodig te hebben. Misschien sinterklaasdrukte hoor.

Eva de Vries beoordeelde op 2016-12-12

Snel en super blij met ervaring, kon echt niet beter....

Henny van Wordragen beoordeelde op 2016-12-05

Ik ben heel erg tevreden, het bestelde artikel was toch opeens niet te leveren en ik werd daar direct van op de hoogte gesteld middels een telefoontje zodat ik het kadootje voor m'n kleinzoon nog gauw ergens anders kon kopen. En de rest was er de volgende dag en het geld van het kadootje wat er niet was, zat netjes in een zakje erbij. Ik ga er graag nog eens iets bestellen.

Maartje Luimes beoordeelde op 2016-12-05

Goede service .Snelle levering .

Ria van Meurs beoordeelde op 2016-11-10

Alles goed gegaan alleen kwam het ee dag later maar het pakketje was te vol ge via internet.

I Reijnders beoordeelde op 2016-10-20

Snelle levering.
Eenvoudig bestellen.
netjes verpakt.

Lucilia Fortes De Almeida beoordeelde op 2016-10-14

Ik ben zeer te spreken over Cruyffspeelgoed. Het cadeau was snel binnen. Er bleek iets niet goed te zijn met de walkie talkie. Daar heb ik over gebeld. Ik ben zeer goed geholpen door de heer en een nieuwe walkie talkie zou nog dezelfde dag op de post gedaan worden. Chapeau voor de vriendelijke behandeling en voor het rap opnemen van de telefoon toen ik belde. Dat gebeurt nog maar zelden.

Esther van Rooijen beoordeelde op 2016-09-19

Overzichtelijke website. Snelle levering en netjes verpakt.

stefanie riegman beoordeelde op 2016-08-15

Leveren op tijd en het pakket is zoals op de foto's.

ilse luijken beoordeelde op 2016-08-11

Snelle bezorging, maar we hadden meer spullen besteld ivm verzendkosten en toen bleek bij bezorging toch 1 artikel niet leverbaar. Geld en brief netjes bijgesloten, maar toch nog een andere bestelling ergens anders moeten plaatsen met verzendkosten. Was jammer. Verder prima geregeld!

kristel brouwers-oerlemans beoordeelde op 2016-07-22

de bestelling is na 1 dag al geleverd. het ziet er ook precies uit zoals online
mijn zoon is nu al weg van zijn pakje!

Stella Vroon beoordeelde op 2016-07-15

Prachtig speelgoed van goede kwaliteit.