Wilgehout 11
3371KE Hardinxveld-Giessendam
+31 853010945

Roger Zoontjens beoordeelde op 2019-08-11

Snelle levering en duidelijke track en trace

Johan Veenhuis beoordeelde op 2019-08-09

Mijn bestelling geplaatst inclusief verzendkosten. Nadat ik bericht ontving dat mijn bestelling afgehaald kom worden op de dag van het evenement bevreemde het mij dat ik verzendkosten moet betalen. Telefonisch contact opgenomen en daar werd mij verteld dat de verzendkosten reeds waren geretourneerd. Goed afgehandeld. Ik ben benieuwd of mijn bestelling klaar ligt.

Ronnie van Halteren beoordeelde op 2019-08-09

Fijne webshop, ook vragen over de bestelling werden via mail snel en correct beantwoord, aanrader!

Jeremy Mitchinson beoordeelde op 2019-07-16

Excellent quality item and quick delivery

Helen Gosman beoordeelde op 2019-07-12

Persoonlijk en snel!

Emmy De Jong beoordeelde op 2019-07-09

Klantvriendelijk en goede service!

Malcolm Isaac beoordeelde op 2019-07-08

My order was placed and received in the UK within 7 days . I received clear updates as to the progress of my order and the product I received was of fantastic quality. Thank you Delware.

kor meuken beoordeelde op 2019-06-18

Ik had de patch besteld heel mooi op me airsoft jas krijg nu al reacties van hoe kom je er aan.

Gonda Brouwer-Kragten beoordeelde op 2019-06-17

Heel tevreden. Er ging in 1e instantie iets mis bij de bestelling. Maar dat was supersnel opgelost en had binnen 2 dagen alsnog het juiste artikel binnen. Geweldige service!

John Jelles beoordeelde op 2019-06-02

Er wordt snel gereageerd op vragen. Zending wordt goed verpakt.

John Burgemeestre beoordeelde op 2019-05-15

Duidelijke site, makkelijk bestellen en snel geleverd.

Jean Plessers beoordeelde op 2019-05-01

Top produkt

Tjepke Gratama beoordeelde op 2019-04-25

Verliep prima de bestelling. Lag ook netjes klaar bij Borg.

Edward van Loon beoordeelde op 2019-04-22

Snel en zonder enige problemen geleverd en een leuke kaart als dank voor de bestelling.

Hans Heslenfeld beoordeelde op 2019-04-13

Heel tevreden en goede kwaliteit kleding. En vooral altijd leuk dat er een persoonlijke hand geschreven kaart bij zit.

- beoordeelde op 2019-03-30

Correcte afhandeling en snelle levering

Jerry van dolderen beoordeelde op 2019-03-03

mijn bestelling wordt pas eind feb geleverd...nadeel is dat ik mijn bestelling niet kan volgen.
het is nu maart,maar heb nog niks ontvangen?
wordt ook niet op de hoogte gebracht van evt verzending.
dus dat vindt ik allemaal wel wat minder.
ik wacht het maar af,hoop dat mijn bestelling van de week wel binnen komt.

mvgr
Jerry van Dolderen.

Henk beoordeelde op 2019-02-01

Wat een prachtige bedrijf!
Uiterst klantvriendelijk en passie voor het vak! TOP!

Martin beoordeelde op 2019-01-23

Wonderful material and prints!
Fast delivery and Amazing Quality for this price.