Stadskampstraat 15
5223XW 's-Hertogenbosch

8,5

J. Kaashoek beoordeelde op 2018-09-01

Jammer, verkeerde maat geleverd... en is ook niet meer op voorraad!

Angela beoordeelde op 2017-12-05

Hele mooie kleding van goede kwaliteit en hele snelle service ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ vind de webpagina ook heel duidelijk zeker een aanrader !!!!!!

Wendy beoordeelde op 2017-12-04

Geweldige keus tegen een normale prijs was zelfs helemaal niet duur. Bestelling was snel in huis zoals ze beloofd hadden. Vorige week nog mail contact gehad met een vraag en deze werd netjes en snel beantwoord.
Zeker een aanrader.

Jolanda beoordeelde op 2017-12-03

Mooi en betaalbare baby en kinderkleding goede service en je wordt er uitstekend en op eerlijke manier geholpen niet goed geld terug gr. Een tevreden klant