Deel uw ervaring
En help toekomstige klanten
Lees ervaringen
Bekijk wat andere denken

Webwinkeleigenaar? Word ook lid en verhoog uw omzet!

Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Eek Installatietechniek

Staalsteden 4-8
7547TA Enschede
053-8524920
KvK 081852200000

Geverifieerd door WebwinkelKeur

Eek Installatietechniek

Gemiddelde beoordeling

9,5

22 beoordelingen

Beoordeling van klanten

95%

0%

5%

2017
Eek Installatietechniek

Ralph beoordeelde op 2017-11-28

Ik ben tevreden geweest over Eek installatie wat de installatie van een verwarming en een ventilatie-unit betreft. Ik ben ontevreden over de (after) service toen bleek dat er een ondeugdelijk product (verwarming) was geleverd en geïnstalleerd. Na een paar maanden (!) wachttijd vroeg Eek voor probleemoplossing 50 Euro. Ik ben hier mee akkoord gegaan om gezeur te voorkomen. Je verwacht van een bedrijf dat als er een ondeugdelijk product geïnstalleerd wordt er een kosteloze oplossing wordt geboden. Eek heeft daarnaast een badkraan op mijn verzoek vervangen ( 5 minuten). Hij gaf aan dit er even bij te doen. Doordat het water tijdelijk werd afgesloten viel de ketel uit. Ook dit probleem was snel opgelost. Tot mijn verbazing werden hier ook kosten voor in rekening gebracht. Ik was hier niet op gewezen en uit principe heb ik de aanvullende ca 15 Euro niet voldaan. Hier kreeg ik zonder overleg/contact na enkele weken een aanmaning voor in de bus. Deze manier van klantbenadering is werkelijk beneden peil. Tot overmaat van ramp is exact dezelfde verwarming geplaatst. Ook bij deze verwarming zijn dezelfde kenmerken zichtbaar die bij de andere verwarming op termijn problemen gaven. De Ventilatie-unit is inmiddels uitgevallen. Ook hier geen service van Eek,maar een doorverwijzing naar de fabrikant. Het is me tot op heden niet gelukt het bedrijf via de servicelijn/link te pakken te krijgen. Samenvattend: dit bedrijf zal meer energie moeten steken in service en communicatie. Eek heeft aangegeven niet meer bij mij langs te willen komen om de problemen op te lossen. Op mijn voorstel om samen om de tafel te zitten en het probleem op een normale manier te bespreken en op te lossen heeft Eek geen gehoor gegeven. Letterlijk gezegd: "ik discussier niet met leugenaars en wanbetalers en ik geef garantie op werk en niet op producten". Vreemde gang van zaken. Helaas zitten we nog even aan elkaar vast, want ik verwacht dat ook deze verwarming binnen afzienbare tijd vervangen zal moeten worden. Zal me dat weer 50 Euro kosten? Eek geeft immers alleen garantie op werk en niet op geleverde producten. Uitkijken dus bij deze ondernemer, die kennelijk voorrang geeft aan snel geld verdienen i.p.v. goede service te verlenen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Reactie van Eek Installatietechniek:
Beste meneer Wessel,

Het door u geschetste beeld is gelogen.

Wij hebben meerdere werkzaamheden voor u uitgevoerd en altijd naar volle tevredenheid!
Één van de werkzaamheden was het vervangen van een verroeste radiator in de badkamer. Deze nieuwe radiator is na enige tijd ook gaan roesten en hier over heeft u contact met ons gezocht, Uw klacht hebben wij direct bij onze groothandel neergelegd welke dit weer bij de fabrikant hebben neergelegd. Da een antwoord lang heeft geduurd beaam ik, echter is dit niet aan ons toe te rekenen, iets wat u zeker weet omdat wij u constant over de voortgang hebben ingelicht. Uiteindelijk hebben wij een nieuwe radiator ontvangen van de fabrikant welke wij bij u geplaatst hebben. Dat wij hier het geldende uurtarief voor berekenen mag vanzelfsprekend zijn. Na het vervangen van de radiator bleek er een storing in uw cv ketel te zitten. Deze storing is ook verholpen echter viel dit buiten de geoffreerde uren en dit is dan ook na gefactureerd. En hier zijn de problemen ontstaan, U weigerde immers deze kosten te betalen!
Nu stuurde u vandaag een sms over een niet werkende itho daalderop mechanische ventilatie, hierop heb ik u direct per sms geantwoord met een link van itho daalderop voor consumenten. Ik had ook niet kunnen antwoorden, u betaald immers niet voor geleverde diensten! Nadat ik u de link per sms gestuurd had begon u te protesteren dat u als consument bent en dat ik alles moet regelen?! Ik heb u geantwoord dat wij geen werkzaamheden voor u verzorgen aangezien u een wanbetaler bent en wij nu eenmaal niet voor niks werken.
Dat u nu een gelogen recensie schrijft verbaast mij dan ook niets.

Eek Installatietechniek

Henk beoordeelde op 2017-05-01

Gewoon erg goed. We hebben eerder goede zaken gedaan met Eek Installatietechniek en zodoende was de keuze voor Eek nu ook heel gauw gemaakt. We zullen anderen het bedrijf zeker aanraden.

Eek Installatietechniek

Rick stapper beoordeelde op 2017-04-24

Remeha ketel voor een goede prijs snel en vakkundig geplaats.
Geen poes pas

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

J. Wuite beoordeelde op 2017-04-24

De werkzaamheden zijn snel en vakkundig uitgevoerd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

Guus van den EInde beoordeelde op 2017-04-06

Vrolijke vent, attent en vakkundig.

