Beurtvaartstraat 103
7311MS Apeldoorn

Wim Menkveld beoordeelde op 2019-07-17

accurate levering

Ruud Boer beoordeelde op 2019-07-16

Binnen de afgesproken tijd keurig geleverd.

A Wijns beoordeelde op 2019-07-16

Zeer tevreden. Snelle levering.

G. Hulleman beoordeelde op 2019-07-16

Goed product, ziet er smaakvol en modern uit.
Snelle en goed verpakte levering.

Reza Sahebzad beoordeelde op 2019-07-16

Nettjes en keurig volgens de afspraak

Ad de Graaff beoordeelde op 2019-07-16

Snelle levering, prijs gunstig dus gewoon goed bedrijf

hennie bimmel beoordeelde op 2019-07-15

ben zeer te vreden

Conny Loomans-Bastiaans beoordeelde op 2019-07-15

Ben zeer tevreden,snelle levering!

Decloedt Andre beoordeelde op 2019-07-10

snel en goede levering goed product

nanne drost beoordeelde op 2019-07-10

snel geleverd en mogelijkheid voor achteraf betalen.

John Mulder beoordeelde op 2019-07-09

Lekker snelle levering en prijs / kwaliteit verhouding is super. Website is duidelijk.

Jose Vercouter beoordeelde op 2019-07-08

Mooie spiegel jullie hebben goeie producten alleen niet tevreden over de verzending met post nl ik heb meer dan een week moeten wachten op mijn bestelling ze vinden altijd een reden nu was het antwoord het was te warm om te leveren dus onprofessioneel. Jullie kunnen daar niets aan doen als ik een raad mag geven vestuur product met dpd altijd correct op tijd groetjes jose

Reactie van Fietsonderdelen Outlet:
Hallo Jose,

Bedankt voor de mooie review.

Een week wachten op de bestelling is inderdaad veel te lang, dat mag PostNL niet afschuiven op het weer!

Helaas is er niet 1 vervoerder die perfect is. Dit verschilt per land, plaats en zelfs wijk. Daarom komt er binnen nu en enkele maanden een aanpassing in onze webshop: de klant kan dan zelf kiezen uit een aantal verschillende vervoerders. Dan kan iedere klant gebruik maken van de vervoerder die in zijn / haar gebied het beste presteert. Helaas werkt deze functie nu nog niet, maar zoals gezegd, over een aantal maand waarschijnlijk wel.

Team Fietsonderdelen Outlet

Harrie van der Zalm beoordeelde op 2019-07-05

Makkelijke website, eenvoudig bestelling te plaatsen en snelle levering

John Tax beoordeelde op 2019-07-05

Het artikel was goed verpakt. Ik kon precies volgen wanneer het pakketje zou worden afgeleverd. Zoals beschreven was de fietsspiegel makkelijk te bevestigen.
Tevens heb ik het artikel uitgeprobeerd en hij zit goed stevig en trilt niet.

M.A Bekooij beoordeelde op 2019-07-04

vlotte service
goede communicatie

Marielle Sijgers beoordeelde op 2019-07-04

Snelle levering en een uitstekend product (fietsenrekken) voor een scherpe prijs! Ik ben heel tevreden:)

Raymond Hulstein beoordeelde op 2019-07-04

Goede prijzen en goede service

Kris Van Riet beoordeelde op 2019-07-04

Perfecte levering

Irene Van Noort beoordeelde op 2019-07-04

Goed artikel, snelle levering

Gerda Dederen beoordeelde op 2019-07-04

s'avond besteld en de dag nadien al geleverd, fietsspiegel uitstekend van kwaliteit