A.G. Bellstraat 45-04
7903AD Hoogeveen

Riny De jong beoordeelde op 2018-07-17

paul de rooy beoordeelde op 2018-07-12

Bestel en levering conform afspraak

Jakob Dammer beoordeelde op 2018-07-11

Dirk De Lamper beoordeelde op 2018-07-11

prima kwaliteit; perfecte service

Tammo Alma beoordeelde op 2018-07-11

Frits Peters beoordeelde op 2018-07-11

Marco van der Grient beoordeelde op 2018-07-11

F Gossink beoordeelde op 2018-07-11

Voor het eerst wat besteld en is goed afgehandeld

Frederic Zuidema beoordeelde op 2018-07-10

hans van keulen beoordeelde op 2018-07-10

Zeer snelle levering

Jesper van Rosmalen beoordeelde op 2018-07-10

prima winkel niets op aan te merken

Christian Meeuwis beoordeelde op 2018-07-10

Jacqueline Kalkman beoordeelde op 2018-07-08

yc. van meeteren beoordeelde op 2018-07-08

goede levering

Lief Baetens beoordeelde op 2018-07-05

Zeer snelle, correcte levering. L.

Henk Willems beoordeelde op 2018-07-05

Kon nergens anders de onderdelen vinden. Ondanks de wat langere levertijd,direct het juiste.

Christiaan beoordeelde op 2018-07-04

prima webshop met kwalitatief goede spullen (oa. Soudal chemisch anker besteld) voor een scherpe prijs. Netjes en snel thuis bezorgd, goed verpakt. aanrader!

Paul Swartjes beoordeelde op 2018-07-04

Niet tevreden, klein aandrijfriempje gekocht voor een pbs 600 a1. Waarvan op de site staat dat hij voor deze machine is. Maar hij is te groot. Deze aandrijfriem was in de aanbieding 14 euro. Nu contact opgenomen met lidl. En bij hun serviceorganisatie, leveren ze een setje van 2 stuks voor 7 euro, met verzendkosten van 3 euro. Bij fastar was dat 4 zoveel. In een envelope? Het gaat niet om de bedragen maar voel me gena...t

Reactie van Fastarshop.nl:
Bedankt voor uw beoordeling. Als een product niet past of niet volgens verwachting is kunt u dit altijd retourneren of contact met ons opnemen. Tevens is de riem die wij leveren van een andere kwaliteit (en andere Europese fabrikant) dan die van de Lidl vandaar ook het verschil in prijs.

albert quaedvlieg beoordeelde op 2018-07-04

Snel duidelijk advies na vragen per mail. Bestelling geplaatst binnen 1 dag in huis

Norman Nortier beoordeelde op 2018-07-04

Snelle en correcte leveringen