Potmarge 21

Mystery shopper

Lees
waarom

Annet beoordeelde op 2017-10-22

Radendsnelle reactie op vragen en had het behang na 2 dagen in huis terwijl het 5 werkdagen kon duren.

Gert-Jaap beoordeelde op 2017-10-03

Netjes geholpen, het bedrijf wilde prima meewerken met onze wensen.

Marinka Hageman beoordeelde op 2017-09-30

Telefonisch vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Uitstekende kwaliteit behang, mooi van kleur, degelijk en makkelijk te verwerken.

W. Ronner beoordeelde op 2017-09-03

Goede kwaliteit. Jammer dat je zelf de stroken op maat moet knippen en deze niet worden voorgesneden.

Reactie van Fotobehangen:
Bedankt voor uw beoordeling. Het vliesbehang wordt op een rol geleverd in banen van 47,5 cm breed en in de hoogte die u besteld heeft. U moet inderdaad de stroken zelf van elkaar lossnijden, er staat daarom duidelijk op het behang gemarkeerd waar u de banen van elkaar moet lossnijden. We gaan er vanuit dat het allemaal goed is gegaan. Veel plezier met uw fotobehang.

Mar beoordeelde op 2017-09-03

Goed contact, goede service, duidelijk, mooi resultaat. Super tevreden, een echte aanrader!

behang beoordeelde op 2017-08-21

We hadden een rol op maat en kleur laten maken, maar helaas werd het verkeerde geleverd. na 1 telefoontje had ik met 2 dagen een nieuwe rol.

Petersen beoordeelde op 2017-08-14

Uitstekende kwaliteit , mooi dik papier , goede kwaliteit prijs verhouding . Prettig als er wordt mee gedacht en zo samen voor het mooiste resultaat gaan .

Miriam beoordeelde op 2017-08-02

Goede voorlichting over mogelijkheden, vriendelijk contact telefonisch en mail. Snel en goed beschermd verzonden. Materiaal is prima en inmiddels zit behang op de muur. De vraag om feedback kwam wel erg snel, kon na 1 dag in huis nog geen review geven uiteraard over het materiaal eerst op de muur!

Hermien beoordeelde op 2017-08-02

Mooi behang. Goed meegedacht.

Piet-Hein Twisk beoordeelde op 2017-07-21

Snelle info, mooi voorbeeld en snelle levering

Coret beoordeelde op 2017-07-03

Vragen werden snel beantwoord en product was snel in huis.

Sebastiaan beoordeelde op 2017-06-17

Bestellen ging snel, klantenservice vriendelijk en duidelijk, levering was snel en in goede orde aangekomen. Uiteindelijk hebben we een schitterende muur, zijn erg tevreden.

Bastiaan Leeuw beoordeelde op 2017-06-03

Snelle reactie op vragen. Mooie printkwaliteit!

Willem beoordeelde op 2017-04-14

Vriendelijke medewerkster aan de telefoon, duidelijke afspraken en zeer snelle levering. Het fotobehang is van uitstekende kwaliteit.

Anoniem beoordeelde op 2017-03-06

Zeer tevreden, er werd goed meegedacht met de door ons gewenste oplossing. Vragen werden snel beantwoord en het pakket was snel ontvangen.

LvE beoordeelde op 2017-01-27

Enorm tevreden over Fotobehangen.nl! Ik heb gepersonaliseerd fotobehang besteld welke ik op redelijk kort termijn nodig had. Binnen no-time werden mijn vragen beantwoord, het ingestuurde bestand werd gecontroleerd met enkele voorstellen om het zo goed mogelijk uit te laten komen en na 1 werkdag kreeg ik al netjes de track&trace code op de mail. (Oftewel mijn bestelling was al onderweg!)
Super service en het behang is van goede kwaliteit.

Corina beoordeelde op 2017-01-13

heel tevreden zat er zo op zonder problemen

Jan Wiertz beoordeelde op 2016-12-03

Ik heb zeer goede ervaring met fotobehangen, er werd door Andrea goed met de klant meegedacht.
met twee dagen kreeg ik me bestelling verzorgd binnen.

Barbara beoordeelde op 2016-07-08

Snel geleverd en prima produkt

Diederik beoordeelde op 2016-05-27

Er werd snel gereageerd op mijn vragen via e-mail en vervolgens werd de bestelling via de mail afgehandeld. ik kreeg de bestelling ook snel geleverd.