Drogix
Drogix is de online Voordeel Drogist, met veel actie-voordeel en ruim 50.000 artikelen!. Wij zijn als het ware een drogisterij, parfumerie, vitamineshop, huishoud-winkel, reformhuis en actie-outlet ineen. Drogix werkt volledig online, onze prijzen zijn daardoor altijd scherp en jij profiteert van ongekend voordeel. Onze uitstekende en goede samenwerking met leveranciers en verschillende groothandels zorgt ervoor dat ons team snel en voordelig aan jou kan leveren. Je kunt gemakkelijk vinden wat je nodig hebt, eenvoudig online bestellen en veilig online betalen. Jouw bestelling wordt direct bij je thuisbezorgd via Post NL pakketservice. Voor slechts € 4,90 in Nederland en € 5,95 in heel België en Duitsland. Bestellingen vanaf € 75,- worden zelfs gratis thuisbezorgd.

Gemak, snelheid, lage prijzen, optimale service en een uitgebreid assortiment zijn onze speerpunten. Dat dit tevreden klanten oplevert blijkt wel uit de vele positieve reviews die wij gekregen hebben.

De zekerheden van https://www.drogix.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016