Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

Mirella beoordeelde op 2017-12-16

Keurige duidelijke communicatie via de mail

Anita beoordeelde op 2017-12-15

Snel geleverd, mooie kwaliteit!!

David D’hont beoordeelde op 2017-12-15

Heel vriendelijk, mails worden snel beantwoord. Goed bezig

Irma beoordeelde op 2017-12-03

Heel tevreden. Goed advies gekregen via de email. Het behang was snel in huis. Het was exact de maat die we besteld hadden, mooie kleur.
Ik weet niet helemaal of je als niet-ervaren behanger dit makkelijk zelf kunt doen. Wij hadden het geluk dat mijn zus een goede behangster is. Het resultaat is erg mooi!

katia van baelen beoordeelde op 2017-11-28

Heel tevreden over de efficiente manier van comuniceren. Bij de vraag of er een afwijkende maat kon besteld worden was dit geen enkel probleem. Levering was ook heel snel. Bij de kamer van de jongere broer doen we terug op jullie beroep. enken super snel geleverd.

C. Gobert beoordeelde op 2017-11-27

Een zeer vriendelijke klantenservice. Snel antwoord op mijn vragen, mooi product en overzichtelijke website.

Kim beoordeelde op 2017-11-19

Er wordt snel geantwoord op mails. De bestelling en levering lopen correct. Het behang is van goede kwaliteit en daardoor vlot te behangen.

Sylvia beoordeelde op 2017-11-10

Heel tevreden. Zeer snel antwoord op mijn emails en product was zeer snel geleverd.

Dhr. E. Raateland beoordeelde op 2017-10-23

Zeer behulpzaam aan de telefoon en doen wat ze beloven. Behang op tijd binnen.

Annet beoordeelde op 2017-10-22

Radendsnelle reactie op vragen en had het behang na 2 dagen in huis terwijl het 5 werkdagen kon duren.

Gert-Jaap beoordeelde op 2017-10-03

Netjes geholpen, het bedrijf wilde prima meewerken met onze wensen.

Marinka Hageman beoordeelde op 2017-09-30

Telefonisch vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Uitstekende kwaliteit behang, mooi van kleur, degelijk en makkelijk te verwerken.

W. Ronner beoordeelde op 2017-09-03

Goede kwaliteit. Jammer dat je zelf de stroken op maat moet knippen en deze niet worden voorgesneden.

Reactie van Fotobehangen:
Bedankt voor uw beoordeling. Het vliesbehang wordt op een rol geleverd in banen van 47,5 cm breed en in de hoogte die u besteld heeft. U moet inderdaad de stroken zelf van elkaar lossnijden, er staat daarom duidelijk op het behang gemarkeerd waar u de banen van elkaar moet lossnijden. We gaan er vanuit dat het allemaal goed is gegaan. Veel plezier met uw fotobehang.

Mar beoordeelde op 2017-09-03

Goed contact, goede service, duidelijk, mooi resultaat. Super tevreden, een echte aanrader!

behang beoordeelde op 2017-08-21

We hadden een rol op maat en kleur laten maken, maar helaas werd het verkeerde geleverd. na 1 telefoontje had ik met 2 dagen een nieuwe rol.

Petersen beoordeelde op 2017-08-14

Uitstekende kwaliteit , mooi dik papier , goede kwaliteit prijs verhouding . Prettig als er wordt mee gedacht en zo samen voor het mooiste resultaat gaan .

Miriam beoordeelde op 2017-08-02

Goede voorlichting over mogelijkheden, vriendelijk contact telefonisch en mail. Snel en goed beschermd verzonden. Materiaal is prima en inmiddels zit behang op de muur. De vraag om feedback kwam wel erg snel, kon na 1 dag in huis nog geen review geven uiteraard over het materiaal eerst op de muur!

Hermien beoordeelde op 2017-08-02

Mooi behang. Goed meegedacht.

Piet-Hein Twisk beoordeelde op 2017-07-21

Snelle info, mooi voorbeeld en snelle levering

Coret beoordeelde op 2017-07-03

Vragen werden snel beantwoord en product was snel in huis.