Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse

Is Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Ton van der Linden

Goede service. Vriendelijk personeel

• Leila
    Review voor Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse

Zeer tevreden over de service van Fiets en Fitness xxl by Jeremiasse. Zo heb ik voor mijn nichtje haar verjaardag een kinderfiets bestelt. Helaas was het pakketje zoekgeraakte door de transporteur. Ondanks dat de onderzoek nog liep kregen wij vrij snel een nieuwe fiets opgestuurd. Communicatie verliep prima, bedankt Gertjan!

• Hoe beoordeel je Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse?

• M. Vinke
    Review voor Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse

Mooie winkel veel keus, goed geholpen

• Fam. Cabboort
    Review voor Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse

Fijne service! Uit coulance kosteloos onze fietskar onder garantie vervangen. Bedankt!!!

• Wim Kranenburg
    Review voor Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse

Snelle respons, goed bereikbaar, snelle levering. Zou zo weer een fiets hier bestellen.

• pieter
    Review voor Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse

super goede service, klantvriendelijkheid, snelheid van aflevering, deskundigheid van de medewerkers

• Frank
    Review voor Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse

Ivm de levertijd gekozen voor een herenmodel, echter op de afgesproken levertijd week 23 werd de leverdatum ineens week 24. In week 24 werd de leverdatum ineens week 28. Reden problemen bij Gazelle (4 weken gesloten tijdens start corona crisis)In alle gevallen kwam er geen initiatief vanuit Jeremiasse. Gevraagd om een alternatief en uiteindelijk een leenfiets gekregen.
    Grootste probleem voor mij was dat ik zelf elke keer achter de informatie moest en dat er vanuit Jeremiasse kant geen initiatief werd genomen om mij in te lichten. Dit maakt geen verschil voor het probleem van de levering maar dan zou ik wel meer begrip hebben gehad. Dit was de tweede fiets die ik kocht, met de levering van de eerste geen probleem gehad, prima tevreden. (Deze fiets hadden ze echter op voorraad).

Antwoord van Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse

Geachte, beste heer Coppoolse,

Inderdaad heeft Corona ervoor gezorgd dat de levertijden ontzettend zijn vertraagd. De fabrieken van diverse fabrikanten hebben stil gelegen en mede door de run op fietsen zijn de geplande leverdata opgeschoven. Het door u gevraagde product is namelijk ontzettend in trek en de aanvankelijke leverdatum van uw product was bekend toen u de fiets in april bestelde. Helaas hebben wij niet de capaciteit om de verschuiving van elke fiets te kunnen communiceren. Niet vanwege nalatigheid, maar vanwege het feit dat de leverdata, dezer tijden, enorm fluctueren en omdat het een grote omvang klanten betreft. Zoals u zelf aangaf kunt u ten alle tijden zelf navragen wanneer de desbetreffende fiets gepland staat om geleverd te worden.

Door de genoemde overmacht hebben wij helaas niet voortdurend genoeg leen E-bikes present. Desondanks hebben wij u toch een leen E-bike kunnen/mogen verzorgen. Hiertoe zijn wij niet verplicht, maar dit vinden wij wel zo netjes.

Jammer dat u ons afstraft door de lastige omstandigheden van top drukte en Corona.

Tot slot willen wij u in het vervolg netjes blijven helpen en zien wij u graag terug voor accessoires en eventueel andere fietsen.

Marc

• Cindy
    Review voor Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse

De servie, ik mocht zelfs een proefrit maken thuis. Omdat ik door omstandigheden geen proefrit kon maken bij de winkel.

• jacco
    Review voor Fiets en Fitness XXL by Jeremiasse

veel keuze snel geholpen en geleverd

• R. Snelders

niet van toepassing