Van de Spiegelstraat 82
4461LN Goes
KvK 22032176

Google Plus/Places - 7,6

Bram en Marianne Mulder beoordeelde op 2019-05-05

Wij zijn super tevreden over de verkoper van onze fietsen

D.Carstensen beoordeelde op 2019-05-01

Alles prima, goed advies, goede service!

H v d Bosch beoordeelde op 2019-04-25

Heb op tweede paasdag ( speciaal ivm de 15% kortingsregeling een Giant defy 28"; gekocht uiteraard zonder de korting, graag had ik twee dezelfde bidonhouders en een set clicktpendalen wel met de genoemde korting willen aanschaffen maar helaas dit kon weer niet. Ik was samen met mijn zoon die, ook vanwege de korting, een wedshute kocht, bij de kassa komende ook geen korting. Wel adverteren met 15%korting op alles maar In de kleine regeltjes onder de aanbieding blijkt te staan dat e.e.a onder voorbehoud is.

Annemarie beoordeelde op 2019-04-25

Mijn zoon en ik zijn heel tevreden over de snelle service in de winkel, de prijs/kwaliteit verhouding. En binnen 2 dagen kunnen we de nieuwe fiets al ophalen.

Dominique Balemans beoordeelde op 2019-04-23

Goede uitleg gekregen van adviseur Kimon ever de Koga E-Nova
Perfect volgens afspraak! correcte levering en uitleg over de Koga fietsen.

P. Schipaanboord beoordeelde op 2019-04-22

Vier jaar geleden hebben we twee e-bikes gekocht, nadat we al eerder een gewone fiets hadden gekocht bij Jermiasse XXL. Deze fietsenwinkel ligt 22 km bij ons huis vandaan, maar ja, op een dorp heb je niet altijd een fietsenwinkel. Jermiasse maakt die afstand 0 km omdat ze gewoon de fietsen gratis komen halen en brengen bij een beurt.
Met één van de twee e-bikes was af en toe een storing in het display. Het was lastig te reproduceren en toen het weer gebeurde heb ik een duidelijke mail gestuurd en gebeld. Die klacht werd heel goed opgepakt en is naar volle tevredenheid opgelost. Gratis, ook 4 jaar na aanschaf. Een uitstekende zaak met prima service!

Karina barentsen beoordeelde op 2019-04-20

Heel goed geholpen en zeer snelle levering!!!

Joris kolff beoordeelde op 2019-04-20

Zoals altijd een nette service en een goede prijs. Ruim assortiment en behulpzame medewerkers.

Leo Kranendonk beoordeelde op 2019-04-19

Vandaag een Specialized Roubaix bij Jeremiasse gekocht.
Uitstekend door Dennis geholpen en geinformeerd.
Ik ben erg blij met deze fiets en ik hoop op veel mooie kilometers.
Een mooie zaak met deskundig personeel.

W. Sinke beoordeelde op 2019-04-19

Echt werkelijk super service!!
Fiets gekocht met kinderzitje,
Maar bij aflevering zat er een ander kinderzitje op dan besteld. Maar wel nog een mooiere, kwalitatief betere en duurder ! Alleen zat het stoeltje te dicht op het zadel. Contact opgenomen hierover en mocht hierin de keuze zelf maken wat ik hierin wilde. Het stoeltje erop laten zitten maar moest wel een aanpassing aan worden gedaan. Er werd een soort adapter onder geplaatst waardoor het zitje naar achteren kon. Dit alles binnen een dag hersteld en zonder extra kosten. Echt zo super! Zeker een aanrader om hier een fiets te kopen!

Van der Male beoordeelde op 2019-04-19

Ik ben zeer tevreden over deze winkel en het personeel. Donderdag een prachtige Gazelle gekocht (Ik kreeg als verassing ook al de paaskorting), en als verassing werd hij ook nog op dezelfde dag bezorgd door een aardige meneer. Top!!! Ik raad deze winkel zeker aan.

Bas beoordeelde op 2019-04-18

Erg goed, snel en vriendelijk geholpen!

J.E. beoordeelde op 2019-04-17

Deskundige uitleg gekregen bij het kopen en tijdens de levering van mijn e-bike. Dank aan Marc en Dennis.

Tessa beoordeelde op 2019-04-17

Winkel met verstand van fietsen . Bij verschillende zaken advies gevraagd en hier kregen we het juiste advies met goede onderbouwing. Fiets werd keurig thuis afgeleverd. Zeer tevreden .

M. de Jonge beoordeelde op 2019-04-12

heel tevreden, goed geholpen in de winkel en snelle levering

Joke Vonk beoordeelde op 2019-04-06

Alle medewerkers hebben verstand van zaken en mocht er iets zijn waarop een het antwoord niet paraat heeft, worst er hulp gevraagd en geboden.
Na een kort rondje was er de mogelijkheid om de fietsen waartussen ik twijfelde beiden wat langer mee te nemen om testen zodat ik uiteindelijk de voor mij juiste beslissingen kon nemen. Ook dat ging met alle geduld en hulp bij vragen. Verder uitstekende service en zeer ruime keuze.

j.m.munter beoordeelde op 2019-04-03

worden altijd goed en snel geholpen.

Richard Vermeire beoordeelde op 2019-03-28

Zeer snelle levering en meer dan uitstekende uitleg en service

Wieny Depondt beoordeelde op 2019-02-19

Prima geholpen, en heel snelle levering!

de keijzer beoordeelde op 2019-01-20

goed advies en snelle leverring