Van de Spiegelstraat 82
4461LN Goes
KvK 22032176

Google Plus/Places - 8,0

Christine beoordeelde op 2017-12-15

Ik had een fluo hesje met ledstrips gekocht en dit werkte niet zoals het zou moeten. Na 1 mailtje werd het probleem onmiddellijk aangepakt, ik ben dan ook zeer tevreden over de service.

Johnny beoordeelde op 2017-11-16

Perfecte service vriendelijk en behulpzaam personeel
Voor ons een topwinkel 👍

L. de Visser beoordeelde op 2017-11-07

werden op een leuke en vlotte manier geholpen, vriendelijke medewerker waarvoor niets teveel was. over en weer een goed gesprek, vragen werden duidelijk beantwoord met als resultaat dat fiets verkocht werd

C Besuijen beoordeelde op 2017-11-04

Snelle aflevering,en goede communicatie!

Rutger Middendorf beoordeelde op 2017-10-29

We hebben tour en stads e-bikes gekocht. We kregen een zeer goede voorlichting. De service was werkelijk uitstekend; contact per telefoon en e-mail. Je voelt je klant #1. Een absolute aanrader.

Monique beoordeelde op 2017-10-25

Super ervaring! Voor revalidatie thuis heb ik n loopband nodig. Dus dat is nogal n specifieke vraag. Jullie namen alle tijd voor mij en gingen samen met mij op zoek naar mogelijkheden. Ik heb dat als zéér prettig ervaren.
Dank!!

Jurren beoordeelde op 2017-10-08

Zeer tevreden, vragen werden snel en persoonlijk beantwoord. Mijn bestelling was zorgvuldig verpakt en snel bezorgd. Top ervaring!

Mevr . Vermeulen beoordeelde op 2017-09-21

Deskundig , vriendelijk. Altijd meedenken voor de juiste oplossing en wensen .Deskundig Advies bij kopen nieuwe fiets

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier met uw nieuwe fiets gewenst!

Robbert van Herk beoordeelde op 2017-09-14

Al jaren een zeer tevreden klant bij Jeremiasse Fiets & Fitness. De service is uitstekend en het personeel is zowel vriendelijk als behulpzaam. Met een ruim assortiment aan fietsen en toebehoren kan je hier echt alles uitproberen en bekijken. Zeg nou zelf, wie wil er nou niet geholpen worden in zo'n mooie zaak!

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en complimenten!

Jan Bareman beoordeelde op 2017-09-07

Goed en kundig geholpen en ze nemen ook de tijd voor je om je te helpen

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling!

I.M.A. Dieleman-Sikken beoordeelde op 2017-09-07

Afgelopen zondagavond is mijn fiets gestolen in Goes, bij de bioscoop. Dinsdag heb ik dit gemeld bij Fiets en FitnessXXL by Jeremiasse, omdat wij al jaren daar onze fietsen kopen en verzekeren. Inmiddels hadden we op de website gezien dat dezelfde fiets nog bij hen in de collectie zat. Een mailtje met de vraag deze fiets voor ons te reserveren werd dinsdagmorgen vroeg al positief beantwoord. Toen ik in de loop van de ochtend binnen stapte stond hij al klaar. De formaliteiten werden snel maar zorgvuldig (met koffie) afgehandeld. Op woensdag had ik al een mail van de ANWB over de nieuwe verzekering en later in de ochtend een berichtje dat de fiets klaar stond om afgehaald te worden. TOP!!

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat alles naar wens afgehandeld is!

E.P. Boeting beoordeelde op 2017-08-10

Ik ben uitstekend geholpen zowel bij de aankoop als bij de aflevering. Service prima.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat de service naar uw wens is!

Rene Brouwer beoordeelde op 2017-08-04

Kwamen binnen voor oriëntatie en informatie. Werden super en heel uitgebreid geholpen door een medewerker. Diverse fietsen bekeken en vergeleken. Voor en tegens van de diverse merken en modellen. Waren niet van plan om meteen te kopen, maar hebben door het enthousiasme van de medewerker en de deskundige en gedetaileerde uitleg wel een fiets gekocht. Heeft in alles mmegedacht en een goede prijs gemaakt.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en veel plezier met uw aankoop gewenst!

Dirk Ryckaert / Brugge beoordeelde op 2017-07-28

Wij waren op zoek naar een Koga Twintraveler, die nog zeer moeilijk te verkrijgen is in de handel , maar Fietsen Jeremiasse is er toch in geslaagd om een exemplaar te verkrijgen van Koga. De afhandeling en opvolging was zeer professioneel en vriendelijk en enkele kleine aanpassingen werden met de glimlach uitgevoerd. Het was een heel aangename aankoop-ervaring, we kunnen het iedereen aanbevelen.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat het een aangename aankoopervaring was!

Dusty beoordeelde op 2017-07-26

Zoals altijd geweldige service. Kom hier al jaren. Nu twee nieuwe e-bikes getest en gekocht. Diverse modellen en maten werden nieuw gemonteerd. gevraagde wijzigingen voor proefritten zonder probleem direct uitgevoerd (andere stuurbocht, ander zadel,) montage en aflevering zelfs op zaterdag geen probleem. Top!

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat de service wederom naar uw wens was!

E.A. Kruidhof beoordeelde op 2017-07-13

Heel tevreden. Goede voorlichting over de diverse soorten elektrische fietsen en de diverse merken.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Adriën Kant beoordeelde op 2017-07-12

Uitstekend adres om een fiets te kopen, eerlijke en oprechte verkopers, service naderhand ook prima.
Mocht je een fiets elders veel goedkoper kunnen vinden, geef dit dan gewoon aan, ze proberen je ten alle tijde tegemoet te komen, indien mogelijk uiteraard.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Umberto Hagen en Familie beoordeelde op 2017-07-11

Mijn / onze ervaring met Jeremiasse: * De zeer goede service: ophalen van de fiets en brengen van een leenfiets.Op dinsdagochtend 04 juli was het erg druk en toch heeft Marc Jeremiasse de fiets gehaald.Het houden van de belofte om te bellen / mailen als de fiets gerepareerd is.Persoonlijk contact met de medewerkers die er op het moment zijn.Tijd voor een gesprek door het management # Marten Jeremiasse # Gertjan van den Berge # ook belangstelling tonen in je 'privé" wat ook fijn is.Maar vooral geduld hebben en absoluut niet opdringerig.We lachen en maken 'passende'grappen.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat alles naar wens is!

Herman Kraamer beoordeelde op 2017-07-08

Vanmorgen een fiets voor onze zoon gekocht en 2 uur later stond deze compleet afgemonteerd klaar. Hij is er erg blij mee en heeft er vandaag al aardig wat kilometers op gefietst vandaag. Complimenten aan het team van Jeremiasse!

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en de complimenten!

A.M. Bosters beoordeelde op 2017-07-07

Goed geholpen, professioneel advies. Proefrit gemaakt buiten terrein. Dit was niet de bedoeling zonder inleveren van mijn legitimatiebewijs. had de verkoper van tevoren kunnen zeggen.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor de opmerking, we zullen hier alert op zijn.