Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beëindigd.

Staalsteden 4-8
7547TA Enschede
KvK 081852200000

Ralph beoordeelde op 2017-11-28

Ik ben tevreden geweest over Eek installatie wat de installatie van een verwarming en een ventilatie-unit betreft. Ik ben ontevreden over de (after) service toen bleek dat er een ondeugdelijk product (verwarming) was geleverd en geïnstalleerd. Na een paar maanden (!) wachttijd vroeg Eek voor probleemoplossing 50 Euro. Ik ben hier mee akkoord gegaan om gezeur te voorkomen. Je verwacht van een bedrijf dat als er een ondeugdelijk product geïnstalleerd wordt er een kosteloze oplossing wordt geboden. Eek heeft daarnaast een badkraan op mijn verzoek vervangen ( 5 minuten). Hij gaf aan dit er even bij te doen. Doordat het water tijdelijk werd afgesloten viel de ketel uit. Ook dit probleem was snel opgelost. Tot mijn verbazing werden hier ook kosten voor in rekening gebracht. Ik was hier niet op gewezen en uit principe heb ik de aanvullende ca 15 Euro niet voldaan. Hier kreeg ik zonder overleg/contact na enkele weken een aanmaning voor in de bus. Deze manier van klantbenadering is werkelijk beneden peil. Tot overmaat van ramp is exact dezelfde verwarming geplaatst. Ook bij deze verwarming zijn dezelfde kenmerken zichtbaar die bij de andere verwarming op termijn problemen gaven. De Ventilatie-unit is inmiddels uitgevallen. Ook hier geen service van Eek,maar een doorverwijzing naar de fabrikant. Het is me tot op heden niet gelukt het bedrijf via de servicelijn/link te pakken te krijgen. Samenvattend: dit bedrijf zal meer energie moeten steken in service en communicatie. Eek heeft aangegeven niet meer bij mij langs te willen komen om de problemen op te lossen. Op mijn voorstel om samen om de tafel te zitten en het probleem op een normale manier te bespreken en op te lossen heeft Eek geen gehoor gegeven. Letterlijk gezegd: "ik discussier niet met leugenaars en wanbetalers en ik geef garantie op werk en niet op producten". Vreemde gang van zaken. Helaas zitten we nog even aan elkaar vast, want ik verwacht dat ook deze verwarming binnen afzienbare tijd vervangen zal moeten worden. Zal me dat weer 50 Euro kosten? Eek geeft immers alleen garantie op werk en niet op geleverde producten. Uitkijken dus bij deze ondernemer, die kennelijk voorrang geeft aan snel geld verdienen i.p.v. goede service te verlenen.

Reactie van Eek Installatietechniek:
Beste meneer Wessel,

Het door u geschetste beeld is gelogen.

Wij hebben meerdere werkzaamheden voor u uitgevoerd en altijd naar volle tevredenheid!
Één van de werkzaamheden was het vervangen van een verroeste radiator in de badkamer. Deze nieuwe radiator is na enige tijd ook gaan roesten en hier over heeft u contact met ons gezocht, Uw klacht hebben wij direct bij onze groothandel neergelegd welke dit weer bij de fabrikant hebben neergelegd. Da een antwoord lang heeft geduurd beaam ik, echter is dit niet aan ons toe te rekenen, iets wat u zeker weet omdat wij u constant over de voortgang hebben ingelicht. Uiteindelijk hebben wij een nieuwe radiator ontvangen van de fabrikant welke wij bij u geplaatst hebben. Dat wij hier het geldende uurtarief voor berekenen mag vanzelfsprekend zijn. Na het vervangen van de radiator bleek er een storing in uw cv ketel te zitten. Deze storing is ook verholpen echter viel dit buiten de geoffreerde uren en dit is dan ook na gefactureerd. En hier zijn de problemen ontstaan, U weigerde immers deze kosten te betalen!
Nu stuurde u vandaag een sms over een niet werkende itho daalderop mechanische ventilatie, hierop heb ik u direct per sms geantwoord met een link van itho daalderop voor consumenten. Ik had ook niet kunnen antwoorden, u betaald immers niet voor geleverde diensten! Nadat ik u de link per sms gestuurd had begon u te protesteren dat u als consument bent en dat ik alles moet regelen?! Ik heb u geantwoord dat wij geen werkzaamheden voor u verzorgen aangezien u een wanbetaler bent en wij nu eenmaal niet voor niks werken.
Dat u nu een gelogen recensie schrijft verbaast mij dan ook niets.

