Wilgehout 11
+31 853010945

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

9,1

Tjepke Gratama beoordeelde op 2019-04-25

Verliep prima de bestelling. Lag ook netjes klaar bij Borg.

Edward van Loon beoordeelde op 2019-04-22

Snel en zonder enige problemen geleverd en een leuke kaart als dank voor de bestelling.

Hans Heslenfeld beoordeelde op 2019-04-13

Heel tevreden en goede kwaliteit kleding. En vooral altijd leuk dat er een persoonlijke hand geschreven kaart bij zit.

- beoordeelde op 2019-03-30

Correcte afhandeling en snelle levering

Jerry van dolderen beoordeelde op 2019-03-03

mijn bestelling wordt pas eind feb geleverd...nadeel is dat ik mijn bestelling niet kan volgen.
het is nu maart,maar heb nog niks ontvangen?
wordt ook niet op de hoogte gebracht van evt verzending.
dus dat vindt ik allemaal wel wat minder.
ik wacht het maar af,hoop dat mijn bestelling van de week wel binnen komt.

mvgr
Jerry van Dolderen.

Henk beoordeelde op 2019-02-01

Wat een prachtige bedrijf!
Uiterst klantvriendelijk en passie voor het vak! TOP!

Martin beoordeelde op 2019-01-23

Wonderful material and prints!
Fast delivery and Amazing Quality for this price.