Stormsweg 2/D
2921LZ Krimpen aan den Ijssel

Titus Swart beoordeelde op 2017-07-19

Zeer vriendelijk en snelle levering!

R Verheul beoordeelde op 2017-07-18

Bij de levering was iets misgegaan, is hersteld met een kado wat eigenlijk niet nodig was omdat er meer is geleverd dan ik voor betaald heb.

Fred Molanus beoordeelde op 2017-07-18

Bestelling vlot in huis. Uitstekende kwaliteit en verrast door de kleine kruiden kadootjes.

Erik Jong beoordeelde op 2017-07-17

Snelle levering fijne kruiden en zelfs een potje extra kruiden als waardering erbij gekregen zeker een bedrijf waar ik vaker ga bestellen

Robert Voorn beoordeelde op 2017-07-17

Supersnelle levering, uitstekende prijs, keurig verpakt, vers. Alles tiptop in orde.

Ellen Bakker beoordeelde op 2017-07-16

Zeer tevreden. De kruiden waren keurig verpakt en een snelle levering.

Michiel Heitlager beoordeelde op 2017-07-16

snel bezorgd en goed verpakt, tevreden en als ik weer nodig heb ga ik zeker weer naar deze winkel.

Joke Verheij beoordeelde op 2017-07-16

Goede producten en snelle levering.

Harry Brinkhuis beoordeelde op 2017-07-15

Duidelijke website. Perfecte beschrijving van alle kruiden. Bestellen gaat zonder problemen. Snelle levering. Bij de bestelling nog 2 kadootjes (heerlijke kruidenmixen). Een absolute topper voor de levering van al mijn kruiden!

Patrick kolk beoordeelde op 2017-07-15

Alles top, snel geleverd

Ruud Aalbers beoordeelde op 2017-07-15

Precies zo gelopen als beloofd

theo hisken beoordeelde op 2017-07-12

bestelling lekker snel geleverd bleek een ongelukje met een van de bakjes gebeurt te zijn heb dat gemeld de volgende dag had ik al een nieuw in huis prima geregeld schuld lag volgens de firma bij de bezorgdienst kan zijn toch goed met de klacht omgegaan prima

Bert Decrauw beoordeelde op 2017-07-12

Goede service gezellige mensen perfect geholpen

Lida Muller beoordeelde op 2017-07-12

Prima rond bestelling en levering. Kruiden moet ik nog gaan gebruiken, dus nog geen oordeel over kwaliteit en smaak

Jan Van der velden beoordeelde op 2017-07-11

Levering prima verzorgd

Lisette Schuurmans beoordeelde op 2017-07-11

zeer tevreden , binnen de twee dagen geleverd in Belgie. Ook de goederen waren van zeer goede kwaliteit .

jan ooms beoordeelde op 2017-07-11

prima en snelle service .

C.M. Kooistra beoordeelde op 2017-07-10

Ik ben super tevreden, snelle levering, goed product tegen redelijke prijs

GJH Sterrenburg beoordeelde op 2017-07-10

Producten snel geleverd en nog een aardig presentje ontvangen ook. Ga hier zeker vaker bestellen.

Yvonne Lentz-Hofstede beoordeelde op 2017-07-10

Snel bezorgd, betalen mag achteraf en BBQ kruiden kado. Ik zeg een dikke P van prima