Electro World Wim van den Broek

Electro World Wim van den Broek

Electro World Wim van den Broek is voor veel klanten al ruim 40 jaar een begrip!
Naast onze winkel hebben wij ook een bezorg- en installatieservice en beschikken wij
over een eigen reparatieafdeling en witgoedmonteur aan huis!

Wij repareren ook elders gekochte producten en nemen graag de service over!
Met een team van 15 personen zijn wij dagelijks in de weer voor onze klanten.
Service, vakmanschap, productkennis en ervaring zijn onze belangrijkste troef.
De allernieuwste innovaties vindt u in onze winkel, van Oled 4K tv tot Smart wasmachines.
Op computergebied vindt u in onze winkel het complete Vobis assortiment.

De bekende merken zijn bij ons te vinden.
Wim vd Broek is officieel dealer van de betere merken:
Loewe, LG, Panasonic, Sony, Samsung, NAD, Cambridge Audio, HEOS by Denon, Sonos,
Miele, AEG, Bosch, Liebherr, etc. Een uitgebalanceerd merkenpakket waar wij volledig achterstaan.

Doordat Electro World internationaal samenwerkt met meer dan 11.000 winkels kunnen wij niet alleen service maar ook een scherpe prijs bieden. Met een bezoek aan onze winkel met ruime gratis parkeergelegenheid willen wij ook u overtuigen van onze kracht!

Graag tot ziens in onze winkel in Boekel, de Brabantse koffie staat klaar!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018