Van de Spiegelstraat 82
4461LN Goes
KvK 22032176

Google Plus/Places - 7,2

RS beoordeelde op 2018-10-20

Erg goed geholpen bij het uitzoeken van een fiets en de gewenste aanpassingen. Kennis van zaken.

L.T.J.M. de Wit beoordeelde op 2018-10-14

Doordat mijn gewone fiets op maandag gestolen was, was ik erg onthand om boodschappen te doen. Ik werd zeer vlot geholpen en nog dezelfde week reed ik op zaterdag met mijn nieuwe fiets om de boodschappen.

Marius Vonk beoordeelde op 2018-09-20

Personeel kennis van zaken, afspraken zijn duidelijk en worden nagekomen, snelle levering, er wordt de tijd voor je genomen.
Zeer tevreden. Mijn tweede racefiets hier gekocht; mocht er ooit nog een nieuwe komen kom ik zeker weer terug.

Louw Wielemaker beoordeelde op 2018-09-12

De geleverde service is geweldig.
Vriendelijke en vakbekwame medewerkers.
Ben zeer tevreden.
Inmiddels verschillende fietsen aangeschaft.

Piet en Jenny Platteeuw beoordeelde op 2018-09-06

Zeer goede ervaringen met Marten, die goed met ons meedacht in onze vragen omtrent fietsdrager en registratie fietspas Koga,,p

A. van Loenhout beoordeelde op 2018-09-05

Mooie winkel met zeer uitgebreid assortiment. Alerte, kundige en vriendelijke medewerkers.

Jammer dat er wat kleine afleverpuntjes waren bij het ophalen van mijn fiets:

-de Jeremiasse sticker die ik gevraagd had om NIET op het achterspatbord te plakken zat er ondanks de aantekening op de werkplaatsopdracht toch op. (Is door verkoper direct verwijderd)

-ik had ook verzocht om de kabels die door de framebuis lopen rammelvrij te monteren. Indien nodig zouden hiervoor enkele zgn. Sleeves worden gemonteerd. Verkoper erkende dat dit tikken vervelend kan zijn en wilde de fiets in 1x goed (lees: rammelvrij) afleveren. Tijdens de rit naar huis al irritatie van mijn kant door tikkende kabels... Dit wordt uiteraard voor of tijdens de 1e servicebeurt vast opgelost, maar ik moet er weer wel achter aan.

-bij aflevering is er niet meer gekeken naar de (hoogte)afstelling van stuur en zadel. Blijkbaar ging men er vanuit dat de door mij aangeleverde (elders uitgevoerde) fietsmeting correct was.

-jammer dat er van de firma Koga of Jeremiasse geen sleutelhanger af kon bij aankoop van een fiets van € 1500,=

-opmerkelijk dat ik een uitnodiging krijg van webwinkelkeur terwijl ik een fiets gekocht heb in de fysieke winkel...

Ik blijf positief kritisch en ga dit zeker nog bespreken tijdens een van mijn toekomstige bezoekjes.

Michael smit beoordeelde op 2018-08-24

Snelle levering binnen 1 dag, geweldig..

Bianca Kouwenhoven-Baarends beoordeelde op 2018-08-23

Medewerkers nemen de tijd voor je en hebben mij goed geholpen in het maken van mijn keuze. Daarnaast gaven zij mij een goed advies betreffende accessoires voor de fiets.
Ik wilde mijn fiets eerder ophalen en dit was geen probleem. Erg klantvriendelijk!

Peter ter Bruggen beoordeelde op 2018-08-20

Prima geholpen, goede uitleg en hulp bij de keuze.
Fiets was snel klaar en we konden hem met goede uitleg ophalen.

Krijgsman beoordeelde op 2018-08-02

Snelle levering . Goede service
Aanrader om iets te bestellen bij fiets en fitness xxl jeremiasse

MP Ernst beoordeelde op 2018-07-27

Nadat mijn Flyer upstreet 7.2 HS XL eind vorig jaar besteld was, gisteren de fiets gekregen. Mijn “gewone” electrische fiets was ondertussen kapot gegaan en ik heb toen zolang een electrische leenfiets gekregen. De verkoper Gertjan was bijna nog blijer dan ik, dat de fiets eindelijk geleverd was, echter nadat ik gisteren een stuk gefietst had, was ik nog veel blijer: wat een superfiets!.
Voor wat betreft de service: binnen 1 dag na levering was de fiets gemonteerd en afgeleverd! Niets was te veel om asap te leveren. Dus supergeregeld allemaal!

Boone beoordeelde op 2018-07-26

Heel tevreden goed geholpen

Marijke stevense beoordeelde op 2018-07-19

Ik ben heel tevreden. Wij troffen een zeer kundige en vriendelijke verkoper met verstand van zaken.

Erick Vermei beoordeelde op 2018-07-16

Prachtige fietsenzaak! Als klant voel je je écht koning en de onderlinge samenhorigheid onder de collega’s is ‘best practise’!
Overal wordt de tijd voor genomen, maar achter de schermen maken ze de grootst mogelijke haast om het voor je in orde te maken.
Wielerpetje af!

Herwick Tan beoordeelde op 2018-07-11

Goede voorlichting en klantvriendelijke service

J van Emden beoordeelde op 2018-07-05

Uitleg, geduld, meedenken bij het eerste gesprek tijdens het orienteren. Super .......

P.C. Bruijns-Rijk beoordeelde op 2018-06-29

netjes geholpen door de verkoper.
Alleen de enige weken toegezegde korting van € 160,00 wegens geen inruil van een oude fiets werd niet waargemaakt.

H.A. Burggraeve beoordeelde op 2018-06-27

Ruim voldoende tijd voor de klant.
Goede informatie en ruime proefrit geen probleem.

Philip Modijefsky beoordeelde op 2018-06-20

Goede voorlichting en service