Jan van Riebeecklaan 31
2803WR Gouda

Charret beoordeelde op 2019-02-14

Het is goede webshop met een variërend assortiment. Met een scherpe prijsstelling en vlotte verzending. Er wordt snel gereageerd op eventuele vragen. Kortom ik bestel graag mijn spullen bij Ilona en haar collega's.

Gerrina Poncin beoordeelde op 2019-02-14

Super duidelijke communicatie en zo fijn afgehandeld! Al meerdere keren besteld en telkens duidelijkheid in levering en fijn verpakt ontvangen!

Maria Flippo-de Bruijn beoordeelde op 2019-02-14

Hele fijne webwinkel. Heb er al meerdere workshops gedaan, heel erg gezellig en leuke ervaringen opgedaan. Ik woon er niet zover vandaan, dus kan ook vaak mijn bestelde spulletjes zelf ophalen. Altijd netjes geregeld, maar ook over de post snel thuisbezorgd.

Danielle beoordeelde op 2019-02-14

Zeer tevreden! Bestellingen worden snel en netjes verstuurd. In mijn geval ging er de laatste keer iets mis met de verzending door vervoersbedrijf. Iets waar de winkelier niets aan kan doen maar wat supersnel en goed werd opgepakt waardoor ik mij als klant geholpen voel. De bestelling is mede door het snelle handelen van De Hobbykamer uiteindelijk toch op de juiste plek terecht gekomen. Heel fijn!

Margriet beoordeelde op 2019-02-14

Superleuke shop waar je heel erg fijn geholpen wordt. Nog leuker is om er een workshop te volgen: persoonlijke aandacht, super creatief, perfect verzorgd en altijd mooie projecten. Aanrader!

Elly de Koning beoordeelde op 2019-02-14

Uitstekende webwinkel. Duidelijke en vriendelijke communicatie. Goede prijsstelling. Ook als er iets is misgegaan of als je iets bijzonders wilt hebben/weten, doen ze hun best om je te helpen. Hier werken mensen die duidelijk een passie hebben voor wat ze doen en verstand hebben van de producten die ze verkopen. Beslist een aanrader voor mensen die op zoek zijn naar een goede webshop voor dit soort artikelen!

flava beoordeelde op 2019-02-14

Duidelijke en vriendelijke communicatie. Snelle levering, netjes verpakt met een persoonlijke touch.

Nel Cornelissen beoordeelde op 2019-02-14

hartstikke leuke webwinkel met zeer enthousiaste dames.
Fantastische service en snelle levering. Goede kwaliteit tegen een zeer redelijke prijs.
Dames bedankt voor jullie enorme inzet.

Bernice Reit beoordeelde op 2019-02-13

Zeer tevreden snelle levering en snelle reacties op persoonlijke vragen ruim assortiment leuke aanbiedingen

Hennie beoordeelde op 2018-12-04

Ben altijd heel tevreden snelle levering en ze kijkt altijd of ze het nog kan bestellen als het toevallig niet voorradig is en erg gastvrij

Hanneke beoordeelde op 2018-12-04

Op alle punten een uitstekende service.

Wilma Blom beoordeelde op 2018-12-03

Perfecte service. Alle aandacht voor je bestelling en je vragen. Snelle vriendelijke reactie. Workshops altijd geweldig goed verzorgd.

Angela wools beoordeelde op 2017-02-19

Snelle levering! Goede verpakking.

Caroline Vd Heuvel beoordeelde op 2017-02-17

Ik bestel al jaren via deze webwinkel, de service is altijd uitstekend, goede prijs, vriendelijke webwinkelhoudster en heb je vragen dan kan je ze altijd stellen en heb je bijna altijd direct antwoord. Kortom : top webwinkel die ik bij iedereen kan aanbevelen.

Jacqueline Geerts beoordeelde op 2017-02-16

Uitstekende service. Snelle levering en voor vragen kun je altijd terecht.