Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

Sebastiaan beoordeelde op 2017-06-17

Bestellen ging snel, klantenservice vriendelijk en duidelijk, levering was snel en in goede orde aangekomen. Uiteindelijk hebben we een schitterende muur, zijn erg tevreden.

Anoniem beoordeelde op 2017-06-17

Bastiaan Leeuw beoordeelde op 2017-06-03

Snelle reactie op vragen. Mooie printkwaliteit!

Willem beoordeelde op 2017-04-14

Vriendelijke medewerkster aan de telefoon, duidelijke afspraken en zeer snelle levering. Het fotobehang is van uitstekende kwaliteit.

Anoniem beoordeelde op 2017-03-06

Zeer tevreden, er werd goed meegedacht met de door ons gewenste oplossing. Vragen werden snel beantwoord en het pakket was snel ontvangen.

LvE beoordeelde op 2017-01-27

Enorm tevreden over Fotobehangen.nl! Ik heb gepersonaliseerd fotobehang besteld welke ik op redelijk kort termijn nodig had. Binnen no-time werden mijn vragen beantwoord, het ingestuurde bestand werd gecontroleerd met enkele voorstellen om het zo goed mogelijk uit te laten komen en na 1 werkdag kreeg ik al netjes de track&trace code op de mail. (Oftewel mijn bestelling was al onderweg!)
Super service en het behang is van goede kwaliteit.

Corina beoordeelde op 2017-01-13

heel tevreden zat er zo op zonder problemen

Jan Wiertz beoordeelde op 2016-12-03

Ik heb zeer goede ervaring met fotobehangen, er werd door Andrea goed met de klant meegedacht.
met twee dagen kreeg ik me bestelling verzorgd binnen.

Barbara beoordeelde op 2016-07-08

Snel geleverd en prima produkt

Diederik beoordeelde op 2016-05-27

Er werd snel gereageerd op mijn vragen via e-mail en vervolgens werd de bestelling via de mail afgehandeld. ik kreeg de bestelling ook snel geleverd.

Patrick de Haan beoordeelde op 2016-05-17

Geweldige en professionele hulp bij het realiseren van ons droombehang op basis van een zeer grote afbeelding. Zodra het hangt, zullen we nog een foto delen van het eindresultaat. Heel erg tevreden!

Tom Abel beoordeelde op 2016-05-17

Veel goede hulp op maat gekregen!

Ina slijkerman beoordeelde op 2016-05-09

Heel tevreden, ik wou een aantal printvoorbeelden i.v.m. afwijkende maat,
die kreeg ik heel vlot. Verder ziet de fotoprint er prachtig uit!ina

Richard beoordeelde op 2016-04-10

Gemakkelijk om zaken mee te doen. Product snel in huis. Moeten nog wel even gaan behangen dus over de kwaliteit van het materiaal kan ik nog niet veel zeggen.

Frans van der Wijngaart beoordeelde op 2016-04-08

Had een afwijkende maat nodig. Snel antwoord en duidelijke uitleg. Op dinsdag besteld en op donderdag al in huis!!

J verstege beoordeelde op 2016-04-01

Prima service en advies. Maatwerk en snelheid en een mooi kwaliteitsproduct!!

Anneke beoordeelde op 2016-04-01

Perfecte informatie gekregen. Alles was snel geregeld en in orde. Nog nooit zo iets meegemaakt. Alles punctueel.