Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

ellie beoordeelde op 2018-05-23

Het zit op de muur en ziet er top uit!
ook snelle levering.

Martha beoordeelde op 2018-05-21

Kregen van Andrea via de mail snel en goed advies. Het fotobehang is een goed product en werd snel geleverd.
Martha

M. Dunnink beoordeelde op 2018-05-21

Er werd goed meegedacht over de juiste afmeting van het fotobehang op onze muur. Na de betaling werd de bestelling snel geleverd.

Janine beoordeelde op 2018-05-12

Tevreden! Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Goede kwaliteit papier en mooi aan de muur!

Katia van Baelen beoordeelde op 2018-05-05

Belangrijk vind ik steeds de communicatie indien je een bestelling plaatst. Hierin zijn jullie excellent; duidelijke en snelle communicatie. Snelle levering en mooi kwalitatief product. Super!!!

Marie José beoordeelde op 2018-05-02

Prachtig behang! Snel geleverd en precies op maat gemaakt

B&B De Kersentuin Borgloon beoordeelde op 2018-04-05

Mooie kwaliteit print, alles volgens afspraak geleverd. Zeer tevreden.

Steffani ten Wolthuis beoordeelde op 2018-04-05

We zijn heel blij met onze mona Lisa! Top service en prachtig materiaal.

Marieke beoordeelde op 2018-03-27

Behang op maat is geen probleem. Snelle reacties via de mail en behulpzaam. Behang zelf was binnen 2 dagen al afgeleverd bij mij thuis. Super!

MvL beoordeelde op 2018-03-16

Ik ben heel tevreden. Snelle levering én een mooi product. En heel goed advies gehad van Andrea. Top!

Anoniem beoordeelde op 2018-02-23

Alles prima in orde ! Moeten het behang nog plakken dus daar hebben wij nog geen oordeel over .

Jan van Holten beoordeelde op 2018-02-19

De vragen welke wij hadden werden keurig en duidelijk beantwoord, zelfs toen we per ongeluk in herhaling vielen.
Ook het gegeven dat het mogelijk is om eerst een ''voorbeeld'' te krijgen van een eigen foto omgetoverd tot behang, is geen probleem. Je krijgt dan een prima beeld zodat je een goede inschatting kunt maken hoe de kleuren en scherpte eruit gaan zien.

Lia van Huijgevoort beoordeelde op 2018-02-02

Serive was uitstekend, snelle communicatie, er werd meegedacht en de levering was snel.
Het behang moet nog gehangen worden dus van de kwaliteit kan ik nog niets zeggen.

D. van H. beoordeelde op 2018-01-26

Voordat ik het behang kon bestellen had ik nog enkele specifieke vragen. Diverse malen gebeld verspreid over 2 weken, maar geen gehoor. Wel steeds tussen 12.00 en 13.30. Toen ik uiteindelijk wel een medewerkster aan de lijn had ben ik zeer vriendelijk en goed geholpen. Zij vertelde mij dat het waarschijnlijk aan het tijdstip lag dat ik had gebeld. Ik ben wel van mening dat dit dan kenbaar gemaakt dient te worden via de website of een antwoordapparaat. Omdat het dus langer heeft geduurd voordat ik telefonisch contact had, had ik nu mijn behang snel nodig. Ik ben perfect geholpen en geadviseerd en de leveringsafspraak is prima nagekomen. Het behang is prachtig en zit mooi op de muur. Ik ben dus zeer tevreden en zou alleen als tip mee willen geven dat het handig is om eens kritisch te kijken naar de telefonische bereikbaarheid.
D. van H.

Reactie van Fotobehangen:
Fijn te horen dat u tevreden bent over onze service en uw fotobehang. Mogelijk heeft u inderdaad steeds geprobeerd ons te contacteren op een tijdstip dat wij niet telefonisch bereikbaar zijn. Op onze homepagina staat echter bij onze contactgegevens met o.a telefoonummer aangegeven dat we bereikbaar zijn van 9:00-13:30u en van 14:30-18:00u.

Harriet beoordeelde op 2018-01-17

Snel geleverd en snel antwoord op mijn vragen

N. Hazenberg beoordeelde op 2018-01-16

Prima levering en communicatie. Nog niet opgeplakt, dus kan verder weinig vertellen over de kwaliteit. Wel heel leuk concept zo.

Esther beoordeelde op 2017-12-25

Zeer tevreden over service en tijdige levering.

De Vos Els beoordeelde op 2017-12-22

Snelle service en heel gedienstig

Brijor beoordeelde op 2017-12-20

De kleuren verschillen erg met de kleuren van de foto's op de site..
De kleuren op de voorbeeldfoto bij de behangrol is wel hetzelfde als op de site maar rol je de behangrol uit dan is de kleur heel anders helaas. Bruin/grijs is in het echt groen/zwart. ☹️

Mirella beoordeelde op 2017-12-16

Keurige duidelijke communicatie via de mail