Van de Spiegelstraat 82
4461LN Goes
KvK 22032176

Geverifieerd adres Duidelijk retourbeleid Binnen 14 dagen geld terug Prijzen duidelijk vermeld Bemiddeling bij geschillen Echte klantbeoordelingen

Google Plus/Places - 8,0

E.P. Boeting beoordeelde op 2017-08-10

Ik ben uitstekend geholpen zowel bij de aankoop als bij de aflevering. Service prima.

Rene Brouwer beoordeelde op 2017-08-04

Kwamen binnen voor oriëntatie en informatie. Werden super en heel uitgebreid geholpen door een medewerker. Diverse fietsen bekeken en vergeleken. Voor en tegens van de diverse merken en modellen. Waren niet van plan om meteen te kopen, maar hebben door het enthousiasme van de medewerker en de deskundige en gedetaileerde uitleg wel een fiets gekocht. Heeft in alles mmegedacht en een goede prijs gemaakt.

Dirk Ryckaert / Brugge beoordeelde op 2017-07-28

Wij waren op zoek naar een Koga Twintraveler, die nog zeer moeilijk te verkrijgen is in de handel , maar Fietsen Jeremiasse is er toch in geslaagd om een exemplaar te verkrijgen van Koga. De afhandeling en opvolging was zeer professioneel en vriendelijk en enkele kleine aanpassingen werden met de glimlach uitgevoerd. Het was een heel aangename aankoop-ervaring, we kunnen het iedereen aanbevelen.

Dusty beoordeelde op 2017-07-26

Zoals altijd geweldige service. Kom hier al jaren. Nu twee nieuwe e-bikes getest en gekocht. Diverse modellen en maten werden nieuw gemonteerd. gevraagde wijzigingen voor proefritten zonder probleem direct uitgevoerd (andere stuurbocht, ander zadel,) montage en aflevering zelfs op zaterdag geen probleem. Top!

E.A. Kruidhof beoordeelde op 2017-07-13

Heel tevreden. Goede voorlichting over de diverse soorten elektrische fietsen en de diverse merken.

Adriën Kant beoordeelde op 2017-07-12

Uitstekend adres om een fiets te kopen, eerlijke en oprechte verkopers, service naderhand ook prima.
Mocht je een fiets elders veel goedkoper kunnen vinden, geef dit dan gewoon aan, ze proberen je ten alle tijde tegemoet te komen, indien mogelijk uiteraard.

Umberto Hagen en Familie beoordeelde op 2017-07-11

Mijn / onze ervaring met Jeremiasse: * De zeer goede service: ophalen van de fiets en brengen van een leenfiets.Op dinsdagochtend 04 juli was het erg druk en toch heeft Marc Jeremiasse de fiets gehaald.Het houden van de belofte om te bellen / mailen als de fiets gerepareerd is.Persoonlijk contact met de medewerkers die er op het moment zijn.Tijd voor een gesprek door het management # Marten Jeremiasse # Gertjan van den Berge # ook belangstelling tonen in je 'privé" wat ook fijn is.Maar vooral geduld hebben en absoluut niet opdringerig.We lachen en maken 'passende'grappen.

Herman Kraamer beoordeelde op 2017-07-08

Vanmorgen een fiets voor onze zoon gekocht en 2 uur later stond deze compleet afgemonteerd klaar. Hij is er erg blij mee en heeft er vandaag al aardig wat kilometers op gefietst vandaag. Complimenten aan het team van Jeremiasse!

A.M. Bosters beoordeelde op 2017-07-07

Goed geholpen, professioneel advies. Proefrit gemaakt buiten terrein. Dit was niet de bedoeling zonder inleveren van mijn legitimatiebewijs. had de verkoper van tevoren kunnen zeggen.

Ralf beoordeelde op 2017-07-06

Goede service, bekwaam personeel, keurig thuis bezorgd!

Joy Boomgaard beoordeelde op 2017-07-05

Het is werkelijk verbazingwekkend hoeveel service er wordt gegeven bij dit bedrijf !
Een jaar na aankoop bij Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse werd mijn E-bike gestolen. Ik had mijn fiets via XXL verzekerd etc. bij ANWB
M.u.v. de aangifte bij de politie heeft de uiterst vriendelijke medewerker GertJan er werkelijk alles aan gedaan om mij weer snel een nieuwe E-bike te leveren. Van het begin tot het eind heeft hij proces begeleid: van het aanmeten van de nieuwe fiets, regelen claim bij de verzekering en de aflevering. Ik rijdt nu al weer op mijn gloednieuwe E-bike van Jeremiasse. Ik kan iedereen aanraden hier een fiets te kopen. Vergeet gewoon alle andere fietsenwinkels want er is bij XXL een superruime keuze !

Miranda beoordeelde op 2017-07-02

Ik ben heel goed geholpen met het uitzoeken van een e-Bike.
Goed advies gehad van Gertjan.
Mijn fiets is netjes thuis bezorgd en afgesteld op mijn lengte.

J.M. Verdonk beoordeelde op 2017-07-02

Goed geholpen bij de bevestiging van mijn keuze voor een Giant fiets. Ook naar andere fietsen gekeken maar toch terug naar de Giant Aspiro-2.
Vakkundige verkoper die alle vragen beantwoordde en een eerlijk advies gaf.
Op 27-06 ook fiets gekocht voor schoonmoeder (lage instap-fiets) welke op 30-06 thuis is afgeleverd. Super.

Hommel beoordeelde op 2017-06-29

Heel erg tevreden. De service is uitstekend!

N. van de Ketterij beoordeelde op 2017-06-29

De elektrische fiets van mijn vrouw was gestolen in Middelburg. Na een zeer correcte verzekeringsmelding en snelle opvolging, was mijn vrouw weer snel onderweg met haar nieuwe fiets. Zeer tevreden over de snelle afhandeling en de klantgerichtheid van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse.

Dank jullie wel!!

Paul Martens beoordeelde op 2017-06-22

Heel correct en vakkundig geholpen bij de keuze van een nieuwe fiets. Niets was teveel om nóg een fiets naar beneden te halen voor een proefrit. Super tevreden.

J. Dhont beoordeelde op 2017-05-14

Goed geholpen en fiets is netjes afgeleverd

Ellen beoordeelde op 2017-05-06

Al vele jaren ben ik klant bij Jeremiasse, hoewel ik niet direct in de omgeving van Goes woon. Veel mensen vragen mij waarom mijn fiets juist bij dit bedrijf vandaan moest komen. Dit is niet moeilijk uit te leggen. Je wordt geholpen door zeer deskundige medewerkers. Jeremiasse heeft een topteam aan medewerkers, de één is gespecialiseerd in elektrische fietsen, een ander in racefietsen en vergeet ook de reparateurs niet. Als er iets gerepareerd moet worden (gebeurt gelukkig niet vaak) weten zij dat ik die mevrouw 'van ver' ben en plannen zij het zo in dat het meestal dezelfde dag gerepareerd kan worden.
Medewerkers met hart voor de zaak voorzien mij van de informatie waar ik naar op zoek ben en zijn zeer creatief in het meedenken. Men is eerlijk in woord en daad, hierdoor weet ik waar ik aan toe ben. En daar houd ik van!

Jp.jakobsen beoordeelde op 2017-05-02

Zeer prettig uitstekende service

Lieseth Raas beoordeelde op 2017-04-29

ik ben heel tevreden,kreeg goed advies en er was voldoende keus.