Jan van Riebeecklaan 31
2803WR Gouda

Irene Barendse beoordeelde op 2019-06-07

Hele fijne webwinkel, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. De site is up to date.

Monique Vrijbloed beoordeelde op 2019-06-04

Geweldige winkel, Ilona denkt met je mee! Er is niks te gek voor haar om haar klanten te helpen.

Corrie Wijbrands beoordeelde op 2019-05-09

Heel goed, word netjes afgehandeld, erg snel in huis. Een aanrader

Joke van tilburg beoordeelde op 2019-05-09

Gewoon uitstekend op alle gebied! Met creapassie net als ik!!

Corry Gielen beoordeelde op 2019-04-25

Zeer blij met deze webwinkel die heel dichtbij is voor mij. Naast het keurig afleveren van bestelling is de website zo eenvoudig te bedienen en doe je zoveel nieuwe, leuke en creatieve ideeën op................in de top tien zou ik zeggen

Rosita beoordeelde op 2019-03-19

Wat een geweldige service! De ene dag besteld de andere dag al binnen, altijd alles netjes verpakt zodat het veilig verstuurd kan worden . Altijd een leuk extraatje erbij wat een verwennerij zeg. Ik zeg super winkel 😃

Holly beoordeelde op 2019-03-01

Hele fijne webwinkel..op alle vlakken dikke 10!

Trix Oskam beoordeelde op 2019-02-28

Bestellingen worden verzonden zodra ze in huis zijn en er wordt niet gewacht op producten uit de bestelling. Die worden gewoon nageleverd, hoewel ik het ook prima zou vinden als alles tegelijk geleverd wordt. De bestellingen worden altijd degelijk verpakt. En toen ik dacht dat er iets niet klopte met de inhoud van een artikel is dat uitstekend opgelost, terwijl dat achteraf niet aan de webwinkel lag. Er wordt ook snel en goed gecommuniceerd als het gaat om de bestelling of vragen over de artikelen. Bovendien heeft Ilona altijd scherp geprijsde pre-orders als het om Tim Holtz producten gaat! Ik kom hier telkens weer terug, ook voor andere mixed media artikelen.

Josette de quant beoordeelde op 2019-02-28

Deze webwinkel heeft een leuk assortiment met o.a. Tim Holtz en Finnabair en andere aparte merken. Daardoor onderscheiden ze zich van de gemiddelde webshop. Altijd snel antwoord op je vragen en prima service. De bestelling is meestal de volgende dag al in huis. Dus kortom een aanrader!

Charret beoordeelde op 2019-02-14

Het is goede webshop met een variërend assortiment. Met een scherpe prijsstelling en vlotte verzending. Er wordt snel gereageerd op eventuele vragen. Kortom ik bestel graag mijn spullen bij Ilona en haar collega's.

Gerrina Poncin beoordeelde op 2019-02-14

Super duidelijke communicatie en zo fijn afgehandeld! Al meerdere keren besteld en telkens duidelijkheid in levering en fijn verpakt ontvangen!

Maria Flippo-de Bruijn beoordeelde op 2019-02-14

Hele fijne webwinkel. Heb er al meerdere workshops gedaan, heel erg gezellig en leuke ervaringen opgedaan. Ik woon er niet zover vandaan, dus kan ook vaak mijn bestelde spulletjes zelf ophalen. Altijd netjes geregeld, maar ook over de post snel thuisbezorgd.

Danielle beoordeelde op 2019-02-14

Zeer tevreden! Bestellingen worden snel en netjes verstuurd. In mijn geval ging er de laatste keer iets mis met de verzending door vervoersbedrijf. Iets waar de winkelier niets aan kan doen maar wat supersnel en goed werd opgepakt waardoor ik mij als klant geholpen voel. De bestelling is mede door het snelle handelen van De Hobbykamer uiteindelijk toch op de juiste plek terecht gekomen. Heel fijn!

Margriet beoordeelde op 2019-02-14

Superleuke shop waar je heel erg fijn geholpen wordt. Nog leuker is om er een workshop te volgen: persoonlijke aandacht, super creatief, perfect verzorgd en altijd mooie projecten. Aanrader!

Elly de Koning beoordeelde op 2019-02-14

Uitstekende webwinkel. Duidelijke en vriendelijke communicatie. Goede prijsstelling. Ook als er iets is misgegaan of als je iets bijzonders wilt hebben/weten, doen ze hun best om je te helpen. Hier werken mensen die duidelijk een passie hebben voor wat ze doen en verstand hebben van de producten die ze verkopen. Beslist een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een goede webshop voor dit soort artikelen!

flava beoordeelde op 2019-02-14

Duidelijke en vriendelijke communicatie. Snelle levering, netjes verpakt met een persoonlijke touch.

Nel Cornelissen beoordeelde op 2019-02-14

hartstikke leuke webwinkel met zeer enthousiaste dames.
Fantastische service en snelle levering. Goede kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.
Dames bedankt voor jullie enorme inzet.

Bernice Reit beoordeelde op 2019-02-13

Zeer tevreden snelle levering en snelle reacties op persoonlijke vragen ruim assortiment leuke aanbiedingen

Hennie beoordeelde op 2018-12-04

Ben altijd heel tevreden snelle levering en ze kijkt altijd of ze het nog kan bestellen als het toevallig niet voorradig is en erg gastvrij

Hanneke beoordeelde op 2018-12-04

Op alle punten een uitstekende service.