Floralaan 1
6681PC Bemmel
085 0603108

Jan beoordeelde op 2019-02-10

Cyril beoordeelde op 2019-02-06

Goede service en snel versturen.

Richard beoordeelde op 2019-02-05

Dhr van den Adel beoordeelde op 2019-02-05

Ronald beoordeelde op 2019-02-05

Michel beoordeelde op 2019-02-05

Dick beoordeelde op 2018-12-27

Goede voorwaarden, duidelijk met betaling, snelle verzending en mooi product

Marcel beoordeelde op 2018-12-06

bestelling makkelijk en snelle levering TOP

Egge beoordeelde op 2018-12-05

Nico beoordeelde op 2018-12-05

Albert beoordeelde op 2018-12-05

subliem

Robbert beoordeelde op 2018-11-30

Hoge kwaliteit en met zorg verzonden, hier wordt niet zo maar iets gedaan ( trouwens bij het KCT ook niet) hier is over nagedacht, fijn dank u wel, echt mooie en verzorgde producten en een correcte behandeling, met een vriendelijke groet van Robbert ter Wal, een man van 68 die nog volop aan krachttraining doet en die ze op de sportschool Robbie noemen, hoe zwaarder de halters hoe kleiner mijn naam, eerst was het Rob en nu is het Robbie, heerlijk ik vind het prima.

Ruud beoordeelde op 2018-11-28

Duidelijke wijze om te bestellen en snelle levering.

Beste heer Tjijssen beoordeelde op 2018-11-28

Ik ben zeer tevreden, over de bestelling en de snelle afhandelingen van de bestellingen.
Ik raad dit iedereen aan.
J.A.Thijssen.

Marco beoordeelde op 2018-11-27