Van de Spiegelstraat 82
4461LN Goes
KvK 22032176

Google Plus/Places - 8,0

Jurren beoordeelde op 2017-10-08

Zeer tevreden, vragen werden snel en persoonlijk beantwoord. Mijn bestelling was zorgvuldig verpakt en snel bezorgd. Top ervaring!

Mevr . Vermeulen beoordeelde op 2017-09-21

Deskundig , vriendelijk. Altijd meedenken voor de juiste oplossing en wensen .Deskundig Advies bij kopen nieuwe fiets

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier met uw nieuwe fiets gewenst!

Robbert van Herk beoordeelde op 2017-09-14

Al jaren een zeer tevreden klant bij Jeremiasse Fiets & Fitness. De service is uitstekend en het personeel is zowel vriendelijk als behulpzaam. Met een ruim assortiment aan fietsen en toebehoren kan je hier echt alles uitproberen en bekijken. Zeg nou zelf, wie wil er nou niet geholpen worden in zo'n mooie zaak!

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en complimenten!

Jan Bareman beoordeelde op 2017-09-07

Goed en kundig geholpen en ze nemen ook de tijd voor je om je te helpen

I.M.A. Dieleman-Sikken beoordeelde op 2017-09-07

Afgelopen zondagavond is mijn fiets gestolen in Goes, bij de bioscoop. Dinsdag heb ik dit gemeld bij Fiets en FitnessXXL by Jeremiasse, omdat wij al jaren daar onze fietsen kopen en verzekeren. Inmiddels hadden we op de website gezien dat dezelfde fiets nog bij hen in de collectie zat. Een mailtje met de vraag deze fiets voor ons te reserveren werd dinsdagmorgen vroeg al positief beantwoord. Toen ik in de loop van de ochtend binnen stapte stond hij al klaar. De formaliteiten werden snel maar zorgvuldig (met koffie) afgehandeld. Op woensdag had ik al een mail van de ANWB over de nieuwe verzekering en later in de ochtend een berichtje dat de fiets klaar stond om afgehaald te worden. TOP!!

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat alles naar wens afgehandeld is!

E.P. Boeting beoordeelde op 2017-08-10

Ik ben uitstekend geholpen zowel bij de aankoop als bij de aflevering. Service prima.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat de service naar uw wens is!

Rene Brouwer beoordeelde op 2017-08-04

Kwamen binnen voor oriëntatie en informatie. Werden super en heel uitgebreid geholpen door een medewerker. Diverse fietsen bekeken en vergeleken. Voor en tegens van de diverse merken en modellen. Waren niet van plan om meteen te kopen, maar hebben door het enthousiasme van de medewerker en de deskundige en gedetaileerde uitleg wel een fiets gekocht. Heeft in alles mmegedacht en een goede prijs gemaakt.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en veel plezier met uw aankoop gewenst!

Dirk Ryckaert / Brugge beoordeelde op 2017-07-28

Wij waren op zoek naar een Koga Twintraveler, die nog zeer moeilijk te verkrijgen is in de handel , maar Fietsen Jeremiasse is er toch in geslaagd om een exemplaar te verkrijgen van Koga. De afhandeling en opvolging was zeer professioneel en vriendelijk en enkele kleine aanpassingen werden met de glimlach uitgevoerd. Het was een heel aangename aankoop-ervaring, we kunnen het iedereen aanbevelen.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat het een aangename aankoopervaring was!

Dusty beoordeelde op 2017-07-26

Zoals altijd geweldige service. Kom hier al jaren. Nu twee nieuwe e-bikes getest en gekocht. Diverse modellen en maten werden nieuw gemonteerd. gevraagde wijzigingen voor proefritten zonder probleem direct uitgevoerd (andere stuurbocht, ander zadel,) montage en aflevering zelfs op zaterdag geen probleem. Top!

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat de service wederom naar uw wens was!

E.A. Kruidhof beoordeelde op 2017-07-13

Heel tevreden. Goede voorlichting over de diverse soorten elektrische fietsen en de diverse merken.

