Strangeweg 9
7731GV Ommen

Guus Claase beoordeelde op 2019-08-21

Kogeltjes voor mijn luchtbuks zijn snel geleverd, goed verpakt.

Tinus beoordeelde op 2019-08-20

Snel verzonden goed verpakt

Monique Stuit beoordeelde op 2019-08-20

Ik was blij verrast dat een pet die bij de herdenkingen in Normandië afgelopen juni uitverkocht was bij Douwe's Dump te koop was. Echter was het daar niet meer op voorraad, na een telefoontje van Douwe's Dump die vertelde dat ze weer besteld waren had ik het met 2 dagen in huis. Top service!

Marc beoordeelde op 2019-08-20

uitstekende persoonlijke service

Nathalie beoordeelde op 2019-08-20

Super snelle service

V. Schaefer beoordeelde op 2019-08-19

De mannen hadden een foutje gemaakt, zijn daar heel open over geweest en zijn met een top alternatief gekomen. Chapeau!

Mathijs beoordeelde op 2019-08-19

Perfect zoals ik het van douwes gewend ben

Daphne beoordeelde op 2019-08-19

Goed

MJ Camino beoordeelde op 2019-08-19

Goed product, snel geleverd

Peter beoordeelde op 2019-08-18

Alles werd vlot en correct afgehandeld dus weer een tevreden klant.

Maikel H. beoordeelde op 2019-08-18

Goede communicatie, snelle levering!

Eddy Jansen beoordeelde op 2019-08-18

Snel, correct en zeer klantvriendelijk.

Ruben beoordeelde op 2019-08-18

Dennis beoordeelde op 2019-08-17

Snelle levering, met tracking code, ook zonder eerst een account aan te maken. Verder deugdelijke verpakking.

Ruud luijten beoordeelde op 2019-08-17

Netjes en snel geregeld

Karin KaS Music & Art beoordeelde op 2019-08-16

Goede en snelle service!

Ik kom een x Real life in de winkel - veeeel leuker. Maar nu gingen we kamperen en waren we snel nog wat laatste dingetjes nodig. Nah super snel / de volgende dag - alles in huis! Super

Nic beoordeelde op 2019-08-13

Doet wat hij belooft, erg vriendelijk, snelle levering, een super service.

Klunder beoordeelde op 2019-08-13

Snelle levering. Goed verpakt. Levering volgens afspraak. Hier bestel ik weleens weer opnieuw.

Roel beoordeelde op 2019-08-13

Dik tevreden! Goede voorraad en supersnelle levering 👌

Marco Gielen beoordeelde op 2019-08-13

Super service kan niet anders zeggen. Had per ongeluk verkeerde maat schoenen besteld.... was totaal geen probleem zelfde dag hadden ze nieuwe verstuurd 👍🏻
Erg klantvriendelijk