Beurtvaartstraat 103
7311MS Apeldoorn

Dirk Eisenga beoordeelde op 2019-03-19

Tevreden met vlot geleverd goed product

Steven L beoordeelde op 2019-03-11

Ik kreeg een kapot slot binnen, contact opgenomen met de klantenservice.
In het weekend zijn ze dicht maar er werden foto's opgevraagd om de klacht snel te konden afhandelen. Maandag middag even gebeld om te vragen waarom er nog geen oplossing was voor mijn probleem.. hun antwoord daarop was: "de dag is nog niet om, we zullen heus wel zorgen dat de klacht opgelost wordt"..
In de avond maar weer een mail gestuurd, want de werkdag zat er voor de webwinkel alweer op, maar mijn klacht was nog niet opgelost. Na lang heen en weer mailen kwamen ze uiteindelijk met de oplossing, er zou een nieuw slot opgestuurd worden, en ik kon kosteloos de kapotte weer terug sturen. Het nieuwe slot is vandaag binnen gekomen en deze is uiteraard prima.

Mijn tip aan de webwinkel is:
Controleer je goederen als je deze van de leverancier binnen krijgt, zo kun je nooit iets ondeugdelijks opsturen naar een klant. Gaat het toch mis omdat het bijvoorbeeld tijdens de zending niet helemaal goed is gegaan? Regel dan gewoon dat de klant per direct een nieuw exemplaar opgestuurd krijgt en ga daarna lekker pas uitvogelen wat er met het ondegelijke product aan de hand is.

Reactie van Fietsonderdelen Outlet:
Beste,

Uw review verbaast ons nogal. Inderdaad zijn wij met de leverancier in overleg wat er aan de hand kan zijn en of het niet simpel op te lossen is. Op de foto's is dit helaas niet direct zichtbaar voor ons. We hebben u bovendien 5 minuten voor deze review nog gemaild:

"Overigens staat er al een nieuw slot in bestelling, die komt met 1-2 dagen bij ons binnen. Voor u maakt het qua tijd dus geen enkel verschil of we even de reactie van de leverancier afwachten. Als zij aangeven dat het inderdaad een fabrieksfout is, kunnen we hem gewoon omruilen."

U heeft ons op zaterdag gemaild met het probleem. Ondanks dat we dan eigenlijk gesloten zijn, hebben we toch snel terug gemaild met de vraag om een paar foto's. Maandag (vandaag) hebben we eerst zelf gekeken in ons magazijn en toen we zelf geen volledige zekerheid hadden over het probleem, dit doorgezet naar onze leverancier.

Uw probleem is dus gewoon gelijk opgepakt en wordt z.s.m. opgelost. Helaas hebben wij dit slot niet zelf op voorraad liggen. Zoals vermeld op onze website, wordt deze op bestelling bij onze leverancier geleverd. En dus duurt het een paar dagen voor we hem om kunnen ruilen, net zoals de levering 2-3 werkdagen duurde.

Team Fietsonderdelen Outlet

Goede kwaliteit ,priema prijs

Co Dekker beoordeelde op 2019-02-26

Perfect!

Lieke De Bekker beoordeelde op 2019-02-26

Snelle service , volgende dag waren mijn zijwieltjes al binnen

m phaf beoordeelde op 2019-02-26

wij zijn echt super tevreden had s'avonds een bestelling gedaan en de volgende dag al in huis echt super en goeie kwaliteit voor een leuk klein prijsje echt zo blij mee ga zo door

Halima ezzarfani beoordeelde op 2019-02-20

Goede service had probleempje met DHL maar super opgelost door de klantenservice van fietsonderdelen ik

Loek tosserams beoordeelde op 2019-02-19

Snelle levering, prima product.

Steso Sont beoordeelde op 2019-02-19

snel geleverd

M. Looijenga-Roelse beoordeelde op 2019-02-18

prima levering, prima onderdelen

Ronald Arends beoordeelde op 2019-02-18

Zondag besteld dinsdag geleverd. Product is volgens de beschrijving. Prima webshop .

Henri Lemmens beoordeelde op 2019-02-18

Wat later geleverd dan gepland (waarschijnlijk stakingsgolf in België.

Nico Goossens beoordeelde op 2019-02-18

Goede en snelle levering.

Wim De Vocht beoordeelde op 2019-02-18

snelle levering en product is wat het hoort te zijn aan een scherpe prijs

Frans Besselink beoordeelde op 2019-02-17

Mits op voorraad binnen 2 dagen thuis

Michel Hooikammer beoordeelde op 2019-02-17

Snelle en goede levering

M. K. beoordeelde op 2019-02-15

Hele snelle levering, precies wat ik zocht. Fijn dat het mogelijk is om het pakket naar een afhaal locatie te kunnen sturen.

Roel Vegt beoordeelde op 2019-02-14

Snel en voordelig