A.G. Bellstraat 45-04
7903AD Hoogeveen

Robert Sieders beoordeelde op 2018-11-10

Super snelle levering 👍

Colin A. Campbell beoordeelde op 2018-11-09

Scherpe prijzen, groot assortiment en snelle levering

Ronny Verschueren beoordeelde op 2018-11-09

Gert beoordeelde op 2018-11-08

Voordelig geprijsd, snelle verzending

andre prins beoordeelde op 2018-11-08

jeroen ackermans beoordeelde op 2018-11-08

Alles is snel verlopen en in orde hoe het moest zijn!!

R S beoordeelde op 2018-11-08

Naar aanleiding van mijn bestelling werd ik gebeld ter verificatie of wel het juiste beoogde onderdeel was besteld. Dit was niet zo, dus mijn foutje werd goed ingezien en er is adequaat op geanticipeerd. Bestelling kon direct telefonisch worden gecorrigeerd en onvertraagd juist worden uitgeleverd. Wat een geweldige mee-denk-service.

B. van den Hoven beoordeelde op 2018-11-05

snelle levering

Bart Van Dyck beoordeelde op 2018-11-05

goede website.

Heel gemakkelijk en snel om bijvoorbeeld dezelfde bestellingen steeds opnieuw te maken.

Bert Kooistra beoordeelde op 2018-11-04

zeer snelle levering en prima prijs kwaliteit verhouding

Peter nijnens beoordeelde op 2018-11-04

Snelle en correcte levering.

J. Groeneveld beoordeelde op 2018-11-04

habing timmerwerken beoordeelde op 2018-11-03

betaalbare producten alleen levering duurde iets langer als normaal maar verder tevreden over de producten

J.M. Rebergen beoordeelde op 2018-11-03

D.J. Batenburg beoordeelde op 2018-11-03

Meer plaatjes/foto's van het product is wenselijk om een verkeerde bestelling te beperken. Overigens werd mijn product goed en snel geleverd.

S.G Houwen beoordeelde op 2018-11-03

Nol van Drunen beoordeelde op 2018-11-02

Zeer goed geholpen en van een verkeerde bestelling het gehele bedrag teruggekregen.