A.G. Bellstraat 45-04
7903AD Hoogeveen

Gertjan van Driel beoordeelde op 2018-08-07

Snel geleverd; direct contact over mijn bestelling

k van Berkum beoordeelde op 2018-07-30

Riny De jong beoordeelde op 2018-07-17

Jobke Egging beoordeelde op 2018-07-17

Prima levering alleen werkte de trackingcode niet. Logisch aangezien het met de gewone post was verstuurd. Niks mis mee alleen voelt de 4,99 op de tekening voor DHL dan oneerlijk tov de 2,39 aan Postnl porto

Reactie van Fastarshop.nl:
Beste Jobke Egging, Bedankt voor uw reactie. Vervelend dat u het pakket niet heeft kunnen volgen. Hier gaan wij naar kijken. Ik wil u graag informeren dat de kosten die wij rekenen voor de verzending, verzend / behandelingskosten zijn. Hier zitten de kosten voor het verpakkingsmateriaal in en de kosten voor ons personeel. Mvg. Fastarshop

paul de rooy beoordeelde op 2018-07-12

Bestel en levering conform afspraak

Jakob Dammer beoordeelde op 2018-07-11

Dirk De Lamper beoordeelde op 2018-07-11

prima kwaliteit; perfecte service

Tammo Alma beoordeelde op 2018-07-11

Frits Peters beoordeelde op 2018-07-11

Marco van der Grient beoordeelde op 2018-07-11

F Gossink beoordeelde op 2018-07-11

Voor het eerst wat besteld en is goed afgehandeld

Frederic Zuidema beoordeelde op 2018-07-10

hans van keulen beoordeelde op 2018-07-10

Zeer snelle levering

Jesper van Rosmalen beoordeelde op 2018-07-10

prima winkel niets op aan te merken

Christian Meeuwis beoordeelde op 2018-07-10

Jacqueline Kalkman beoordeelde op 2018-07-08

yc. van meeteren beoordeelde op 2018-07-08

goede levering

Lief Baetens beoordeelde op 2018-07-05

Zeer snelle, correcte levering. L.

Henk Willems beoordeelde op 2018-07-05

Kon nergens anders de onderdelen vinden. Ondanks de wat langere levertijd,direct het juiste.

Christiaan beoordeelde op 2018-07-04

prima webshop met kwalitatief goede spullen (oa. Soudal chemisch anker besteld) voor een scherpe prijs. Netjes en snel thuis bezorgd, goed verpakt. aanrader!