Beurtvaartstraat 103
7311MS Apeldoorn

M.E. Honders beoordeelde op 2019-05-09

Snelle levering voor een mooi prijsje.

Lars Gottmers beoordeelde op 2019-05-08

Dag te laat

Reactie van Fietsonderdelen Outlet:
Beste heer Gottmers,

Bedankt voor uw review.

We hebben uw bestelling nagekeken, omdat u aangeeft dat deze een dag te laat geleverd zou zijn. U heeft op 1 mei besteld en die dag is de bestelling ook gelijk verzonden. Op 2 mei is DHL bij u aan de deur geweest, maar was er niemand thuis. 3 Mei is het pakket vervolgens bij uw buren bezorgd.

U heeft inderdaad de bestelling na 2 dagen ontvangen, echter niet omdat wij te laat hebben verzonden. Omdat u niet thuis was op de dag van bezorging kon DHL het pakket niet afgeven.

Team Fietsonderdelen Outlet

GP beoordeelde op 2019-05-08

Geleverd conform afspraak

Sonny Valckenier beoordeelde op 2019-05-08

Alles goed verlopen!!!
Zoals het moet.

Math Weijers beoordeelde op 2019-05-08

Prima snelle levering en voor de laagste prijs

diny moelard beoordeelde op 2019-05-08

snelle levering product voldoet aan verwachtingen

Kaatje beoordeelde op 2019-04-25

Tevreden klant.

Jackson Asabi beoordeelde op 2019-03-31

Mijn ervaring met jullie is uitstekend.

Evert Guliker beoordeelde op 2019-03-26

Prima levering. Had mijn bestelling binnen 3 dagen ontvangen.

Dirk Eisenga beoordeelde op 2019-03-19

Tevreden met vlot geleverd goed product

Steven L beoordeelde op 2019-03-11

Ik kreeg een kapot slot binnen, contact opgenomen met de klantenservice.
In het weekend zijn ze dicht maar er werden foto's opgevraagd om de klacht snel te konden afhandelen. Maandag middag even gebeld om te vragen waarom er nog geen oplossing was voor mijn probleem.. hun antwoord daarop was: "de dag is nog niet om, we zullen heus wel zorgen dat de klacht opgelost wordt"..
In de avond maar weer een mail gestuurd, want de werkdag zat er voor de webwinkel alweer op, maar mijn klacht was nog niet opgelost. Na lang heen en weer mailen kwamen ze uiteindelijk met de oplossing, er zou een nieuw slot opgestuurd worden, en ik kon kosteloos de kapotte weer terug sturen. Het nieuwe slot is vandaag binnen gekomen en deze is uiteraard prima.

Mijn tip aan de webwinkel is:
Controleer je goederen als je deze van de leverancier binnen krijgt, zo kun je nooit iets ondeugdelijks opsturen naar een klant. Gaat het toch mis omdat het bijvoorbeeld tijdens de zending niet helemaal goed is gegaan? Regel dan gewoon dat de klant per direct een nieuw exemplaar opgestuurd krijgt en ga daarna lekker pas uitvogelen wat er met het ondegelijke product aan de hand is.

Reactie van Fietsonderdelen Outlet:
Beste,

Uw review verbaast ons nogal. Inderdaad zijn wij met de leverancier in overleg wat er aan de hand kan zijn en of het niet simpel op te lossen is. Op de foto's is dit helaas niet direct zichtbaar voor ons. We hebben u bovendien 5 minuten voor deze review nog gemaild:

"Overigens staat er al een nieuw slot in bestelling, die komt met 1-2 dagen bij ons binnen. Voor u maakt het qua tijd dus geen enkel verschil of we even de reactie van de leverancier afwachten. Als zij aangeven dat het inderdaad een fabrieksfout is, kunnen we hem gewoon omruilen."

U heeft ons op zaterdag gemaild met het probleem. Ondanks dat we dan eigenlijk gesloten zijn, hebben we toch snel terug gemaild met de vraag om een paar foto's. Maandag (vandaag) hebben we eerst zelf gekeken in ons magazijn en toen we zelf geen volledige zekerheid hadden over het probleem, dit doorgezet naar onze leverancier.

Uw probleem is dus gewoon gelijk opgepakt en wordt z.s.m. opgelost. Helaas hebben wij dit slot niet zelf op voorraad liggen. Zoals vermeld op onze website, wordt deze op bestelling bij onze leverancier geleverd. En dus duurt het een paar dagen voor we hem om kunnen ruilen, net zoals de levering 2-3 werkdagen duurde.

Team Fietsonderdelen Outlet

Goede kwaliteit ,priema prijs

Co Dekker beoordeelde op 2019-02-26

Perfect!

Lieke De Bekker beoordeelde op 2019-02-26

Snelle service , volgende dag waren mijn zijwieltjes al binnen

m phaf beoordeelde op 2019-02-26

wij zijn echt super tevreden had s'avonds een bestelling gedaan en de volgende dag al in huis echt super en goeie kwaliteit voor een leuk klein prijsje echt zo blij mee ga zo door

Halima ezzarfani beoordeelde op 2019-02-20

Goede service had probleempje met DHL maar super opgelost door de klantenservice van fietsonderdelen ik

Loek tosserams beoordeelde op 2019-02-19

Snelle levering, prima product.

Steso Sont beoordeelde op 2019-02-19

snel geleverd