Van de Spiegelstraat 82

KvK 22032176

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Google Plus/Places - 8,0

Paul Martens beoordeelde op 2017-06-22

Heel correct en vakkundig geholpen bij de keuze van een nieuwe fiets. Niets was teveel om nóg een fiets naar beneden te halen voor een proefrit. Super tevreden.

J. Dhont beoordeelde op 2017-05-14

Goed geholpen en fiets is netjes afgeleverd

Ellen beoordeelde op 2017-05-06

Al vele jaren ben ik klant bij Jeremiasse, hoewel ik niet direct in de omgeving van Goes woon. Veel mensen vragen mij waarom mijn fiets juist bij dit bedrijf vandaan moest komen. Dit is niet moeilijk uit te leggen. Je wordt geholpen door zeer deskundige medewerkers. Jeremiasse heeft een topteam aan medewerkers, de één is gespecialiseerd in elektrische fietsen, een ander in racefietsen en vergeet ook de reparateurs niet. Als er iets gerepareerd moet worden (gebeurt gelukkig niet vaak) weten zij dat ik die mevrouw 'van ver' ben en plannen zij het zo in dat het meestal dezelfde dag gerepareerd kan worden.
Medewerkers met hart voor de zaak voorzien mij van de informatie waar ik naar op zoek ben en zijn zeer creatief in het meedenken. Men is eerlijk in woord en daad, hierdoor weet ik waar ik aan toe ben. En daar houd ik van!

Jp.jakobsen beoordeelde op 2017-05-02

Zeer prettig uitstekende service

Lieseth Raas beoordeelde op 2017-04-29

ik ben heel tevreden,kreeg goed advies en er was voldoende keus.

Martin beoordeelde op 2017-04-25

Goede service ook na aankoop, super vriendelijk personeel petje af dat zie je niet veel meer.

Erik de Bruine beoordeelde op 2017-04-23

Naast de zeer betrokken en behulpzame medewerkers is er nu ook een prima website, mooie aanvulling op de schitterende winkel.

Een tevreden klant beoordeelde op 2017-04-23

Alhoewel mijn aankoop absoluut niet tot de topverkopen zal hebben behoord, werd mijn aanschaf met alle egards behandeld. Het enthousiasme van de medewerker verdient een compliment.

C.H. Poortvliet beoordeelde op 2017-04-21

Professioneel advies. Goed aanbod.

Niels beoordeelde op 2017-04-21

Bij Jeremiasse in Goes 2 mountainbikes gekocht, super goed geholpen met zeer vakkundig en eerlijk advies.
Roy en Gertjan bedankt voor de snelle en goede service.

Paul Fermont beoordeelde op 2017-04-20

Al jaren lang klant daar en dat merk je ook. goed geholpen, niet bij het eerste advies denken dat de klant tevreden is.

J vd Werf beoordeelde op 2017-04-19

Zijn geweldig ingelicht naar alle tevredenheid!!!

Walter beoordeelde op 2017-04-19

Ik ben uiterst tevreden over de samenwerking met 'fiets en fitness xxl'.
De service die men hier levert is echt top. Nooit is er iets teveel gevraagd, men staat de klanten altijd met raad en daad bij. De medewerkers hebben dan ook een grote expertise op vele vlakken. Men geeft een duidelijk en snel antwoord op vragen, telefoontjes of e-mails.
Ik kom graag bij 'fiets en fitness xxl' , je kan je ogen uitkijken in het grote assortiment , en de lekkere koffie staat altijd klaar ...

Jolanda Slabbekoorn beoordeelde op 2017-04-18

Afgelopen maandag hebben wij een kinderfiets en een loopfietsje gekocht en vandaag kregen wij al bericht dat de fietsen opgehaald konden worden. Bij de aankoop van de fiets zijn wij goed geholpen door het personeel.

Mariette Nelissen beoordeelde op 2017-04-17

Ik heb de fiets dinsdag gekocht en de volgende dag was hij al gereed. Service van de aflevering was uitstekend.

Pieter Jan beoordeelde op 2017-04-17

Nieuwe (Italiaanse) fietskleding en mountainbikeschoenen gekocht, erg fijn dat er een enorme keuze is!!!

Gert-Jan uit Middelburg beoordeelde op 2017-04-16

Wij zijn al jaren klant bij Fiets en Fitness XXL en zijn altijd erg tevreden m.b.t. het vakkundige advies voor de aanschaf van onze fiets en fitness apparatuur.
Voor onderhoud van al onze fietsen maken we gebruik van de haal- en breng service, wel zo makkelijk! Ook de support en snelle service van het Fiets en Fitness team bij schade aan de fiets van onze zoon zullen wij nooit vergeten.

christian de vriend beoordeelde op 2017-04-16

Super service voor onderhouden van onze fietsen,ook voor de thule easyfold 933 fietsendrager, ondanks dat er een handleiding bij zit,toch even een uitleg gekregen.

Kees Toutenhoofd beoordeelde op 2017-04-14

Uitstekende service. Maakt het verschil door adequaat handelen en persoonlijke aandacht. Fietsen met een glimlach.

M Thierry beoordeelde op 2017-04-13

Goed en snelle service. goed geholpen bij aanschaf en ook een schade die kort na aanschaf op de fiets zat vakkundig opgelost!