Van de Spiegelstraat 82
4461LN Goes
KvK 22032176

Google Plus/Places - 8,0

Nicole van Gils beoordeelde op 2019-09-17

Nadat mijn vrouw pech had met haar nieuw geleverde Batavus Dinsdag Comfort en een aantal servicemomenten in de eerste drie maanden is er op zeer professionele wijze gezorgd voor een nieuwe versie van dezelfde fiets. Wat ons betreft Service met een hoofdletter S! Op naar veel fijne kilometers op de nieuwe, nieuwe fiets.

Harrie beoordeelde op 2019-09-07

Ondanks een dubbele bestelling heeft deze winkel er alles aan gedaan de bestelde fiets af te leveren voor mijn zoons verjaardag! Helemaal top

Filibert beoordeelde op 2019-09-06

Vakkundig en vriendelijke uitleg. We komen zeker terug.

Richard Rijsdijk - 's-Heer Abtskerke beoordeelde op 2019-09-05

Mijn fitnessmachine gaf voortdurend een krakend, schurend geluid. Dat was na herhaalde bezoeken van de reparatieservice van de fabrikant niet opgelost. Diverse onderdelen waren vervangen, uitgewisseld, alles opnieuw afgesteld maar desondanks was het probleem niet uit de wereld. Over de inspanning van de reparatieservice alleen maar lof maar zij wisten tenslotte ook niet meer wat nog meer te doen.
De mensen van Fiets en Fitness XXL hebben dit proces nauwgezet gevolgd en ingegrepen toen reparaties geen resultaat hadden. Middels hun interventie bij de fabrikant staat er sinds vanmorgen een spiksplinternieuwe machine in huis. Hulde!!

Esther beoordeelde op 2019-08-27

Genoeg tijd voor vragen en volop voorlichting in de winkel
Aangenaam contact en stipt op tijd bezorgd

sylvie l beoordeelde op 2019-08-27

heel tevreden, goed contact en advies. dienst is prima.

Kristina beoordeelde op 2019-08-23

Bijzonder degelijke uitleg en tijd om te testen en te vergelijken. Zonder meer prima service!

Wilfried van Hese beoordeelde op 2019-08-15

Zoals altijd prima advies gekregen. Uiteindelijk fiets is mij een fiets geadviseerd die enorm aan mijn wensen voldoet. Ik ben echt zeer tevreden. En dat alles tegen een zeer scherpe prijs.

Kuiten beoordeelde op 2019-08-14

Alles ordelijk en netjes verlopen volgens afspraak.

Peter beoordeelde op 2019-08-01

Goed geholpen met juiste advies. Zijn niet opdringerig en nemen de tijd voor je. Regelen ook keurig de verzekering voor je. Fiets was in voorraad en de volgende dag konden we de fiets al ophalen. Keurig geregeld!

Patrick Van De Vreede beoordeelde op 2019-07-24

Wij waren opzoek naar een elektrische moederfiets, we werden erg goed geadviseerd, het personeel heeft echt verstand van zaken. Dat is in andere fietsen zaken wel anders helaas... daar wist fiets en fitness XXL zich voor ons te onderscheiden van de rest!

Een erg tevreden klant.

Sarien Wisse beoordeelde op 2019-07-19

Heel tevreden, klantvriendelijk en personeel neemt de tijd voor het uitzoeken van de juiste fiets voor de klant.

IngeVan Hemeldonck-Somers beoordeelde op 2019-07-18

Op zoek naar een tourfiets voor mijn man, twijfelde tussen 2 merken. Beide fietsen kunnen proefrijden en zeer goede uitleg gekregen van Marten waardoor we de juiste beslissing hebben kunnen nemen. Ook ikzelf (wat nog niet voorzien was) heb me ook een nieuwe tourfiets aangeschaft. Supergoede service, omdat we van België kwamen, hebben ze onze fietsen diezelfde dag nog in orde gemaakt.

Marcel beoordeelde op 2019-07-16

Een vrijblijvend goed en eerlijk advies.
Waardoor je een fiets op maat krijg👍

A.Nonnekes beoordeelde op 2019-06-28

perfecte bediening en voorlichting.

Ronald Goense beoordeelde op 2019-06-28

Goede advisering voor nieuwe Flyer E bike fiets....ben prima geholpen door Marten voor deze nieuwe aanschaf.

Roland Borchers beoordeelde op 2019-06-14

Zeer tevreden, vandaag besteld=morgen in huis !

H.A. van der vliet beoordeelde op 2019-06-14

Prima geholpen door deskundig personeel. Alleen de levering duurde wat langer daan was toegezegd, maar dat kwam waarschijnlijk door de Pinksterdrukte.
Ook de aflevering was goed (en behulpzaam).

A. J. de Koning beoordeelde op 2019-05-24

Netjes geholpen met goede adviezen. Snelle levering.

A.H.S. van Iwaarden beoordeelde op 2019-05-22

Heel klantvriendelijk, veel kennis en kunde. Nam ook echt de tijd!