Henk beoordeelde op 2017-05-01

Gewoon erg goed. We hebben eerder goede zaken gedaan met Eek Installatietechniek en zodoende was de keuze voor Eek nu ook heel gauw gemaakt. We zullen anderen het bedrijf zeker aanraden.

Rick stapper beoordeelde op 2017-04-24

Remeha ketel voor een goede prijs snel en vakkundig geplaats.
Geen poes pas

J. Wuite beoordeelde op 2017-04-24

De werkzaamheden zijn snel en vakkundig uitgevoerd.

Guus van den EInde beoordeelde op 2017-04-06

Vrolijke vent, attent en vakkundig.

J.Foss beoordeelde op 2017-03-27

Ben zeer tevreden ; ze komen op de tijd wat is afgesproken, het is een vakman en leveren gewoon goed werk !!

John M beoordeelde op 2017-03-27

Zelfs in zijn vakantie mijn e-mailtjes over de nieuwe ketel beantwoord en afspraak gemaakt. Met foto's zich voorbereid op de plaatsing. Klus vlot geklaard op afgesproken tijd. Keurige man, behulpzaam en maakte gratis nog een vulkraantje eraan. Super.
Kan hem met de hand op mijn hart aan iedereen aanraden!!! Een dikke 10 !!!
Ketel doet het prima.

J. Duursma beoordeelde op 2017-03-27

Goed en netjes hier gewerkt en ook alles schoon gemaakt en opgeruimd, dat doet niet iedereen.

J bakker beoordeelde op 2017-01-31

Zeer tevreden over het advies en uit gevoerde werk

the gym beoordeelde op 2017-01-31

goed bedrijf, snel geleverd en gemonteerd. Netjes werk afgeleverd. Zeker een aanrader

Marcel beoordeelde op 2017-01-31

Zondagavond hadden we de ketel stuk, maandag 08:30 kwam Jeroen Eek kijken en dinsdag hadden we een nieuwe ketel tegen een heel concurrerende prijs. Erg tevreden!

Leonie beoordeelde op 2016-09-20

Afgelopen weekend onze 23 jaar oude cv vervangen. De cv wilden wij op een andere plek hebben en dat is gelukt!. Alles was in goed overleg. Er werd vanuit Eekinstallatietechniek gedacht in mogelijkheden en niet in problemen. Wij zijn zeer tevreden!

Leo beoordeelde op 2016-09-20

Uitstekende service!
CV Ketel besteld, ze kwamen deze direct installeren, alles netjes afgewerkt en opgeruimd.

Anoniem beoordeelde op 2016-09-20

Eek zelf levert prima werk en denkt mee met de klant.

robert eektimmerman beoordeelde op 2016-02-11

top bedrijf denkt echt mee met de klant .We gaan in de toekomst zeker nog een beroep op ze doen

P Voets beoordeelde op 2016-02-09

Prima service

ter Braak beoordeelde op 2016-02-08

Zeer vakbekwaam. Echt een aanrader

Van Raaphorst beoordeelde op 2016-02-08

Goede service , vriendelijke mensen, vakwerk

Ruud Meulenbroek beoordeelde op 2016-02-08

Zeer snel en zorgvuldig geholpen door Eek installatietechniek die binnen 48 uur mijn kapotte ketel hebben vervangen door een nieuwe. topservice!

Emba Enschede beoordeelde op 2016-02-08

Eek installatietechniek doet nu al een aantal jaren het onderhoud aan onze bedrijfspanden, zowel CV installaties plaatsen en keuren tot aan leidingen aanleggen of vernieuwen van totale toilet en keukenvoorzieningen... Ik kan iedereen dit bedrijf aanraden. Snelle levering en plaatsing, goede service en prijzen !!