Adriën Kant beoordeelde op 2017-07-12

Uitstekend adres om een fiets te kopen, eerlijke en oprechte verkopers, service naderhand ook prima.
Mocht je een fiets elders veel goedkoper kunnen vinden, geef dit dan gewoon aan, ze proberen je ten alle tijde tegemoet te komen, indien mogelijk uiteraard.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling!

Umberto Hagen en Familie beoordeelde op 2017-07-11

Mijn / onze ervaring met Jeremiasse: * De zeer goede service: ophalen van de fiets en brengen van een leenfiets.Op dinsdagochtend 04 juli was het erg druk en toch heeft Marc Jeremiasse de fiets gehaald.Het houden van de belofte om te bellen / mailen als de fiets gerepareerd is.Persoonlijk contact met de medewerkers die er op het moment zijn.Tijd voor een gesprek door het management # Marten Jeremiasse # Gertjan van den Berge # ook belangstelling tonen in je 'privé" wat ook fijn is.Maar vooral geduld hebben en absoluut niet opdringerig.We lachen en maken 'passende'grappen.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat alles naar wens is!

Herman Kraamer beoordeelde op 2017-07-08

Vanmorgen een fiets voor onze zoon gekocht en 2 uur later stond deze compleet afgemonteerd klaar. Hij is er erg blij mee en heeft er vandaag al aardig wat kilometers op gefietst vandaag. Complimenten aan het team van Jeremiasse!

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en de complimenten!

A.M. Bosters beoordeelde op 2017-07-07

Goed geholpen, professioneel advies. Proefrit gemaakt buiten terrein. Dit was niet de bedoeling zonder inleveren van mijn legitimatiebewijs. had de verkoper van tevoren kunnen zeggen.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor de opmerking, we zullen hier alert op zijn.

Ralf beoordeelde op 2017-07-06

Goede service, bekwaam personeel, keurig thuis bezorgd!

Joy Boomgaard beoordeelde op 2017-07-05

Het is werkelijk verbazingwekkend hoeveel service er wordt gegeven bij dit bedrijf !
Een jaar na aankoop bij Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse werd mijn E-bike gestolen. Ik had mijn fiets via XXL verzekerd etc. bij ANWB
M.u.v. de aangifte bij de politie heeft de uiterst vriendelijke medewerker GertJan er werkelijk alles aan gedaan om mij weer snel een nieuwe E-bike te leveren. Van het begin tot het eind heeft hij proces begeleid: van het aanmeten van de nieuwe fiets, regelen claim bij de verzekering en de aflevering. Ik rijdt nu al weer op mijn gloednieuwe E-bike van Jeremiasse. Ik kan iedereen aanraden hier een fiets te kopen. Vergeet gewoon alle andere fietsenwinkels want er is bij XXL een superruime keuze !

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn om te vernemen dat alles snel geregeld is.

Miranda beoordeelde op 2017-07-02

Ik ben heel goed geholpen met het uitzoeken van een e-Bike.
Goed advies gehad van Gertjan.
Mijn fiets is netjes thuis bezorgd en afgesteld op mijn lengte.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling en nogmaals veel plezier met uw aankoop gewenst!

J.M. Verdonk beoordeelde op 2017-07-02

Goed geholpen bij de bevestiging van mijn keuze voor een Giant fiets. Ook naar andere fietsen gekeken maar toch terug naar de Giant Aspiro-2.
Vakkundige verkoper die alle vragen beantwoordde en een eerlijk advies gaf.
Op 27-06 ook fiets gekocht voor schoonmoeder (lage instap-fiets) welke op 30-06 thuis is afgeleverd. Super.

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Hommel beoordeelde op 2017-06-29

Heel erg tevreden. De service is uitstekend!

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat de service uitstekend is!

N. van de Ketterij beoordeelde op 2017-06-29

De elektrische fiets van mijn vrouw was gestolen in Middelburg. Na een zeer correcte verzekeringsmelding en snelle opvolging, was mijn vrouw weer snel onderweg met haar nieuwe fiets. Zeer tevreden over de snelle afhandeling en de klantgerichtheid van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse.

Dank jullie wel!!

Reactie van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse:
Hartelijk dank voor uw beoordeling en prettig te vernemen dat u tevreden bent over de snelle afhandeling.