De Hobbykamer

De Hobbykamer

De Hobbykamer is een webwinkel met diverse hobbymaterialen waaronder vele bekende merken zoals Tim Holtz tegen scherpe prijzen.

• Ellen schoonbrood
    Review voor De Hobbykamer

Meest geweldige service ever. Wat ik ook nodig heb, ze heeft het voor me, denkt met me mee en levert supersnel. Nieuwe producten kunnen voorbesteld worden. En de prijzen zijn meer dan redelijk. Met stip mijn favoriete winkel Ellen

• Irene Barendse
    Review voor De Hobbykamer

Hele fijne webwinkel, je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. De site is up to date.

Dank je voor je reactie

• Hoe beoordeel je De Hobbykamer?

• Monique Vrijbloed
    Review voor De Hobbykamer

Geweldige winkel, Ilona denkt met je mee! Er is niks te gek voor haar om haar klanten te helpen.

• Corrie Wijbrands
    Review voor De Hobbykamer

Heel goed, word netjes afgehandeld, erg snel in huis. Een aanrader

• Joke van tilburg
    Review voor De Hobbykamer

Gewoon uitstekend op alle gebied! Met creapassie net als ik!!

• Corry Gielen
    Review voor De Hobbykamer

Zeer blij met deze webwinkel die heel dichtbij is voor mij. Naast het keurig afleveren van bestelling is de website zo eenvoudig te bedienen en doe je zoveel nieuwe, leuke en creatieve ideeën op................in de top tien zou ik zeggen

• Rosita
    Review voor De Hobbykamer

Wat een geweldige service! De ene dag besteld de andere dag al binnen, altijd alles netjes verpakt zodat het veilig verstuurd kan worden . Altijd een leuk extraatje erbij wat een verwennerij zeg. Ik zeg super winkel 😃

• Holly
    Review voor De Hobbykamer

Hele fijne webwinkel..op alle vlakken dikke 10!

• Trix Oskam
    Review voor De Hobbykamer

Bestellingen worden verzonden zodra ze in huis zijn en er wordt niet gewacht op producten uit de bestelling. Die worden gewoon nageleverd, hoewel ik het ook prima zou vinden als alles tegelijk geleverd wordt. De bestellingen worden altijd degelijk verpakt. En toen ik dacht dat er iets niet klopte met de inhoud van een artikel is dat uitstekend opgelost, terwijl dat achteraf niet aan de webwinkel lag. Er wordt ook snel en goed gecommuniceerd als het gaat om de bestelling of vragen over de artikelen. Bovendien heeft Ilona altijd scherp geprijsde pre-orders als het om Tim Holtz producten gaat! Ik kom hier telkens weer terug, ook voor andere mixed media artikelen.

• Josette de quant
    Review voor De Hobbykamer

Deze webwinkel heeft een leuk assortiment met o.a. Tim Holtz en Finnabair en andere aparte merken. Daardoor onderscheiden ze zich van de gemiddelde webshop. Altijd snel antwoord op je vragen en prima service. De bestelling is meestal de volgende dag al in huis. Dus kortom een aanrader!