Eek Installatietechniek

J.Foss beoordeelde op 2017-03-27

Ben zeer tevreden ; ze komen op de tijd wat is afgesproken, het is een vakman en leveren gewoon goed werk !!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

John M beoordeelde op 2017-03-27

Zelfs in zijn vakantie mijn e-mailtjes over de nieuwe ketel beantwoord en afspraak gemaakt. Met foto's zich voorbereid op de plaatsing. Klus vlot geklaard op afgesproken tijd. Keurige man, behulpzaam en maakte gratis nog een vulkraantje eraan. Super.
Kan hem met de hand op mijn hart aan iedereen aanraden!!! Een dikke 10 !!!
Ketel doet het prima.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

J. Duursma beoordeelde op 2017-03-27

Goed en netjes hier gewerkt en ook alles schoon gemaakt en opgeruimd, dat doet niet iedereen.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

J bakker beoordeelde op 2017-01-31

Zeer tevreden over het advies en uit gevoerde werk

Eek Installatietechniek

the gym beoordeelde op 2017-01-31

goed bedrijf, snel geleverd en gemonteerd. Netjes werk afgeleverd. Zeker een aanrader

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

Marcel beoordeelde op 2017-01-31

Zondagavond hadden we de ketel stuk, maandag 08:30 kwam Jeroen Eek kijken en dinsdag hadden we een nieuwe ketel tegen een heel concurrerende prijs. Erg tevreden!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

Leonie beoordeelde op 2016-09-20

Afgelopen weekend onze 23 jaar oude cv vervangen. De cv wilden wij op een andere plek hebben en dat is gelukt!. Alles was in goed overleg. Er werd vanuit Eekinstallatietechniek gedacht in mogelijkheden en niet in problemen. Wij zijn zeer tevreden!

Eek Installatietechniek

Leo beoordeelde op 2016-09-20

Uitstekende service!
CV Ketel besteld, ze kwamen deze direct installeren, alles netjes afgewerkt en opgeruimd.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

Anoniem beoordeelde op 2016-09-20

Eek zelf levert prima werk en denkt mee met de klant.

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

robert eektimmerman beoordeelde op 2016-02-11

top bedrijf denkt echt mee met de klant .We gaan in de toekomst zeker nog een beroep op ze doen

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

P Voets beoordeelde op 2016-02-09

Prima service

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

ter Braak beoordeelde op 2016-02-08

Zeer vakbekwaam. Echt een aanrader

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

Van Raaphorst beoordeelde op 2016-02-08

Goede service , vriendelijke mensen, vakwerk

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

Ruud Meulenbroek beoordeelde op 2016-02-08

Zeer snel en zorgvuldig geholpen door Eek installatietechniek die binnen 48 uur mijn kapotte ketel hebben vervangen door een nieuwe. topservice!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie
Eek Installatietechniek

Emba Enschede beoordeelde op 2016-02-08

Eek installatietechniek doet nu al een aantal jaren het onderhoud aan onze bedrijfspanden, zowel CV installaties plaatsen en keuren tot aan leidingen aanleggen of vernieuwen van totale toilet en keukenvoorzieningen... Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Snelle levering en plaatsing, goede service en prijzen !!

Verzendtijd
Klantenservice
Prijs/kwaliteit-verhouding
Nazorg en garantie

Aangezien deze webwinkel geen lid van WebwinkelKeur meer is, is het onmogelijk om nieuwe beoordelingen of een geschil te plaatsen.


Voordelen van WebwinkelKeur    Lees alle voordelen

Gecontroleerd door ons

Voordat webwinkels lid kunnen worden van WebwinkelKeur worden ze aan een strenge controle onderworpen. We controleren daarbij of het bedrijf echt bestaat, of men aan wettelijke eisen voldoet en of alle benodigde bedrijfsinformatie eenvoudig vindbaar is op de webwinkel.

Onafhankelijke bemiddeling bij geschillen

Komt u toch in een conflict met een aangesloten lid? Dan bemiddelt WebwinkelKeur gratis. We proberen daarbij snel tot een passende oplossing te komen. Lukt dat toch niet? Dan kunt u het geschil voorleggen aan GeschilOnline welke tot een bindende uitspraak kan komen.

Beoordeeld door u

WebwinkelKeur combineert een keurmerk met klantbeoordelingen. Heeft u iets besteld bij een lid? Dan vragen we u vriendelijk een beoordeling achter te laten op WebwinkelKeur. Deze beoordelingen worden vervolgens publiek getoond zodat u een goed beeld krijgt van de klantenservice van onze leden.

Mystery shopper controles

Periodiek controleert WebwinkelKeur haar leden door zich voor te doen als een klant. Deze mysteryshoppers beoordelen vervolgens het contact met de webwinkel. Het resultaat daarvan wordt publiek getoond zodat u de betrouwbaarheid van de webwinkel kunt inzien.

Onafhankelijk en non-profit

Stichting WebwinkelKeur is geheel onafhankelijk en heeft geen winstoogmerk. Ons doel is het winkelen op internet veiliger te maken. We vragen geen hoge vergoeding aan onze leden, zodat elke webwinkel lid kan worden. We zijn daarbij zowel een aanspreekpunt voor de webwinkels als voor de consument.

Bent u een webwinkel eigenaar?

Word dan lid van WebwinkelKeur.

Verhoog uw omzet met ons keurmerk + klantbeoordelingen. Voor lidmaatschap betaalt u slechts een klein bedrag per maand.