Drogix
Drogix is dé online discount drogist, met veel actie-voordeel en ruim 50.000 artikelen!. Drogix is als het ware een drogisterij, parfumerie, vitamineshop, huishoud-winkel, reformhuis en actie-outlet ineen. Drogix werkt volledig online, de prijzen zijn daardoor altijd scherp en je profiteert van ongekend voordeel. De uitstekende en goede samenwerking met leveranciers en verschillende groothandels zorgt ervoor dat Drogix snel en voordelig kan leveren. Je kunt gemakkelijk vinden wat je nodig hebt, eenvoudig online bestellen en veilig online betalen. Iedere bestelling wordt direct thuisbezorgd via Post NL pakketservice. Voor slechts € 4,90 in Nederland en € 5,95 in heel België en Duitsland. Bestellingen vanaf € 75,- worden zelfs gratis thuisbezorgd.

Gemak, snelheid, lage prijzen, optimale service en een uitgebreid assortiment zijn speerpunten. Dat dit tevreden klanten oplevert blijkt wel uit de vele positieve reviews die Drogix gekregen heeft van haar tevreden klanten.
De zekerheden van https://www.drogix.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016