Potmarge 21

Lees
waarom

KiyOh 459 8,7

Madelon beoordeelde op 2018-09-24

Enorm blij met ons prachtige fotobehang! Een aanpassing in de afmetingen kostte voor mij weinig moeite en ik kon het ontwerp aanpassen wanneer ik dit wenste. Qua kosten maakte dit ook niets uit! Kortom zeer tevreden!

Yvonne beoordeelde op 2018-09-20

Zeer tevreden, na twee dagen het pakket in goede staat ontvangen. Direct aan de muur geplakt met een super mooi resultaat. Ik heb het al aan velen aanbevolen. Top product !

Reactie van Fotobehangen:
Bedankt voor uw reactie, heel fijn om te horen dat u blij bent met het resultaat van uw fotobehang. Wij wensen u er nog heel lang plezier van!

Tika beoordeelde op 2018-09-19

Vanuit Fotobehangen werd ik goed geadviseerd. Ik heb uiteindelijk gekozen voor een op maat gemaakt Airtex behang. De foto is erg duidelijk/scherp en het resultaat prachtig!
Als ik toch een opmerking moet maken, dan zoudende randjes wat beter (strakker) afgesneden kunnen worden. Dat hebben we nu zelf moeten doen.
Verder ben ik er heel erg blij mee!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-16

Anoniem beoordeelde op 2018-09-14

Werff beoordeelde op 2018-08-30

Eigen foto op airtex besteld: mooi materiaal wat prima met sterke behanglijm en ook montagekit te verlijmen is. Bijknippen en lijmen met een paar mensen gedaan, dat is aan te raden. Volgens advies afgelakt met matte parketlak op waterbasis omdat we hem in de badkamer hebben hangen, ook daar zie je niets van. Erg tevreden met de service (uitgebreid advies en meedenken), het gemak van verwerking en ook met het resultaat. (kan ik nergens een foto toevoegen?)

Reactie van Fotobehangen:
Fijn te horen dat u tevreden bent met het resultaat en onze service! Wij zijn uiteraard benieuwd naar het resultaat dus een foto is zeker welkom. U kan ons deze per email verzenden.

Anoniem beoordeelde op 2018-08-29

Anoniem beoordeelde op 2018-08-23

Jan Randsdorp beoordeelde op 2018-08-22

Zeer snelle levering conform de bestelling

Ton beoordeelde op 2018-08-22

Bij het plaatsen van de bestelling kon ik de foto niet draaien, waardoor de afbeelding op zijn kant afgedrukt zou worden. Nadat ik via mail contact op had genomen is dit door 'fotobehangen' geregeld, heb ik voorstellen voor uitsnedes ontvangen en was de rest van het bestelproces snel en goed geregeld. De afhandeling, print en bezorging verliepen razendsnel. Top!

Anoniem beoordeelde op 2018-08-21

Marjon beoordeelde op 2018-07-31

Heel tevreden!

Lara van Ooijen beoordeelde op 2018-07-25

Er wordt goed meegedacht, de eigen (oude) foto werd gratis aangepast en de productie en levering is snel. Kwaliteit is uitstekend, mijn muur met fotobehang is goed gelukt en een echte eye catcher!

Anita de Vries beoordeelde op 2018-07-22

Goed telefonisch geholpen bij vragen over afwijkende maat. Er werden twee voorbeelden van ontwerp tropische bladeren gemaild.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-02

Anoniem beoordeelde op 2018-06-29

Anoniem beoordeelde op 2018-06-22

Anoniem beoordeelde op 2018-06-21

Anoniem beoordeelde op 2018-05-26

ellie beoordeelde op 2018-05-23

Het zit op de muur en ziet er top uit!
ook snelle levering.