Van de Spiegelstraat 82
4461LN Goes
KvK 22032176

Google Plus/Places - 7,6

Marcel beoordeelde op 2019-07-16

Een vrijblijvend goed en eerlijk advies.
Waardoor je een fiets op maat krijg👍

A.Nonnekes beoordeelde op 2019-06-28

perfecte bediening en voorlichting.

Ronald Goense beoordeelde op 2019-06-28

Goede advisering voor nieuwe Flyer E bike fiets....ben prima geholpen door Marten voor deze nieuwe aanschaf.

Roland Borchers beoordeelde op 2019-06-14

Zeer tevreden, vandaag besteld=morgen in huis !

H.A. van der vliet beoordeelde op 2019-06-14

Prima geholpen door deskundig personeel. Alleen de levering duurde wat langer daan was toegezegd, maar dat kwam waarschijnlijk door de Pinksterdrukte.
Ook de aflevering was goed (en behulpzaam).

A. J. de Koning beoordeelde op 2019-05-24

Netjes geholpen met goede adviezen. Snelle levering.

A.H.S. van Iwaarden beoordeelde op 2019-05-22

Heel klantvriendelijk, veel kennis en kunde. Nam ook echt de tijd!

Bram en Marianne Mulder beoordeelde op 2019-05-05

Wij zijn super tevreden over de verkoper van onze fietsen

D.Carstensen beoordeelde op 2019-05-01

Alles prima, goed advies, goede service!

H v d Bosch beoordeelde op 2019-04-25

Heb op tweede paasdag ( speciaal ivm de 15% kortingsregeling een Giant defy 28"; gekocht uiteraard zonder de korting, graag had ik twee dezelfde bidonhouders en een set clicktpendalen wel met de genoemde korting willen aanschaffen maar helaas dit kon weer niet. Ik was samen met mijn zoon die, ook vanwege de korting, een wedshute kocht, bij de kassa komende ook geen korting. Wel adverteren met 15%korting op alles maar In de kleine regeltjes onder de aanbieding blijkt te staan dat e.e.a onder voorbehoud is.

Annemarie beoordeelde op 2019-04-25

Mijn zoon en ik zijn heel tevreden over de snelle service in de winkel, de prijs/kwaliteit verhouding. En binnen 2 dagen kunnen we de nieuwe fiets al ophalen.

Dominique Balemans beoordeelde op 2019-04-23

Goede uitleg gekregen van adviseur Kimon ever de Koga E-Nova
Perfect volgens afspraak! correcte levering en uitleg over de Koga fietsen.

P. Schipaanboord beoordeelde op 2019-04-22

Vier jaar geleden hebben we twee e-bikes gekocht, nadat we al eerder een gewone fiets hadden gekocht bij Jermiasse XXL. Deze fietsenwinkel ligt 22 km bij ons huis vandaan, maar ja, op een dorp heb je niet altijd een fietsenwinkel. Jermiasse maakt die afstand 0 km omdat ze gewoon de fietsen gratis komen halen en brengen bij een beurt.
Met één van de twee e-bikes was af en toe een storing in het display. Het was lastig te reproduceren en toen het weer gebeurde heb ik een duidelijke mail gestuurd en gebeld. Die klacht werd heel goed opgepakt en is naar volle tevredenheid opgelost. Gratis, ook 4 jaar na aanschaf. Een uitstekende zaak met prima service!

Karina barentsen beoordeelde op 2019-04-20

Heel goed geholpen en zeer snelle levering!!!

Joris kolff beoordeelde op 2019-04-20

Zoals altijd een nette service en een goede prijs. Ruim assortiment en behulpzame medewerkers.

Leo Kranendonk beoordeelde op 2019-04-19

Vandaag een Specialized Roubaix bij Jeremiasse gekocht.
Uitstekend door Dennis geholpen en geinformeerd.
Ik ben erg blij met deze fiets en ik hoop op veel mooie kilometers.
Een mooie zaak met deskundig personeel.

W. Sinke beoordeelde op 2019-04-19

Echt werkelijk super service!!
Fiets gekocht met kinderzitje,
Maar bij aflevering zat er een ander kinderzitje op dan besteld. Maar wel nog een mooiere, kwalitatief betere en duurder ! Alleen zat het stoeltje te dicht op het zadel. Contact opgenomen hierover en mocht hierin de keuze zelf maken wat ik hierin wilde. Het stoeltje erop laten zitten maar moest wel een aanpassing aan worden gedaan. Er werd een soort adapter onder geplaatst waardoor het zitje naar achteren kon. Dit alles binnen een dag hersteld en zonder extra kosten. Echt zo super! Zeker een aanrader om hier een fiets te kopen!

Van der Male beoordeelde op 2019-04-19

Ik ben zeer tevreden over deze winkel en het personeel. Donderdag een prachtige Gazelle gekocht (Ik kreeg als verassing ook al de paaskorting), en als verassing werd hij ook nog op dezelfde dag bezorgd door een aardige meneer. Top!!! Ik raad deze winkel zeker aan.

Bas beoordeelde op 2019-04-18

Erg goed, snel en vriendelijk geholpen!

J.E. beoordeelde op 2019-04-17

Deskundige uitleg gekregen bij het kopen en tijdens de levering van mijn e-bike. Dank aan Marc en Dennis.