Potmarge 21

waarom

Marjon beoordeelde op 2018-07-31

Heel tevreden!

Lara van Ooijen beoordeelde op 2018-07-25

Er wordt goed meegedacht, de eigen (oude) foto werd gratis aangepast en de productie en levering is snel. Kwaliteit is uitstekend, mijn muur met fotobehang is goed gelukt en een echte eye catcher!

Anita de Vries beoordeelde op 2018-07-22

Goed telefonisch geholpen bij vragen over afwijkende maat. Er werden twee voorbeelden van ontwerp tropische bladeren gemaild.

Anoniem beoordeelde op 2018-07-02

Anoniem beoordeelde op 2018-06-29

Anoniem beoordeelde op 2018-06-22

Anoniem beoordeelde op 2018-06-21

Anoniem beoordeelde op 2018-05-26

ellie beoordeelde op 2018-05-23

Het zit op de muur en ziet er top uit!
ook snelle levering.

Martha beoordeelde op 2018-05-21

Kregen van Andrea via de mail snel en goed advies. Het fotobehang is een goed product en werd snel geleverd.
Martha

M. Dunnink beoordeelde op 2018-05-21

Er werd goed meegedacht over de juiste afmeting van het fotobehang op onze muur. Na de betaling werd de bestelling snel geleverd.

Anoniem beoordeelde op 2018-05-13

Janine beoordeelde op 2018-05-12

Tevreden! Zaterdag besteld, dinsdag in huis. Goede kwaliteit papier en mooi aan de muur!

Katia van Baelen beoordeelde op 2018-05-05

Belangrijk vind ik steeds de communicatie indien je een bestelling plaatst. Hierin zijn jullie excellent; duidelijke en snelle communicatie. Snelle levering en mooi kwalitatief product. Super!!!

Marie José beoordeelde op 2018-05-02

Prachtig behang! Snel geleverd en precies op maat gemaakt

Anoniem beoordeelde op 2018-04-10

B&B De Kersentuin Borgloon beoordeelde op 2018-04-05

Mooie kwaliteit print, alles volgens afspraak geleverd. Zeer tevreden.

Steffani ten Wolthuis beoordeelde op 2018-04-05

We zijn heel blij met onze mona Lisa! Top service en prachtig materiaal.

Anoniem beoordeelde op 2018-04-01

Anoniem beoordeelde op 2018-03-27